Ik heb (bij toeval) dezelfde set auto's als
@D E N N I S gebruikt voor de weekly challenges, alleen eentje minder.
Ik had niet zo heel veel tijd deze keer, dus waar ik kon heb ik het mezelf makkelijk gemaakt door een (te) snelle auto te kiezen.
Race 1:
Nissan Silvia spec-R Aero (S15) '02 in Brilliant Blue (getuned, PP 599,35). Ik ben geen fan van deze race, want je moet eigenlijk verplicht een getunede auto hebben en ik houd mijn auto's liever standaard. Maar goed, ik had deze Silvia dus al staan van een vorige Silvia Sisters race, dus heb die maar gebruikt. Niet leuk, niet spannend, wel een makkelijke overwinning.
Race 3:
Nissan Silvia spec-R Aero (S15) '02 in Brilliant Blue (getuned, PP 599,35). Ik had de Silvia toch nog geselecteerd staan, kon ik meteen de Japanese Clubman Cup race er ook wel mee rijden. Veel meer PP dan aanbevolen, dus ook hier een zeer eenvoudige overwinning.
Race 2:
Dodge Charger SRT Hellcat '15 in B5 Blue Pearl (standaard, PP 595,81). Qua raceverloop en -resultaat grotendeels vergelijkbaar met de Japanese Clubman Cup race: veel meer PP dan de aanbevolen hoeveelheid leverde ook voor deze race een eenvoudige overwinning op.
Race 4:
Ferrari 812 Superfast '17 in Rosso Fiorano (standaard, PP 688,85). Dit ging lang niet zo makkelijk als de drie voorgaande races, en ik gleed net zoveel als de tegenstanders. Voor het makkelijke had ik beter andere banden kunnen monteren, maar het lukte zo ook om de winst te pakken.
Race 5:
SF19 Super Formula / Honda '19 (standaard, RM banden, PP 935,28). Mijn Event voortgang toonde al een hele tijd 99%. Alle bolletjes staan op 100%, op een na: de Super Formula races. Die stond op 60% en staat nu op 80%

. Op de RM banden, het bleef (nagenoeg) droog dus geen noodzaak om te wisselen. In rondje 12 pakte ik de leiding en hoewel ik niet weg wist te rijden van de concurrenten, kon ik ze wel betrekkelijk eenvoudig achter me houden.
De 6-sterren voucher leverde een
Hyundai N 2025 VGT (Gr.1) op in precies de kleur die ik al had van die auto, dus die heb ik maar weer verkocht. Van de opbrengst daarvan heb ik twee nieuwe Audi's bij de dealer gekocht. Daarnaast heb ik er ook nog zeven tweedehandsjes bij:
- Chevrolet Corvette Z06 (C5) '01 in Quicksilver Metallic
- TVR Tuscan Speed 6 '00 in Silver Stardust Metallic
- BMW 3.0 CSL '71 in Atlantik
- BMW M3 '07 in Silverstone II Metallic (daarvan heb ik de 8 verschillende kleuren nu ook compleet)
- Audi R8 Coupé V10 plus '16 in Ibis White
- Audi TTS Coupé '14 in Ibis White
- Ford GT '06 in Midnight Blue Metallic / Racing Stripes
- Dodge Viper GTS '02 in Graphite Grey Metallic
- Lamborghini Countach LP400 '74 in Giallo Sole