Carfanatic
Wegverkenner
speedtouch zei:Op een onopvallende plaats proberen met Commandant?
dat is wel vergane glorie hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
speedtouch zei:Op een onopvallende plaats proberen met Commandant?
Carfanatic zei:speedtouch zei:Op een onopvallende plaats proberen met Commandant?
adinsx zei:Bij de wasbox geweest? Ik had zo straks, bij diezelfde wasbox, ook wat wit opgedroogde vlekjes op de ramen en glasdak. Normaal eigenlijk niet echt last van.
Met spray/wipe was het echter er wel af. Bij jou is het hardnekkiger?
speedtouch zei:Carfanatic zei:speedtouch zei:Op een onopvallende plaats proberen met Commandant?
Hoe bedoel je, werkt het niet meer? Ik zie het nog steeds staan bij bijv. de Praxis.
Damianw26 zei:En mijn neutrale sop (nanolex) is bijna op, iemand een aanrader?
Damianw26 zei:adinsx zei:Bij de wasbox geweest? Ik had zo straks, bij diezelfde wasbox, ook wat wit opgedroogde vlekjes op de ramen en glasdak. Normaal eigenlijk niet echt last van.
Met spray/wipe was het echter er wel af. Bij jou is het hardnekkiger?
Die wasbox is niet meer wat het geweest is sinds een tijdje, spoelde de auto zeer regelmatig daar af tussendoor, maar het lijkt wel of men het water niet meer ververst. Altijd is het vies en vol kalk, geen verschil meer tussen normaal afspoelen en de gedemineraliseerde optie. De wasbox ertegenover is geen optie, want die spuit altijd wax mee bij het afspuitenDus opzoek naar wat anders, wel jammer..
Overigens hebben ik en een maat (cq bekende poetser van het upforum) het samen gedaan, en heb ik m.n gekeken en geleerd eigenlijk. Hij komt er binnenkort naar kijken, maar eerst de kalkverwijderaar proberen, de hele auto met azijn raadde hij niet aan ivm de levensduur van de coating
Bofkont SLK350 zei:Kristian,
Die Sonax netshield is prima zo even bij te werken hoor![]()
Nico GTR zei:Bofkont SLK350 zei:Kristian,
Die Sonax netshield is prima zo even bij te werken hoor![]()
Is natuurlijk ook niet echt een "coating"
Bofkont SLK350 zei:Hoelang heb jij hem erop zitten dan Nico? en hoeveel km's heb je gemaakt.