Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
De Viewers Campaign komt er weer aan, waarbij je een Aston Martin Valkyrie kunt krijgen. Heb alvast de gok gewaagd en mijn eigen verkocht omdat die nu ruim 2 miljoen opleverde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie plaat! Ik stel me zo voor dat aan de andere kant van de camera een prachtig huis staat met behoorlijk wat glas. Toevallig hadden de mannen van DriversDream ook een zwarte 812 Superfast in hun video vandaag, goedkoopste van NL!
Leuk om te zien hoe onze interesses soms verschillen qua games, maar dat voertuigen toch de verbindende factor is.
Mooie plaat! Ik stel me zo voor dat aan de andere kant van de camera een prachtig huis staat met behoorlijk wat glas. Toevallig hadden de mannen van DriversDream ook een zwarte 812 Superfast in hun video vandaag, goedkoopste van NL!
Zelf denk ik dat ik wat jij beschrijft wel heb met Euro Truck Simulator. Natuurlijk moet je daar binnen de tijd je vracht afleveren, maar ik ervaar dat niet als stressvol. Jammergenoeg draait het niet op Mac/iPad.Ik heb een levenslange fascinatie voor alles wat wielen heeft, of rupsbanden of vleugels
Om me even te beperken tot de voerutuigen: ik heb zo ongeveer alle NFS games tot aan Rivals uit 2013. Ook alle Colin McRae Rally games, GTR 1 en 2, GP Legends, een paar F1 games, de Assetto Corsa games de motogp etc. GT7 heb ik ook gespeeld maar voor eigenlijk alles geld: Ambitie > Talent, ik was vooral liveries aan het verzamelen voor de GT auto's die aan de VLN en de WEC meededen. Ik heb gemerkt sinds ik snowrunner ben gaan spelen dat ik 'slow gaming' leuk ben gaan vinden, gewoon rustig een probleem uitknobbelen, ondertussen podcast of sport luisteren. Ook Roadcraft lijkt zich hier heel goed voor te lenen
Ze lagen er gewoon. Ik zal het inspawnen wel gemist hebben.Ai, da's niet zo mooi.
Die betonplaten en de stalen balken die je hebt geleverd zijn gebruikt om twee kranen te repareren. Als het goed is kan je in een van de twee stationaire kranen switchen en dan zouden er op de kade vijf objecten moeten liggen die dus de kademuur uitmaken en die vanuit de kraan selecteerbaar zijn om op te takelen.
![]()
Ik ga daar straks eens extra opletten.ok, kan zijn dat je het objective nog niet trackt om ze te plaatsen, dan zie je ze misschien niet omdat ze niet gehighlight worden
Ik wacht nog heel even. Ik wil eerst zeker weten dat deze game met VR gespeeld kan worden op de PS5.Afgelopen weekend F1 2025 gekocht, erg mooi spel waar ik mij ook zeer mee vermaak, op een aantal circuits, waaronder ook Zandvoort, kun je op het circuit ook andersom rijden, tegen de klok in.![]()