CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

ja die bestaat nog steeds, gebruik ik in uiterste nood, vind photobucket lekkerder cq makkelijker werken

Ze zullen nu wel verschijnen ...
Marco heeft ongetwijfeld gewacht tot hij ze bovenaan een blad kon plaatsen ... (y)
P. 37, laat ze nu maar komen ...

Even testen of deze wel werkt:

Leon-Sportecs-19duim-1.png

Leon-Sportecs-19duim-2.png

Erg fraai CorZa, Sportec is persoonlijk mijn favoriete velg voor onder andere Seatjes. (y)

Volgens mijn vriendin is een verlaging nu wel een must... maar daar moet eerst weer even voor gespaard worden.

En ik zit nog met iets. Ik heb nu nog 4 spacers liggen. 2 van 5 en 2 van 10mm. Nu twijfel ik om die van 5 achteraan te steken. Wat denken jullie? Ik ben wel bang dat ze aan gaan lopen bij flink inveren dan, maar het zou wel lekker staan denk ik... wat is jullie gedacht hierover?

Lekker Marco, erg lekker. 19inch staat prima, maar toch.............. verlaging zou het wel afmaken :)

Ik weet het, ik weet het... Maarja, geldboompje groeit niet al te hard (zachtjes uitgedrukt), dus dat zal sowieso nog even op zich moeten laten wachten.

Ik had gedacht dat 19 echt wel groot zou zijn, maar toen het eenmaal op de auto zat en die weer op de grond stond vond ik het eigenlijk reuze meevallen. Prima maat zo. Ben ik blij om ;)

Voor lijkt mij geen spacer nodig Marco, achter zou wellicht die van 5mm wel erg mooi kunnen staan.:)

10mm wordt denk ik idd problematisch...

Edit:

Maar waarschijnlijk zijn de spacers ook alleen voor de achterwielen...

@ CorZa: wees blij met zo'n vriendin. Mijn vrouw vraagt telkens: 'moet dat nou, die wielen?'

Over die spacers, het geeft wel een mooi gezicht, zeker met de velgen (en aanstaande verlagingset). Alleen zou ik de spacers en de verlagingset (ik neem aan Eibach veren met Öhlins dempers (y)) tegelijk monteren. Kun je het meteen goed op elkaar afstemmen, en loopt ie ook niet aan.

Succes.

idd. ik dacht precies hetzelfde. 19inch leek me erg groot, maar nu staat het eigenlijk prima (dan is 18" toch maar zielig :D)
Hoe rijdt het??

@CK, ja het ging mij alleen om de achterkant. Vooraan is al aardig breed vind ik. Ik denk dat dat met verlagen nog een probleem gaat geven, maar dat zien we dan wel weer.

@Tom B., nouja, ze zegt soms wel dat er erg veel geld in de auto gaat zitten en dat er eigenlijk wel belangrijkere dingen zijn. Daar sluit ik mij dan volledig bij aan...

... om vervolgens een set 19" Sportecs te kopen ;) :)

Nee, maar ze heeft soms wel zoiets van, het kost wel erg veel geld en we hebben het geld zo hard nodig. En dat is ook zo. We komen nog altijd iedere maand wat financiele inbreng tekort, maar dit was ook de laatst grote uitgave aan de Leon. Verlagen dan nog, uitlaat en dan wat kleine dingetjes nog... en daar laat ik het bij.

@B-Real, deze overkopen? ;)

Ja, natuurlijk CorZa. Uiteraard blijft het daarbij. Velgen, verlagen, uitlaat. Dan nog een setje StopTech remmen, een Quaiffe sperdifferentieel, grotere turbo, grotere intercooler, lichter vliegwiel, airbox en rolkooi. Dan is ie af ;)

Of vriendin op de fiets naar haar werk laten gaan en haar auto verkopen. Van het geld kun je weer de Leon opwaarderen :D

Hmmm... :rolleyes:
Vind de banden te smal, de velgen steken buiten de band uit.
Lekker voor die stoeprandjes enzo.
Eerlijk gezegd - die Sportec in 18" zou nog mooier staan denk ik.

Als ik de foto's zo bekijk vind ik de 18" Sportecs beter staan. Smaken verschillen.

:cool:FocusRS:cool:

'k Vind der niks an, sorry.

Banden te smal, of velgen te breed. Banden vind ik ook te plat. Smaken verschillen, maar er komt imho een aardig sjonnie gehalte heel zachtjes om de hoek kijken.

Henna

Wat is er meer of minder sjonnie aan deze wielen dan aan de vorige? Dezelfde wielen alleen één maatje groter.

Ikke nie snap nie. Sjonnie is m.i. spoilers, tupperware, overbodige lampen, traanplaat matten, m3 spiegels, kippegaas e.d. Maar goed, ik heb er ook geen verstand van natuurlijk ;)

Hoe heb je die Leon trouwens daar zo geparkeerd? Ik moet spontaan denken aan de scene uit de eerste Austin Powers film, waar die 300x steekt om dat karretje om te draaien.

Inderdaad. Ik ben gewoon recht achteruit de garage uitgereden. Dat leek het makkelijkst om even snel foto's te maken... ;)

Ik vondt het met de vorige en geen verlaging mooier. Maar als hij straks verlaagt wordt dan staan deze wielen weer mooier ;)

Verdeelde meningen dus.
Tijd voor een meeting waar zowel ik als Corza aanwezig zijn. Auto's naast elkaar en de keuring kan beginnen :)

CorZa Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wat is er meer of minder sjonnie aan deze wielen
> dan aan de vorige? Dezelfde wielen alleen één
> maatje groter.
>
> Ikke nie snap nie. Sjonnie is m.i. spoilers,
> tupperware, overbodige lampen, traanplaat matten,
> m3 spiegels, kippegaas e.d. Maar goed, ik heb er
> ook geen verstand van natuurlijk ;)

Ik heb er ook geen verstand van en zoals gezegd, smaken verschillen. Het is mij dan ook een groot raadsel waarom je geld uit zou geven (daar ga ik gemalshalve maar van uit) om dezelfde velgen te kopen, maar dan een maatje groter (en iets anders van kleur/tint?)

De door jou aangehaalde zaken als spoilers, tupperware, overbodige lampen, traanplaat matten, m3 spiegels, kippegaas e.d. zijn vanzelfsprekend écht sjonnie. Ik heb ook alleen maar gezegd dat er heel zachtjes een sjonnie gehalte de hoek om komt kijken. Natuurlijk is dat mijn mening. Ik bedoel er niets negatiefs mee.

Groeten,

Henna

Normaal draai ik meteen weg als ik de garage uit rijd, dus iets ruimte heb ik nog wel. Moet ik wel precies op het goeie moment draaien. Heb deze lip al eens geraakt... :rolleyes:

Hier zie je dat ik niet al te veel over heb...

Leon-Sportecs-19duim-12.png

Sjonnie of niet, mooi of niet, ik ben er blij mee en dat telt ;)

Dank jullie! :D

Poetsen is echt heel heel heel hard nodig. Ik heb hem zo lang niet kunnen doen dat ik het eigenlijk professioneel zou moeten laten doen, maarja... kost weer een paar centen en daar zit het probleem nu juist ;)

Poetsen kost een x bedrag wat dan ook weer in de verlaging gestoken zou kunnen worden, dusja... wat is wijsheid he ;)

Hahahaha, dank je biermagnaat :)

Nog even om de remklauwen nog een laatste kans te geven:

Platina:
leon19platinaep9.png

Rood:
leon19rooddw0.png

Ik vond rood altijd zo 'home made' maar op zich vind ik het zo niet eens zo lelijk staan. Ben ik nu slecht?

NEE het is niet fout het is hardstikke mooi! Je auto mist alleen echt super erg een verlaging. Koop voor 100 euro een set verlagingsveren en het ziet er al heeeeel anders uit.

Terug
Bovenaan