vectrafan
Net ingestapt
Bart81 zei:Leuke lijst!
De Qashqai is sowieso een twijfelgeval tussen C-segment en midi- SUV's
Ik zou de Qashqai onderbrengen in de Midi Suv daar hoort hij eerder thuis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bart81 zei:Leuke lijst!
De Qashqai is sowieso een twijfelgeval tussen C-segment en midi- SUV's
HarrieD zei:Als ik even heel snel kijk is Lancia ook vrijwel verdwenen.
En geen enkele verkochte Fiat Bravo. Onbegrijpelijk, want is toch nog steeds een fraaie C segment hatchback.
En best wel opmerkelijk, 1 Scirocco, terwijl dat model toch al enige tijd niet meer officieel leverbaar is.
De Bravo is er alleen nog in 1 model op benzine, dat is niet echt in trek bij de leaserijder. Dat is de enige doelgroep welke nog nieuwe auto's besteld en die gaan voor diesel met lage bijtelling.HarrieD zei:Als ik even heel snel kijk is Lancia ook vrijwel verdwenen.
En geen enkele verkochte Fiat Bravo. Onbegrijpelijk, want is toch nog steeds een fraaie C segment hatchback.
En best wel opmerkelijk, 1 Scirocco, terwijl dat model toch al enige tijd niet meer officieel leverbaar is.
rickm zei:T/m de 15de Mei: +12%
Zowaar![]()
adinsx zei:Hoe ziet die balans er wat betreft Clio/Captur en 208/2008 er uit in thuisland Frankrijk?
Carfanatic zei:van de 208 mis ik eigenlijk eenstationwagonbreak. de clio estate kom ik regelmatig tegen.
adinsx zei:Hoe ziet die balans er wat betreft Clio/Captur en 208/2008 er uit in thuisland Frankrijk?
Peugeot 2008 5,220
Renault Captur 3,629
https://bestsellingcarsblog.com/2014/06/03/france-may-2014-peugeot-places-3-models-in-top-5-308-nameplate-on-podium-for-first-time-in-5-years/#more-43395
Carfanatic zei:van de 208 mis ik eigenlijk eenstationwagonbreak. de clio estate kom ik regelmatig tegen.
Peugeot 2008 5,220
Renault Captur 3,629
https://bestsellingcarsblog.com/2014/06/03/france-may-2014-peugeot-places-3-models-in-top-5-308-nameplate-on-podium-for-first-time-in-5-years/#more-43395
Wouter82 zei:Mogen we de Opel Adam inmiddels als flop bestempelen?
Mark S. zei:Vind het knap hoeveel 500's Fiat op de weg weet te krijgen, leuk model maar relatief niet goedkoop. Al denk ik dat in deze cijfers alle carrosserievarianten van de 500 zijn meegenomen (500L etc.).
Zo te zien komen de uitleveringen van de Seat Leon ST nu ook goed op gang.
De Schaduw zei:Bizar. In het C-segment gewoon de vier VAG-producten aan kop.
rickm zei:3 Lancia Ypsilon 5,175
D-C zei:24. Peugeot 107 361
51. Toyota Aygo 172
54. Citroën C1 169
Hier staan teveel Clio Estates in één zin. Bedoel je het vorig model, of bedoel je de Ibiza ST?D-C zei:daarnaast is de Clio hier beter geprijsd dan de 208 en bovenal leverbaar als Estate die voor de verandering eens fraai oogt, iets wat niet van de Clio Estate, 207 SW of Fabia Combi kan worden gezegd.
D-C zei:Over Honda gesproken: Honda Jazz + actie leverde het volgende resultaat op: https://www.honda.nl/pdf/Honda_jazz_Voorraad_lijst_230514.pdf
Ik mag voor het merk hopen dat Greenib er de komende twee jaar ook nog even aan trekt. De fabrieksimporteur neemt pas in maart 2016 het roer over....D-C zei:Verder zal de nieuwe fabrieksimporteur van Hyundai aan de bak moeten:
Bart81 zei:Hier staan teveel Clio Estates in één zin. Bedoel je het vorig model, of bedoel je de Ibiza ST?D-C zei:daarnaast is de Clio hier beter geprijsd dan de 208 en bovenal leverbaar als Estate die voor de verandering eens fraai oogt, iets wat niet van de Clio Estate, 207 SW of Fabia Combi kan worden gezegd.
D-C zei:Over Honda gesproken: Honda Jazz + actie leverde het volgende resultaat op: https://www.honda.nl/pdf/Honda_jazz_Voorraad_lijst_230514.pdf
Da's lekker: 187 registraties, waarvan dus 170 onverkochte voorraadmodellen.... Inmiddels "al" 45 daarvan écht verkocht......
Ik mag voor het merk hopen dat Greenib er de komende twee jaar ook nog even aan trekt. De fabrieksimporteur neemt pas in maart 2016 het roer over....D-C zei:Verder zal de nieuwe fabrieksimporteur van Hyundai aan de bak moeten:
D-C zei:de vorige Clio Estate die niet bepaald mooi was.
Joël D. zei:Fiat 500 blijft het ook bizar goed doen.
JOtter zei:De Corsa staat gewoon op vijf!
Bart81 zei:JOtter zei:De Corsa staat gewoon op vijf!
Ongelooflijk. Weer veel huurauto's ingezet? Of preregistratie van onverkochte voorraad? Want ik kan me niet voorstellen dat een particulier bij zijn volle verstand zo'n verouderd model verkiest boven een veel leukere Fiesta, 208 of zelfs een Yaris.
En in de lease is hij ook al niet interessant......
JP2010 zei:Ja, die laurens van den acker is erg goed bezig!![]()
Lancia Lover zei:@ rickm
Renault zou zomaar de nummer twee van Europa kunnen zijn in juni. Van alle grote landen zijn de verkopen al bekend en daaruit blijkt dat Renault (86000) voor Ford (49000) op #2 staat. GB moet echter nog bekend worden en daar zal Ford wel de nodige verkopen binnen slepen.
rickm zei:Lancia Lover zei:@ rickm
Renault zou zomaar de nummer twee van Europa kunnen zijn in juni. Van alle grote landen zijn de verkopen al bekend en daaruit blijkt dat Renault (86000) voor Ford (49000) op #2 staat. GB moet echter nog bekend worden en daar zal Ford wel de nodige verkopen binnen slepen.
"Van alle grote landen zijn de verkopen al bekend"??
De grootste zijn Duitsland en Engeland - die heb ik nog niet gezien. Jij wel?
Lancia Lover zei:rickm zei:Lancia Lover zei:@ rickm
"Van alle grote landen zijn de verkopen al bekend"??
De grootste zijn Duitsland en Engeland - die heb ik nog niet gezien. Jij wel?
Zoals ik al schrijf is GB nog niet bekend (morgen pas). Frankrijk, Duitsland, Italie, Spanje, Belgie en Nederland echter wel. In Duitsland verkocht Renault vorige maand 9658 auto's (#9) en dat is een plus van 39,5 % (VW 56424, -7,9 % en Ford 19648, -4,6 %). Dat bestsellingcarsblog.com de verkopen nog niet op z'n site heeft staan betekent nog niet dat ze niet bekend zijn.![]()