Jay DoubleYou
Autoholic
119.999 na het achteruitrijden? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bingo.119.999 na het achteruitrijden?![]()
Ben super benieuwd daarna! Ik hoor 't wel.Ik hoop nog steeds dat ik een bericht krijg over die Primera wagon, dat zou ook een mooi project zijn!
Dankje! Liefst een handgeschakelde die rijd met een geldige apk en geen rot. Verder heb ik geen voorwaarden.Ik zal mijn ogen openhouden voor een P80
Oh! Ik dacht dat ik dat al verteld had. Blijkbaar niet. Een kennis van mij heeft de deuk grotendeels eruit gehaald. Het is nog niet perfect. Een vriend van mij heeft allerlei professionele polijst dingen. Die wilt graag nog de krassen en lak schade verbeteren. Het zal dus ongeveer 70% beter zijn. Als je niet weet dat het er zit zie je het ook niet.Is er al zicht op herstel van de Primera-schade?
Ik heb nu pas toestemming gekregen om een auto erbij te kopen voor de hobby. Sinds ik nog thuis woon moeten zulke "grotere" zaken eerst nog goed gevonden worden door mijn moeder.Jammer dat je nu pas op zoek bent haha, twee maanden geleden had je mijn oude Starlet nog over kunnen kopen. Zijn leuke auto's om te rijden, zo'n XLi met 75pk is best vlot voor een 35 jaar oude A-segmenter.
Dat is straks niet anders als je later eventueel getrouwd bent.Ik heb nu pas toestemming gekregen om een auto erbij te kopen voor de hobby. Sinds ik nog thuis woon moeten zulke "grotere" zaken eerst nog goed gevonden worden door mijn moeder.![]()
Je kan zeggen wat je wil, maar dit plaatje begrijpt iedereen!![]()
Tekening. Blauwe is hoe de raam zat. Aan de linkerkant was 'ie helemaal scheef. Ik heb er toen geen foto van gemaakt want ja. We stonden stil aan een 100km/h N weg. (Ik kan geweldig goed tekenen ik weet het. XP)
Fijn! Dat lijkt me een prima oplossing voor alle partijen. En wat het raammechanisme betreft, dat kost vast niet de wereld en los je waarschijnlijk eenvoudig zelf op. Wel snel naar kijken, want als het raam uit z'n geleider ligt terwijl je het probeert te sluiten kan het vrij gemakkelijk in duizenden stukjes breken.Oh! Ik dacht dat ik dat al verteld had. Blijkbaar niet. Een kennis van mij heeft de deuk grotendeels eruit gehaald. Het is nog niet perfect. Een vriend van mij heeft allerlei professionele polijst dingen. Die wilt graag nog de krassen en lak schade verbeteren. Het zal dus ongeveer 70% beter zijn. Als je niet weet dat het er zit zie je het ook niet.