A
Anoniem
Guest
Hmmm, net weer even geprobeerd, maar is toch best lastig. Ik ben bang dat de Leon een mm of 5 hoger moet... of 10... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mechanix zei:Ziet er heel mooi uit zo, maar wel vervelend dat je moeilijk je garage uitkomt.
Hotdog zei:de oplossing is eigenlijk heel simpel: https://www.pariparket.nl/afbeeldingen/houten%20planken.gif
Mechanix zei:En misschien een soort plaat maken om over de geul heen te leggen?
Dan valt de haat jegens tjoening op AW toch nog mee
CorZa zei:@s velthuis, tja soms is het wat schipperen he. Ik heb geduld als er een slak voor me ziet die niet harder kan, ik laat vrachtwagens voor als ze de weg op willen, ik geef fatsoenlijk richting aan waar het hoort... dan mag een ander ook wel eens een beetje sympathie tonen toch? Als we allemaal wat verdraagzamer zijn zit je een stuk minder opgefokt achter je stuur![]()
s velthuis zei:Zeker. Alleen als iemand zo langzaam moet rijden dat een persoon op leeftijd hem letterlijk met een rollator kan inhalen en die iemand heeft daar vervolgens ook nog eens de gehele breedte van de weg inclusief andere weghelft voor nodig, om vervolgens tussen de drempels op het gas te staan om de verloren tijd goed te maken (en te voorkomen dat hij wordt ingehaald), dan is dat toch wel een beetje meer dan frustrerend. Ga dan gewoon bij de eerste de beste mogelijkheid weer naar rechts, laat het verkeer achter je, inclusief fietsers, je passeren en vervolg je "sluip"route. Een auto wordt zodanig afgeleverd dat hij de gemiddelde nederlandse verkeerssituatie met gemiddelde snelheid kan passeren. Als het ding vervolgens zo gemodificeerd wordt dat je niet meer normaal met het verkeer mee kunt, is er volgens mij iets niet helemaal in de haak.
Maar ik zal het woord tupperware niet in de mond nemen...![]()
![]()
CorZa zei:Nee ok, da's wel heel extreem. Ik kan hier in het dorp nog makkelijk met 30km/u over drempels, dus bij mij valt het dan nog mee.
s velthuis zei:Mechanix zei:En misschien een soort plaat maken om over de geul heen te leggen?
De weg aanpassen aan de auto..? Gekker moet het toch niet worden. Zal best mooi zijn, maar een beetje praktisch is toch ook wel wat waard. Zeker voor een daily ride. Tijdje geleden nog achter zo'n slak in een wijk gezeten. Alles werd met minder dan stapvoets dwars genomen, maar ruimte om er even langs te kunnen kreeg ik ook niet...
Harm78 zei:Ik snap dat verlagen nooit zo hoor, zo'n auto is toch niet meer normaal te rijden? Ik zie ze wel eens op de snelweg, stuiterend in hun stoel bij ieder hobbeltje.
CorZa zei:[@Corsa-20SEH, een lotgenoot. Altijd fijn ...
Alleen is de jouwe nog veel lager dan de mijne gok ik zo![]()
CorZa zei:Zo lijkt het best mee te vallen. Komt door de hoge hoek denk ik. En de 'voor' foto is met schitterend weer gemaakt. Dat kun je van de 'na' foto niet zeggen. Heeft een partij hard geregend daarnet![]()
Harm78 zei:Oeh zo was ie mooi:
(foto)
![]()
CorZa zei:Ik snap de reactie van de "help, alles moet origineel" mensen, maar persoonlijk vind ik dat ik het allemaal aardig smaakvol heb kunnen houden. Geprobeerd althans![]()
maar persoonlijk vind ik dat ik het allemaal aardig smaakvol heb kunnen houden.
CorZa zei:Aaah een Ford in mijn topic...![]()
Ik hou wel van enigszins subtiel. Dus geen stickers, tupperware en andere ongein. Het enige kunststof wat ik eraan toegevoegd hebt is een Cupra R onderlip. Dus origineel Seat Leon 1M