CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Hopelijk doen ze het:

Photoshoot02.png

Photoshoot03.png

Photoshoot04.png

Photoshoot05.png

Photoshoot06.png

Photoshoot07.png

Photoshoot08.png

Photoshoot09.png

Photoshoot10.png

Photoshoot11.png

Photoshoot12.png

Photoshoot13.png

Photoshoot14.png

Photoshoot15.png

Photoshoot16.png

Photoshoot17.png

Photoshoot18.png

Photoshoot19.png

Photoshoot20.png

Photoshoot21.png

Photoshoot22.png

Photoshoot23.png

Photoshoot24.png

Photoshoot25.png

Photoshoot26.png

Photoshoot27.png

Photoshoot28.png

Photoshoot29.png

Photoshoot30.png

Dat was het...

Drukte om niks zoals je ziet, maar goed, ik was er braaf mee ;)

Netjes Marco, erg netjes (tu)
Het is net als bij mijn velgen, op de ene foto is een verlaging nodig en op de andere foto weer niet.

Ik moet mijn mening toch wel bijstellen Marco (je hebt de auto ook netjes gepoetst hé ;):}). Ziet er goed uit! Een subtiele verlaging (voor 30mm, achter 20mm) zou het helemaal af maken (tu)!

<MP>

Schitterende foto's (tu)

Volgens mij moet je bij de laatste foto's half uit het raam hebben gehangen :}

Snap nu ook waarom het zo lang duurde, bent aardig creatief bezig geweest met photoshoppen ;)

PS: Verlaging is echt nodig. Je band dikte (dunte) benadrukt nu de wielkast ruimte, eea is nu uit verhouding.

Dank u! Dank u!

Ik ben absoluut geen fotograaf dus doe maar wat. Maar gelukkig kan ik wel iets met photoshop. Dat scheelt dan weer. De aanpassingen zijn niet allemaal zo goed vind ik, maar ik probeer graag vanalles ;)

@Mugen Power, dank voor je eerlijkheid (tu)
Verlaging gaat veel uitmaken idd. Maar dat is een volgende stap.
En ter info, ik heb de auto alleen afgespoten in een wasbox. Niets gepoetst dus ;)

@Red, ik heb niet uit het raam gehangen, maar mijn arm wel ;)

Die verlaging is nu nog harder nodig dan voorheen, maar goed, dat komt wel. Eerst weer wat sparen.
Ik zat te denken aan 30/35 achteraan en 40/45 vooraan. Maar dat komt dus nog ;)

@PG, draadloos of met staartje? :}

Op deze foto's komt het véél beter over! Ze lijken nu ook lichter. Ik neem mijn woorden dus terug. Het staat erg goed

Dit is toch heel anders om te zien dan een stoffige auto die net uit de garage is gereden op een grauwe dag. Mooi hoor!! Nu alleen nog wat verlagen he :) [size=x-small](200 kilo paardenvoer ging ook goed toch?)[/size]

Ik kan weinig zeggen over de kosten van Marco zijn auto aangezien mijn paard toch duurder is in onderhoud per maand.. Al vind ik wel dat ik er meer voor terug krijg maar dat is persoonlijk natuurlijk. ;)

Ziet er goed uit CorZa, maar wat een werk om elke keer die nummerplaten te verwisselen.

Ik kan weinig zeggen over de kosten van Marco zijn auto aangezien mijn paard toch duurder is in onderhoud per maand.. Al vind ik wel dat ik er meer voor terug krijg maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Als je 200 kilo paardenvoer in zo'n beestje propt dan krijg je inderdaad meer terug, een stuk meer zelfs :D

Whahahaha, Nordin :}

*ligt onder het bureau van het lachen*

Ja het was een flink werk. Iedere keer weer oude platen eraf en dan weer nieuwe erop klikken... pfff. Gelukkig dat je het werk inziet ;)

Paard kakt inderdaad een stuk meer dan de Leon (godzijdank)... B)

Die 200 kilo is het krachtvoer, dan heb ik die 450 kilo aan ruwvoer nog niet eens meegerekend.... :)

Krijg je toch mooi 110x zoveel terug als je vriendin
Denk dat de topsnelheid van je Leon ook wel hoger ligt.

:-D

Whahahaha, Red, nu heb je haar echt weggepest :p

Ik denk dat je toch wel wat goed te maken hebt op de poetsmeeting Red, want dit kan natuurlijk niet he. Echtelijke ruzie veroorzaken in mijn topic en m'n dinnetje wegpesten... onacceptabel, maar dat snap je wel ;)

Daisy roept net op de achtergrond dat het laatste plaatje niet klopt. Op dat plaatje loopt het paard een galop in viertakt en een galop is in drietakt........

(ik kijk net zoals jij nu... 8-))

Maar.... zou ik bijna vergeten.

Ik heb dus nog 2 spacers van 10mm en 2 van 15mm liggen. Ik dacht zelf om die van 10 tussen de achterwielen te steken, maar wat denken jullie? Wordt het dan TE of kan het wel?

CorZa

Verkeerde been, roepen ze dan !
(Mijn dochter rijdt ook paard)

DSC00544.jpg

Zal de 18e wel wat rancune wegborstelen :}

Verkeerde been roepen ze schijnbaar alleen bij licht rijden in draf Red.... ja als ik zo doorga ploppen mijn ogen er straks uit hoor. Ze kan me alles wijsmaken wat dat betreft. Toch nog beter opletten en luisteren dan...

Leuk dat je dochter ook paardrijdt zegt ze :)

Zij doet het wel namelijk. Ze weet al precies hoe een boxermotor werkt en hoe mijn auto in elkaar zit ;)

Maar goed, auto's!!! Daar heb ik gelukkig iets meer verstand van dan van licht rijden, drietakt en Gilles de la Piaffe ;)

@PG, I know, maar dan moet ik wel weer langere slotbouten kopen. Had nieuwe gekocht, maar die heeft richard nu onder zijn Leon :,(

;)

Inderdaad, gewoon proberen.
Je hebt ze toch liggen, kan je ze net zo goed ff passen.

Debk dat het wel zal staan. Maakt de kont net ff wat voller.
Maar.....wel verlagen.

Wat een mooie foto van je dochter :)

Ik heb net nog een leuk beestje gevonden, kan nog prima in de achtertuin staan ook...

Mijn voorstel ; Marco een verlaging voor de leon en Daisy een miniatuurpaardje? :D

dottigveulie.png

Mijn voorstel ; Marco een verlaging voor de leon en Daisy een miniatuurpaardje?

Ik zeg: DEAL! Marco even naar de speelgoedwinkel en een 1:24 miniatuurpaardje kopen, haha. :D

Nee, dan wordt het een hobbelpaard.

Daisy, gewoon je poot stijf houden hoor, jij een mini shetlander en Marco een verlaagde Leon.

Deze zijn echt heel leuk:

minipaard2.jpg

de-zwarte-boer.jpg

Zijn ook speciale sulky's voor :

1b.jpg

Karretje is als occasie te koop voor net geen 600 Euro, is toch mooi 100 Euro minder dan een verlagingssetje (of had ik dat niet mogen zeggen :})

CorZa Schreef:
-------------------------------------------------------
> Setje batterijen erin en hobbelen maar :}

nee nee nee, dit is TE makkelijk...

mooie foto's chief.

Karretje is als occasie te koop voor net geen 600 Euro, is toch mooi 100 Euro minder dan een verlagingssetje (of had ik dat niet mogen zeggen )

Nog een setje velgen en hij is helemaal compleet.:}

CorZa onder Dais d'r account:

@Vec, wat bedoel je dan? Zeg het! Make my day! :}

@BS, wel minimaal 24" dan ;)

Daisy_ Schreef:
-------------------------------------------------------
> CorZa onder Dais d'r account:
>
> @Vec, wat bedoel je dan? Zeg het! Make my day! :}

neh, ik ga het niet doen...;)
het kost moeite, dat wel....:}

Nee, je wilt niet weten hoe moeilijk 19" Sportecs al te vinden zijn, laat staan 24" ;)

@Vec, zeg het!!!

Misschien moet je dan maar voor chromen wielen gaan. Die zijn zeker in 24" verkrijgbaar.:T

Muts...

Ik ga slapen.

Wijsneus :|

;)

Vec, doen we binnenkort een duo-shoot? Met jouw camera dan? ;)

Terug
Bovenaan