Race 1: Ik dacht slim te zijn en mijn BX alvast ‘warm’ te rijden voor Race 2. Wat een rampenbak is dat zeg! Na twee pogingen heb ik ‘m aan de kant gezet en ben ik in mijn DS3 R3 gestapt, dat lukte wel in één keer!
Race 2: Wat een waardeloze auto! Wat mij betreft geen
‘voiture’, maar echt een
‘Bagnole’ ! De gedane aanpassingen kwamen tussen soortgelijke auto’s wat beter tot hun recht, maar het rijden vereist echt een gebruiksaanwijzing. Zo moest ik in bochten remmen met de handrem, anders ging ik gewoon rechtdoor. Gelukkig wel gewonnen! Next…
Race 3: Tsja, VGT… Veel vermogen, weinig beleving. Wel gewonnen, maar eigenlijk was er niks aan.
Race 4: En dan Bella Italia! Maken ze het deze week toch nog een beetje goed, en dan nog in een Ferrari ook. De 812 was helaas teveel getuned, die viel dus af. Dan maar de Enzo Ferrari, ook geen straf! Duurde lang voor ik echt lekker in de race zat, in ronde 3 kon ik eigenlijk pas een mooie slag naar voren maken en de eerste positie bereiken. Gelukkig kon ik dit volhouden en tijdens het rijden merkte ik weer dat ik deze fijner vind rijden dan tijdgenoot Porsche Carrera GT.
Race 5: Het was even zoeken naar de juiste auto deze keer. Met mijn Ferrari FXX-K lukte het niet. Daarna met mijn Viper GT3-R eerst ook niet, maar die stond op Race Mediums. Toen die eenmaal op Hard stond ging het wel.
De eerste 4 rondes klom ik al aardig op. Op een gegeven moment moest ik tanken en zakte ik van plaats 2 naar 15(!). Verdeeld over de volgende 2 rondes ging de rest naar binnen. Was trouwens nog spannend, want toen ik naar buiten kwam regende het opeens. Ging gelukkig goed. Doordat de rest nog naar binnen moest stond ik alweer vrij snel eerste.
Toen moest ik nog een keer bijtanken om het einde te kunnen halen, dit was eind ronde 8. Met nog 2 rondes te gaan heb ik getankt voor 3,5 voor de zekerheid, soms is het verbruik net wat hoger en heb ik op die manier nog wat reserve.
Intussen had ik ook 15 seconden over en kon ik zo rustig mijn laatste rondes uitrijden, op naar de winst!
Beloningen:
- 3-sterrenvoucher (Dagelijks, dag 1) 10.000 Credits
- 4-sterrenvoucher (Dagelijks, dag 2) 30.000 Credits
- Weekly-voucher 100.000 Credits
- Weekly-voucher 200.000 Credits
- Weekly-voucher 500.000 Credits