Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idd heel gek. Alles moet als nieuw worden, ook het motorblok moet gespoten worden en in elkaar gezet worden. Het dak moet gefabriceerd worden. En er kan idd heel veel gemonteerd worden, maar alles bij elkaar is het veel werk.Hij bestaat nog!
Komend voorjaar de weg op, of zeg ik nu iets heel geks?![]()
Ik had deze reacties ook al wel verwacht, maar wat moet je melden als er niks te melden is? Aan 1 kant vond ik het niet erg omdat ik nog meer hobby’s heb waar ik heel druk mee kan zijn dus vervelen doe ik me niet. Als de auto weer bij me is kan ik alweer zoveel gaan doen. Om te beginnen de isolatie matten aanbrengen tegen de bodem en de wielkasten, kabelboom, dashboard enz enz.Leuk om te zien dat dit project nog steeds loopt. Al kan ik me na zo’n lange tijd ook wel voorstellen dat je ook wel momenten hebt dat je er genoeg van hebt? Maar veel respect voor je geduld. Wordt wel tot in detail aangepakt…
Helemaal mee eens. Wat een beauty gaat het worden. Respect voor het werk en je geduld. Mijn Niva ligt ook uit elkaar op dit moment maar zo minutieus zeker niet. Weet wel dat als je eenmaal begint je steeds meer tegenkomt.Wat een prachtig project en bedankt voor de update. Zo mooi om te zien.
Hieronder zie je dat de licht schade die er met prutswerk is hersteld. Ze hadden er kit opgesmeerd en bij verwijdering zag je dat dit niet klopte. Ook aan de achterzijde zie het plamuur stuctuur wat er ook op duid.Is op die foto ook zichtbaar wat er aan schade is, in de kofferklep? Ik zie niet wat er hersteld moet worden namelijk.
Maar hoe bepaal je wat je nodig hebt? De klep moet niet door zijn eigen gewicht weer zakken en als ze te sterk zijn de klep met veel kracht dicht moet maken.Een newton is ongeveer 0,1 kilo.
Ik doe het je niet na.Ik denk beter dan dat het ooit nieuw was.
Nee, geen tijd voor om ook nog filmpjes in elkaar te knutselen. Ik vind het mooi zo.heb je geen youtube kanaal? Dit is prachtige content.