Kleine update weer...
Deze keer van de Golf.
We hebben besloten de wielkastranden er weer terug op te zetten. Dat ging natuurlijk niet zomaar, want er zat wel wat roest hier en daar... Dus met staalborstel, schuurpapier, doeken en tectyl in de weer. Ik dacht ik maak er tussendoor met m'n gsm maar wat fotootjes van...
Begonnen met linksachter. Omdat ik daar minder problemen verwachtte en ik daar het meeste licht op had. Eerst het wiel eraf, van de schrik bekomen en dan aan de slag. Roest schuren met staalborstels en schuurpapier. Vooral aan de rand zat er best wat, dus ff doorschuren, maar het ging er redelijk makkelijk af.
Alles schoongemaakt om te checken, nog wat plekjes bijwerken...
...en tectyleren maar. Toen alles weer schoongemaakt, drooggemaakt, wielkastrand gepast, gaatjes wat bewerkt en er op los (vast) popnagelen...
Dit alles onder het toezicht van de stoerste man in huis
En toen naar de voorkant. Zelfde verhaal als achter. Roest wegwerken, schoonmaken, tectyleren enz...:
Het resultaat:
Mijn rug vond het meer dan genoeg voor vandaag dus morgen misschien de andere kant doen...
Owja, ook nog allebei de ruitenwissers (1 voor, 1 achter) gewisseld voor nieuwe exemplaren. Ook daar is niet alles standaard. Er zit namelijk 1 enkele wisser vooraan, dus die moest op maat gemaakt worden. Beetje meten, passen, pielen, knippen, snijden friemelen en hij zit...
Dit was het weer voor vandaag. Morgen misschien nog wat foto's, maar dan van de andere kant...
P.S. excuses voor de crappy foto's, maar ze zijn met mijn gsm gemaakt en het was vrij donker in de garage omdat het buiten enorm pokkeweer is...