CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
I know heren.

On topic please, al lijkt de animo gering om over dat bakkie te discussieeren:p

Cas

Ik heb de Smart niet meer hoor Cas. Dit gaat vanaf pagina 3 over de Leon ;)

Wiseguy...

Eindelijk is de update dan toch gekomen!;)(tu)

Wat de velgen betreft, Sportecs blijven ultiem fraai! Afgelopen zondag op Zandvoort ook een zwarte JD getunde Leon mogen bekijken, erg fraai. Kost wat, maar dan heb je ook wat....(tu)

Ja dat fraaie is mijn doel, maar kost idd wat... dat is altijd net ff minder dan zeg maar. Maar goed, stap voor stap wordt het nog wel eens wat :}

Iemand die hier ervaringen mee heeft?

https://www.camcosystems.nl/index.php?action=producten&tbl_product_categorie=2

Zijn wel erg goedkope xenonkits....... 8-)

CorZa schreef:

@Vec, misschien over 2 weken ofzo? Ik kreeg dit van hun in mijn spambox mailbox:

"Een week op voorhand reserveren is noodzakelijk want staat een week volboekt

Strikt op dag en op uur"

Tot 21/8 kan ik niets beloven ... vanaf volgend weekend fulltime vakantie met de kids ... maar ik zou zeggen : geef eens een PB-tje. Skytune ligt bijna in het midden tussen Vec & BRG ...

@BRG, wanneer heb je tijd? Dan gaan we daar eens kijken. We moeten dan wel minimaal een week van te voren reserveren... werd mij vriendelijk (...) verzocht via de mail :}

CorZa schreef:

@BRG, wanneer heb je tijd? Dan gaan we daar eens kijken. We moeten dan wel minimaal een week van te voren reserveren... werd mij vriendelijk (...) verzocht via de mail

Neen joh, spreek gewoon af samen met Vec ...,
geef dan een PB-tje,
en mocht het me dan ook passen zie je me wel opduiken ... (tu)

Okido. Je zegt het maar he. Kan Vec meteen die rotherrie wat laten dempen daar...

... ook van z'n uitlaat.

(tu)

vectra2000-driver schreef:

gaat BRG dan ook een "brulpijp" laten monteren op de Mazda?

Twee zelfs :}

mx-5%20dubbele%20rvs%20uitlaat.JPG

Zonde dat je ziet dat het gat links zelfgemaakt is... Maar wel een net systeem zo (tu)

Vandaag de Leon maar eens goed gewassen. Samen met een vriend van me. Die heeft zijn Golf GTI G60 eens een wasbeurt gegeven. Meteen maar even wat foto's geschoten. Ik dacht die deel ik even met jullie.

Morgen naar een meeting in Hulst (met zijn auto, ik heb daar niets te zoeken met mijn standaard auto) dus moest natuurlijk wel even een wasbeurtje tegenaan gegooid worden. Ik heb de mijne meteen even behandeld met Meguiars Quick Detailing Clay en Meguiars Wax. Top spul en minder werk dan met een ander goedje. Helaas geen zonnetje nadien, maar je kunt niet alles hebben natuurlijk...

De foto's:

IMG_0016.jpg

IMG_0018.jpg

IMG_0019.jpg

IMG_0025.jpg

IMG_0026.jpg

Op de voorgrond de Ibiza van mijn vader:
IMG_0030.jpg

IMG_0033.jpg

IMG_0035.jpg

IMG_0037.jpg

IMG_0039.jpg

icon_question.gif
Meteen een vraagje aan jullie. Ik wil 3 meters in mijn dashboard monteren. Een turbodruk-, oliedruk- en olietemperatuurmeter. Ik weet alleen niet precies welke. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil meters die een beetje bij mijn standaard tellers passen. Dus witte platen met rode wijzer en rode verlichting (aan te passen met led eventueel). Ik twijfel tussen Autometer, VDO of Autostyle. Die van Autostyle zijn verreweg de goedkoopste, maar ik lees soms wel wat berichten over matige kwaliteit. Wie heeft tips???

Alvast bedankt! ;)

Zover was ik al Vicktor, maar toch bedankt. Ik vind ze qua looks wel ok, maar wil ook eventuele ervaringen weten.

Die golf 2 daar mag je mij nog foto s van geven, kben verzot op zo'n prachtig gemaakte golfjes, ne dikke proficiat voor uwe maat! Is dat een GTI ke ?

UWe Leon mag er ook wel vet zijn. De buitenkant niet echt veel speciaal aan, kvind het spijtig dat erzoveel Topsports verkocht zijn maar het machtige vind ik wel dat jij eens een benzine hebt, dan nog wel die 1.8T waar je zoveel uit kan halen. Kweet niet hoeveel pktjes jij eruithaalt maar 225 moet volgens mij wel te doen zijn(:B

Veel succes nog met de wagens!

Ibiza_boy(broer van Leon_cupra)

Die Golf is een GTI G60. Wel wat motorische aanpassingen e.d. dus zal rond de 200pk leveren.

De Leon krijgt andere wielen, een kleine verlaging, een enkele ovalen demper, een andere diverter valve en een chip tot 230pk... en nog wat kleine dingen, maar dat zie ik nog wel.

Merci voor de comments. Ik zal ze doorgeven aan mijne maat ;)

beide prachtige wagens. Vreemd genoeg vind ik een leon topsport een wagen die vrijwel geen optische tuning nodig heeft om er lekker dik uit te zien. Maar met 19 inch rs6 eronder icm een verlaging oogt het geweldig, of hoefde ik dat niet meer te zeggen?:}

die golf 2 is trouwens geweldig, een bom op wielen en dan maar 1 simpel uitlaatje. Ha, leuk als je hem op de bumper zit.

Dank je dpv. Ik vond en vind hem ook nog altijd mooier dan de Leon II. :-D

Hahahaha, laten we het hopen. Straks stijgt mijn Leon nog in waarde :}

echt twee prachtige wagens(tu)
de Leon oogt verrevan verouderd, en lekker dik!
de Golf, lekker af, tamelijk subtiele wijzingingen, mss alleen de velgjes,moet je voor zijn he; die er voordien oplagen vond ik beter, mr die waren toch gestolen of zoiets dacht ik:S

Verkoop geen van beide, zeg het ook tegen de eigenaar van de Golf, ben er van overtuigd dat beide nog in waarde zullen stijgen:}

@Z, klopt ja. Goed onthouden. De vorige wielen (3-delige BBS-en, red.) waren er vanonder gejat. Dit telt ook voor mij mee om geen dure wielen te kopen. Moet er niet aan denken...... :,(

Trouwens. Iemand bekend met verlagingsveren van V-maxx??? Kan een set overnemen voor 75 euro. Paar maanden onder een Toledo gezeten. Laten staan of meteen doen?

Hahaha. Hij heeft veel mooiere ik weet het. Maarja, wie komt dat nog. Vooralsnog mijn zinnen gezet op RS6 wielen. Die halen het niet bij deze, maar dergelijke wielen in 19" is nogal heeeeeel prijzig en gezien mijn andere plannen zit dat er financieel gewoonweg niet in...

Hoe was de meeting CorZa?

Ik heb keiveel oude Amerikaanse sloepen gezien op de expressweg, stonden die daar ook in Hulst?

Je wagen glimt weer errug mooi btw.! (tu)

Er stonden inderdaad wel een paar Amerikaanse sloepen ja. Maar 3 stuks ofzo, maar toch. Ze stonden er wel. Weer eens wat anders dan die opgefokte Japanse 1500cc blokjes :}

Foto's staan dadelijk in Tuning!

Even een kopietje uit een ander topic:

Het zijn de 18" Sportecs geworden :}

Ik kon ter plekke zelfs nog erg lastig kiezen. Allebei eronder gehad.... en de Sportecs genomen.

De kleur is mooier (echt zilver, lichter dan de RS6)
Het gewicht is aanmerkelijk lager (het zelfs alsof je dat op één of andere manier voelt)
De tijdloosheid van de velg. Die blijft altijd mooi.
De eventuele latere inruil. Het zijn originele Sportecs, geen imitatie.

Dat waren voor mij de redenen om voor de iets lastiger schoon te houden Sportecs.

De foto's dan. Het was helaas al donker, dus de foto's zijn ruk van kwaliteit, maar het zij zo. Het begon ook enorm te onweren en te gieten, dus als jullie het niet erg vinden..... dit zijn ze voorlopig:
sportecdonker1qk6.jpg

sportecdonker2uw1.jpg

Geretoucheerde foto (ff snel):
sportecdonker3or7.jpg

En morgen komt mijn K&N filter binnen... weer een vinkje achter een "things to do" punt :}

lekker (tu) Staat 'm goed :) Volle acherbank zo zeg :D

Wat is die Golf toch prachtig zeg B)

Idd. erg mooie velgen. (tu)
Ik vind alleen dat ze op de genomen foto's wat kleiner ogen dan de velgen die je er eerst onder had.

Jajaja, de auto wordt nog verlaagd.... geld groeit alleen niet op m'n rug (althans daarnet nog niet) dus even wachten.

Morgen eerst mijn K&N erin proppen...

:T

Ik ben niet kapot van die velgen. Sterker nog; ik vond de originele velgen van Seat veel mooier. Deze vind ik veel te druk met al die spaakjes en bovendien vind ik ze nogal goedkoop ogen. Ik weet dat ze dat niet zijn, maar dat komt op mij zo over omdat ik ze a) nogal licht van kleur vind b) de afwerking rond de bouten nogal kaal oogt en c) ik ze op de 3e foto nogal vind uitsteken.
Maar misschien dat het met andere foto's beter lijkt. Velgen kunnen op foto's namelijk nogal anders lijken.

Verder blijft het een prachtige auto, deze leon!

Ik snap niet dat je die velgen onder die Golf mooi kan vinden. Is absoluut niet mijn smaak. Vind ik wieldoppen nog tig keer mooier.

@MCW, hahaha, ik wist dat je dat ging zeggen :}

@rjthefrisian, dat mag je vinden. Ik vond de originele wielen niet zo mooi en deze staan i.m.o. een stuk fraaier. De velgen onder de Golf vind ik super. Nog mooier als het hart ook gepolijst is, maar misschien komt dat nog.

Smaken verschillen he ;)

Gelukkig wel! Als jij maar vindtdat je de goede keuze gemaakt hebt. Ik vind bijna altijd de originele merkvelgen het mooist staan. Ik houd niet zo van die achteraf gemonteerde velgen.

CorZa, ik bedoelde Audi-velgen. Kheb het aangepast ;) Ik kan me wel een beetje bij de mening van rjthefrisian indenken

Wat een foeilelijke velgen *-) Echt zonde, originele velgen vond ik 10x mooier. Toffe golf trouwens :)
-xk8-

xk8 schreef:

Wat een foeilelijke velgen Echt zonde, originele velgen vond ik 10x mooier. Toffe golf trouwens
-xk8-

Dat mag en eerlijk gezegd... het zal me jeuken. Ik ben er blij mee ;)

Als het deze velgen zijn vind ik ze zeer mooi. Ik heb alleen het idee dat de auto een hele kleine verlaging goed zou staan, maar dan zou je een foto moeten laten zien van grotere afstand.

Sportec-015.jpg

auw &^% dat staat dik :O verlagen die hap corza! begin maar met hongeren, deste sneller heb je je verlaging (:B

Terug
Bovenaan