Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gearhead zei:Kijken naar de naam? Lever dat bewijs eens?
Aangeboden door de leasemaatschappij? Waar kan ik die wijsheid vinden?
Kortom, non-antwoord.
meeuw zei:Een leasemaatschappij die een auto aanbiedt waar je niet om vraagt![]()
LM. zei:gearhead zei:Kijken naar de naam? Lever dat bewijs eens?
Aangeboden door de leasemaatschappij? Waar kan ik die wijsheid vinden?
Kortom, non-antwoord.
Nee jouw reacties zijn zinnig.
Natuurlijk heb ik geen bewijs, maar ieder ruimdenkend mens kan verder kijken dan z'n neus lang is.
Wat ben jij een onuitstaanbaar persoon zeg.
LM. zei:meeuw zei:Een leasemaatschappij die een auto aanbiedt waar je niet om vraagt![]()
Je kunt niet altijd kiezen hoor....
meeuw zei:LM. zei:meeuw zei:Een leasemaatschappij die een auto aanbiedt waar je niet om vraagt![]()
Je kunt altijd kiezen, anders neem je een andere leasemaatschappij. Als ik een Astom Martin Vantage wil leasen dan lease ik een Aston Martin Vantage.
Total Loss zei:meeuw zei:LM. zei:meeuw zei:Een leasemaatschappij die een auto aanbiedt waar je niet om vraagt![]()
Je kunt altijd kiezen, anders neem je een andere leasemaatschappij. Als ik een Astom Martin Vantage wil leasen dan lease ik een Aston Martin Vantage.
Onzin. Dat jij in die positie zit prima en mooi maar de gemiddelde werknemer die een leaseauto krijgt heeft toch echt heel vaak te maken met een vaste leasemaatschappij en nog veel vaker met beperkt aantal geselecteerde merken waaruit gekozen mag worden.
meeuw zei:Los van het punt of je Opel- of VAG- of whatever-fan bent: Als DC het in zijn commentaaer niet kan nalaten om een VAG-sneer te geven. maakt dat de rest van zijn verhaal ook goedkoop. Een neutraal commentaar over aantallen had enige inhoud gehad, nu irriteert het alleen maar (nogal dom dus) gezien de reacties en resulterende discussie.
meeuw zei:Er worden niet alleen Polo's in de BM-uitvoering verkocht. Welk aandeel zal het zijn, 25%??
Dan moeten ze wel leverbaar worden, er is nu al een wachtlijst van 10 maanden lees ik.Daewoo-Chevrolet zei:Zoals verwacht doet de Lexus CT 200h het goed, mijn verwachting van 3.000 - 4.000 stuks op jaarbasis blijkt veel realistischer dan de 1.000 - 1.500 stuks van Louwman & Parqui.
speedtouch zei:Peugeot doet het trouwens goed over zowat de hele linie
Bart81 zei:speedtouch zei:Peugeot doet het trouwens goed over zowat de hele linie
Mwoah, ik vind dat de hype van de 3008 en de 5008 nogal snel is vervlogen: die waren een paar maanden geleden nog gebroederlijk 1 en 2 in hun segment, ze staan nu op 7 en 8...... En zo oud zijn ze toch nog niet.
gearhead zei:Maar de markt is dus gek en D-C cs. niet? Of is heel, heel misschien (klinkt natuurlijk heeeel gek, bezopen eigenlijk) het complete package van een Polo/Ibiza/Fabia iets beter en is dat de werkelijke reden van de goede verkopen.....?
BMdoubleyou zei:Een VW is een veilige keuze en Pon heeft het imago ijzersterk neergezet.De Polo is neutraal vormgegeven en heeft een hoop te bieden. Maar ook ik vind ´m slaapverwekkend saai. Leveren ze de Polo ook in andere kleuren dan zwart trouwens? Echt ongelofelijk hoeveel zwarte Polo´s er rondrijden.
speedtouch zei:Ik zie verschrikkelijk veel nieuwe Picanto's en ook Opel Astra's Tourer! Ben heel benieuwd naar de specificatie van de maand mei, nog een paar dagen geduld, denk ik!
rickm zei:speedtouch zei:Ik zie verschrikkelijk veel nieuwe Picanto's en ook Opel Astra's Tourer! Ben heel benieuwd naar de specificatie van de maand mei, nog een paar dagen geduld, denk ik!
Van de Astra Tourer kan ik maar één ding zeggen: Topbak!
Wat ik echt 'vreselijk' veel zie is de gefacelifte Passat Variant. Ongehoord.
Maar goed, ik pendel dan ook regelmatig van bedrijventerrein naar bedrijventerrein.
Idee: Daar waar de A2, 4, 12, 16 4 banen hebben de meest linker baan uitroepen tot VAG BAAN!
Gisteren en vandaag bv de A2 Utrecht - Den Bosch:
Permanent A4 Avant's, tientallen. Verder een verdwaalde Golf, Skoda maar dan weer tritsen A4, Passat's en A6-en.
Zelfs een snelwegbak als Mercedes valt weg in dat VAG geweld.
Mach1 zei:
rickm zei:Mach1 zei:
Interieur is helaas zo gezellig als een crematorium (à la VAG 90-tiger jaren zeg maar)
Dennis_zw zei:Wat is precies de zin om het heleAutoweekbericht hier nog een keer te herhalen, terwijl het er al staat met nog een link naar het originele bericht? Sommige mensen.....
Daewoo-Chevrolet zei:De effecten van de ramp in Japan worden nu duidelijk zichtbaar. Lexus en Honda halveren ten opzichte van vorige maand. Toyota, het best verkochte automerk van 2009 als Volkswagen geen Fox'jes gedumpt had op 31 december van dat jaar, op nummer 8! Daihatsu op een veel te laag niveau, alle Japanse automerken lijken te zijn getroffen. De effecten van de perikelen rond en de productiestop van Saab worden nu ook duidelijk zichtbaar.
Wel een goede maand hadden Citroën (C3/DS3 e-HDI waarschijnlijk), Kia (Picanto, Sportage), blijvend goede cijfers voor Fiat, Seat en Skoda, prima scorend BMW en Chevrolet, procentueel gezien zullen Alfa Romeo en Lexus weer lekker meedraaien, hoewel dat laatste merk het waarschijnlijk dus veel beter had kunnen doen.
*edit: en Peugeot dus, hopelijk komt dat niet voornamelijk door de 107.
Excellent driver zei:Daewoo-Chevrolet zei:De effecten van de ramp in Japan worden nu duidelijk zichtbaar. Lexus en Honda halveren ten opzichte van vorige maand. Toyota, het best verkochte automerk van 2009 als Volkswagen geen Fox'jes gedumpt had op 31 december van dat jaar, op nummer 8! Daihatsu op een veel te laag niveau, alle Japanse automerken lijken te zijn getroffen. De effecten van de perikelen rond en de productiestop van Saab worden nu ook duidelijk zichtbaar.
Wel een goede maand hadden Citroën (C3/DS3 e-HDI waarschijnlijk), Kia (Picanto, Sportage), blijvend goede cijfers voor Fiat, Seat en Skoda, prima scorend BMW en Chevrolet, procentueel gezien zullen Alfa Romeo en Lexus weer lekker meedraaien, hoewel dat laatste merk het waarschijnlijk dus veel beter had kunnen doen.
*edit: en Peugeot dus, hopelijk komt dat niet voornamelijk door de 107.
Hyundai doet het ook erg goed, die zijn ook met een opmars bezig tov vorig jaar. Waarom vergeet iedereen Hyundai?![]()
Excellent driver zei:Hyundai doet het ook erg goed, die zijn ook met een opmars bezig tov vorig jaar. Waarom vergeet iedereen Hyundai?![]()