Weer ff wat reacties na lange tijd (veel te lekker weer om achter de pc te hangen...)
@Paul S3, de lampjes geven totaal geen melding. Nog geen enkel probleem mee gehad gelukkig. Nu heeft de Leon ook niet zo'n super uitgebreide computer, dus zal dat ook niet snel gebeuren gelukkig

De Sportecs hebben te koop gestaan, maar die op markplaats waren andere als ik me niet vergis. Zaten die onder een Golf en later onder een Audi Avant? Dan zijn dat kromme wielen...
Klei en wax zie je al helemaal niks meer van... beetje stoffig hier op het moment. De straat naast de onze ligt open, dus als de auto 1x buiten komt is het meteen raak...
@s velthuis, als ik me niet vergis zit de koppaking en de kleppendekselpakking pal onder elkaar. Er zit alleen een metalen plaatje tussen van een paar mm. De complete kop moet er dus niet af...
@BBG, laat ik het anders stellen: ik heb he-le-maal niks met Fiat. Alle Fiats waar ik in of mee gereden heb vond ik behoorlijk waardeloos, waarvan de Stilo nog wel het toppunt was. Ding rammelde, kraakte en stoorde aan alle kanten. Sorry, ik kan er niet aan doen. Ik heb er gewoon niks mee...
Sjonnie is wat verkouden soms. Loopneus, niezen enz. Maar met buien gaat het goed.
De lekkage valt tot nog toe reuze mee, de stank is nog wel riant aanwezig, dus binnenkort maar eens wat tijd in Sjonnie steken. De reacties op de chromen letters zijn nog altijd erg leuk
@Terence, dat lijkt me de beste optie. Tweedehands zie je ze ook vaak, maar dan moet je maar net treffen dat je een goeie krijgt...
@Meike, best een 'aparte' oplossing, dat stickertje, maar wel efficient. Een aangepaste antenne onder coulance had me alleen gepaster geleken...
@BRG, nee dank je. Ziet er niet uit. Het is handig tegen steenslag hoor (heb er ook last van), maar ik vind het er niet uitzien...
@PG, good thinking