Ik heb bij de weekly challenges weer koppeltjes van "dezelfde" auto's gebruikt voor een aantal races, en ik heb de races ook in een afwijkende volgorde gereden.
Race 1: Volkswagen Scirocco R '10 (standaard, 508,54 PP). Ik had me al een tijdje voorgenomen om eens een keer een Scirocco te gebruiken voor een race en bij deze race met advies 500 PP paste 'ie prima, hoewel de overwinning er geen moment in zat; de AMG A45 en de Alpine A110 waren te snel voor me. Derde plaats.
Race 5: Volkswagen Scirocco Gr.4 (standaard, 645,23 PP). Normaal rijd ik deze races (waar de rest van het veld in Gr.4 auto's rijd) met een iets teruggetunede Corvette Gr.3 voor een simpele overwinning. Nu dus met de Scirocco Gr.4 en dat was beduidend harder werken! Uiteindelijk heb ik plek 3 weten te bemachtigen, maar dat zag er tot ronde 9 niet naar uit... Leuk in ieder geval om er weer echt voor te moeten strijden.
Race 4: Chevrolet Corvette C7 ZR1 '19 (standaard, 657,89 PP). Na de nodige rondjes over het Le Mans circuit gereden te hebben vanwege de time trial, voelde dit een beetje sloom en saai. En de eerste chicane ging natuurlijk mis, want in de time trial is die er niet

. Maar uiteindelijk wel eenvoudig naar de winst gereden.
Race 3: Subaru WRX STI Isle of Man '16 (standaard, 680,25 PP). Deze auto was echt veel te snel voor de rest van het veld; na 2 van de 5 rondes reed ik al aan de leiding. Weinig enerverende race dus.
Race 2: Subaru WRX Gr.B Rally Car (standaard op de verplichte terreinbanden na, 612,54 PP). Ook hier was de winst erg makkelijk. Ik houd niet zo van off-road races, gelukkig waren het maar 2 rondjes.
De 6-sterren auto voucher leverde me een Porsche 917 Living Legend op in een kleur die ik nog niet had (Carbon Fibre / Vulkangrau Semigloss).
En verder heb ik nog vier tweedehandsjes aangeschaft:
- Chevrolet Corvette Stingray (C3) '69 in Monaco Orange
- Chevrolet Corvette (C2) '63 in Tuxedo Black
- BMW 3.0 CSL '73 in Turquoise Metallic
- Ferrari F430 '06 in Giallo Modena