Ik mis ineens wat reacties in het topic waaronder één van mezelf... apart.
@Poekoek, de Leon 1P (opvolger van de mijne) vind ik persoonlijk niet mooi. Zowel van binnen als van buiten... Dus dat gaat hem niet worden.
@Ketelapper, je omschrijft het perfect. De Vectra heb ik inmiddels ook uit mijn hoofd gezet. Dat is als autoliefhebber wel een erg grote stap (terug).
Astra 1.6 Turbo in de juiste kleur (dus niet het lichtblauw) met de goeie wielen en uitrusting zou ik me prima in willen vertonen. Natuurlijk wel wat 'persoonlijke' aanpassingen doen, maar eerst maar eens de juiste vinden.
@Goedendag, Dat ben ik niet geweest. Misschien B-Real van het forum hier? Of de oude van Tristan (18" Sportecs, ik heb 19", maar rij momenteel op winterwielen)
@BRG, nee sorry. Vind ik helemaal niets aan. Jouw model Honda daarentegen...Een mooie Accord ben ik wel enigszins voor te porren. Maar jouw model is boven budget.
@ProThijs, (bijna) helemaal goed. Behalve de uitrusting (mis wat kleine dingetjes) en de prijs... Boven budget
@Meike, dank je! Het goede model Astra vind ik fraaier dan een prijstechnisch vergelijkbare Golf. Ik als VAG-liefhebber...
Ik vind dat model Tourer niet zo mooi. De achterkant doet me altijd de wenkbrauwen fronsen...
Ik vind de Impreza een fraaie auto omdat het een Impreza is, maar het interieur... afschuwelijk. Zo achterhaald en ouderwets. Dan zou ik er qua bouwjaar op vooruit gaan, maar wanneer ik erin rij zou ik dat idee niet krijgen.
@Audi A4tdi, Ik heb zeker diesels overwogen. Dat past ook prima bij mijn rijstijl (rustig, laag in toeren), maar met mijn kilometers totaal niet nodig. In verband met de gezondheid fiets en loop ik veel, dus de Leon komt nog maar buiten voor max. 7000km per jaar... Daarbij vind ik dat dieselen tegenwoordig echt flink duurder geworden is. Ik zou graag diesel rijden en zou ook prima als trekauto dienen natuurlijk, maar in mijn situatie niet rendabel. Helaas.
Mijn eisen:
Max 15K
bouwjaar vanaf 2008
Cruise control
Km stand minder dan 100.000 (Leon staat op 75K)
Minimaal 140 a 150pk en 200+Nm
Mijn wensen:
Lakkleur zwart/donkergrijs
Lederen bekleding
Navigatie
xenon
PDC
trekhaak(mogelijkheid), trekgewicht vanaf 1500kg (1,5 paardstrailer ongeveer 750kg, paard 750kg)
Sorry, maar bij voorkeur geen Franse auto...