Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Was deze voor de snelste tijd? Die Dodge is ook een leuke auto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was deze voor de snelste tijd? Die Dodge is ook een leuke auto.
Race lap record | 3:17.297 (![]() |
---|
Dus eigenlijk als je het eerlijk wilt doen moet je de TS050 hebben.Die zit volgens mij ook in GT7, toch?
Dat kan kloppen. Dan heb jij de (uit mijn hoofd) 1971 CSL? De andere (1973 CSL) staat nu te koop met een lage kilometerstand, die heb ik gekocht.Mijn BMW is de gewone straatversie. Ik denk dat, dat de reden is waarom ik onderdelen, zoals de spoiler, mis.
Van dat prijzengeld lig ik niet zo wakker. Heb rond de 4 tot 4.5 miljoen en morgen komen er nieuwe wekelijkse races waarbij ik meestal ook wel 3 of 4 ton binnenhaal.Ja, dan kun je inderdaad beter stoppen. Alhoewel... je loopt dan wel het prijzengeld mis.
Weet jij trouwens de reden, waarom er rolkooien in rally auto's worden gemonteerd:
Kun jij mij helpen? Ik ben al een paar dagen op zoek naar die 900pp race op Le Sarthe. Volgens de tekst zou deze bij de wereldcircuits moeten staan, maar ik kan hem niet vinden.
Dat is niet eigenwijs, bij jou staat het inderdaad niet!Je zal me misschien eigenwijs vinden, maar daar staat hij niet±
![]()
Dat is ook nog wel een goede tip om te proberen. Nog niet aan gedacht.Bij mij staat die PP900 race op la Sarthe er wel (PS5). Kan het zijn dat 'ie gelinkt is aan de World Touring Car 900 bonusmenukaart (48) en dat je die menukaart nog niet gestart hebt?
Mooi dat je 'm nu hebtEn bedankt, menukaart 48 stond inderdaad klaar om geactiveerd te worden.![]()
![]()
![]()
Dat is mij al zo vaak gebeurd.Dat is ook nog wel een goede tip om te proberen. Nog niet aan gedacht.
Begin van de avond had ik wat doms…
In januari heb ik tegelijk met mijn PS5 een Charging Dock gekocht. Werkte tot nu toe prima. Dus begin van de avond wilde ik nog eventjes GT7 doen, beide controllers leeg! Terwijl ik mijn controllers oplaad als ik de ander gebruik. Bleek de ene controller net niet helemaal goed in het Dock te zitten. Nou ja. Even opletten de volgende keer. Nu zijn ze allebei weer vol en kan ik me morgen weer volop vermaken!
Als het goed is staat het bij de Menukaarten. Het gaat om de ‘Jaguar’-kaart.Doe mij 10 van zulke deals. Heel snel heel rijk.