Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
een extra ruitje zodat het in de auto warm blijft als de achterklep open gaat.
Volgens mij hebben ze dat extra ruitje alleen het eerste modeljaar toegepast.
Want bij de eerste autotests in 1989 sprongen deze ramen al vaak kapot.
Die extra ruit zat alleen in de meest luxe uitvoering. Die werden minder verkocht en dus zag je ze niet veel. Wellicht is bij de facelift de ruit wel gesneuveld.
Die hadden ze in Zweden tot voor kort nog wel.Gaiajohan zei:Die APK stickers op het nummerbord achter.
Ik heb ze allemaal nog in het assortiment, op de kogelkringloop na.Phoenixrot74 zei:Misschien is het al genoemd, maar zijn er nog auto's zonder stuurbekrachtiging of centrale vergrending? Bestaat er nog kogelkringloopbesturing of, nog ouderwetser, worm-en-rol of worm-en-moer? En zijn er nog starre achterassen op bladveren of pendelassen?
Jouw autoverzameling kennende heb je vast ook nog wel een exemplaar staan met een ongesynchroniseerde driebak...stoterstangen90 zei:Ik heb ze allemaal nog in het assortiment, op de kogelkringloop na.Phoenixrot74 zei:Misschien is het al genoemd, maar zijn er nog auto's zonder stuurbekrachtiging of centrale vergrending? Bestaat er nog kogelkringloopbesturing of, nog ouderwetser, worm-en-rol of worm-en-moer? En zijn er nog starre achterassen op bladveren of pendelassen?
nee, zo gek is het niet idd.Phoenixrot74 zei:Jouw autoverzameling kennende heb je vast ook nog wel een exemplaar staan met een ongesynchroniseerde driebak...stoterstangen90 zei:Ik heb ze allemaal nog in het assortiment, op de kogelkringloop na.Phoenixrot74 zei:Misschien is het al genoemd, maar zijn er nog auto's zonder stuurbekrachtiging of centrale vergrending? Bestaat er nog kogelkringloopbesturing of, nog ouderwetser, worm-en-rol of worm-en-moer? En zijn er nog starre achterassen op bladveren of pendelassen?
Maar van een V16 heb je vast niet terug!![]()
Phoenixrot74 zei:En plastic/skai/kunstleren bekleding van stoelen en achterbank, bestaat dat nog?
Hoe weet je dat?Bartus G. zei:Phoenixrot74 zei:En plastic/skai/kunstleren bekleding van stoelen en achterbank, bestaat dat nog?
Achterin politie auto`s.
Bartus G. zei:Phoenixrot74 zei:En plastic/skai/kunstleren bekleding van stoelen en achterbank, bestaat dat nog?
Achterin politie auto`s.
Dat is gaaf ja!Bowtie zei:De ouderwetse voorbank! lekker met zijn drieën cruisen!
Fiat Rider zei:meeuw Schreef:
-------------------------------------------------------
> Geen kreukelzone met chroom.
Daar heb je wel gelijk in, misschien doen ze dat niet omdat het niet veilig is.
Maar anderzijds is Fiat wel weer terug gekomen met een Chromen bumper, namelijk op de 500.