Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dan trek ik mij nu nederig terug...MWH.C zei:Volgens Wikipedia zijn er in 7 jaar tijd 17.020 van verkocht, wereldwijd. Dus ja.
UberPrutser zei:Tank doppen die je met de sleutel moet openen.
Dat was natuurlijk wel bewust retro, net als bij de Fiat barchetta (maar daarom niet minder mooi).Klassiekerrijder zei:De Alfa 156 had nog van die chromen deurgrepen met chromen drukknop.
Phoenixrood74 zei:Dat was natuurlijk wel bewust retro, net als bij de Fiat barchetta (maar daarom niet minder mooi).Klassiekerrijder zei:De Alfa 156 had nog van die chromen deurgrepen met chromen drukknop.
Inderdaad, ik zie ze elke dag op mijn C15.929V6 zei:Phoenixrood74 zei:Dat was natuurlijk wel bewust retro, net als bij de Fiat barchetta (maar daarom niet minder mooi).Klassiekerrijder zei:De Alfa 156 had nog van die chromen deurgrepen met chromen drukknop.
Bij de Alfa 156 waren ze toch van verchroomde kunststof?
@rottieroodmax, "nooit meer terugzien" is iets anders dan "nooit meer zien".![]()
stoterstangen90 zei:Overigens ook iets dat we niet meer terugzien.
Een bestelwagenversie op basis van een kleine personenauto, waarbij er gewoon een hutje is aangeknoopt.
Tegenwoordig zijn het allemaal "mooi vormgegeven" monovolumes.
maar daarvan is de doos niet groter dan de auto.Klassiekerrijder zei:In feite is een VW Caddy een Touran met andere achterkant en ophanging.
stoterstangen90 zei:Maar dat is geen hutje, zoals de Citroën C15, de Renault 4F4/4F6, Simca 1100 Fourgonette, Seat Terra, de eerste Opel Corsa Combo, etc.
Neem me niet kwalijk dat ik iets neer gezet heb hier.929V6 zei:Phoenixrood74 zei:Dat was natuurlijk wel bewust retro, net als bij de Fiat barchetta (maar daarom niet minder mooi).Klassiekerrijder zei:De Alfa 156 had nog van die chromen deurgrepen met chromen drukknop.
Bij de Alfa 156 waren ze toch van verchroomde kunststof?
@rottieroodmax, "nooit meer terugzien" is iets anders dan "nooit meer zien".![]()
Pauli zei:Bij veel nieuwe diesel en benzine auto’s zie je de motorinhoud vermelding aan de buitenzijde niet meer.
B.v. 1.4, 1,6 of 2.0.
Alsof de autofabrikanten zich een beetje schamen om het er nog op te zetten.
Nu moet je maar raden wat er in zit.
Foie Gras zei:Of het model heeft meerdere motriseringen met dezelfde inhoud. Dan zegt het dus niet zo veel meer![]()
Pauli zei:Bij veel nieuwe diesel en benzine auto’s zie je de motorinhoud vermelding aan de buitenzijde niet meer.
B.v. 1.4, 1,6 of 2.0.
TDI 30, 40, 45 op een Audi. Ook zo debiel.GT 1973 zei:Pauli zei:Bij veel nieuwe diesel en benzine auto’s zie je de motorinhoud vermelding aan de buitenzijde niet meer.
B.v. 1.4, 1,6 of 2.0.
Motorinhoud zegt tegenwoordig heel weinig. Vroeger werden auto's ingedeeld in cc-klasses, in plaats van segmenten.
Er staat toch ook niet op de achterklep wat voor radio in de auto zit? De stomste aanduiding op de achterklep vind ik wel 'kompressor' bij Mercedes.
Moderator
GT 1973 zei:De stomste aanduiding op de achterklep vind ik wel 'kompressor' bij Mercedes.
Ook bij de Taunus. Als jongetje ging ik dan bij een Taunus 2.0 staan wachten in de hoop dat ik het bij het wegrijden kon horen. Ik hoopte natuurlijk op zo'n vette V6 😀Wouter82 zei:Bij Ford werd er dan weer geen onderscheid gemaakt tussen de 2.0 viercilinder en de 2.0 V6. Aan de buitenkant was, althans bij de Sierra, niet te zien welke versie het betrof.