Guest
maar laten we het net als CorZa over velgen hebben en dus geen velgjes (kots..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag dus naar het autoschadeherstelbedrijf (zoals dat zo mooi heet) geweest. Kom ik daar:
"Goedemorgen"
"Goedemorgen, ik kom mijn Leon brengen"
"Owja, ik zag hier net.... pa...pie...ren.... euh.... die lagen hier toch echt"
"Owjee"
"Moment hoor, ik loop even naar achter"
"ok"
Vol trots: "Owja, dat klopt, die staat hier al. Ze zijn er al aan begonnen"
"Da's knap, want ik kom toch echt net aangereden en heb de sleutel bij me"
"Ow, momentje hoor... ik zoek het even uit"
"Is goed..."
"Ow, ik zie het al, u staat er volgende week maandag op"
"Ow, nou dat denk ik niet, ik moest de auto vandaag brengen en volgende week maandag kan ik niet"
"Ow... euh... dan... euh........ ja dan weet ik het ook niet eye rolling smiley"
"En nu?"
"Ja euh...."
"Laat maar, ik moet naar m'n werk... ik bel in de loop van deze week anders nog wel eens"
Opgelucht: "Ja is goed, tot ziens"
"grmpf, grmbl, grrrr, kill, attack, ban, melding....
PCR zei:,bij ons word je gewoon gelijk en correct
geholpen........................
Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik me daar vroeger veeeeel drukker om zou maken. Ik was echt een paar dagen minder aanspreekbaar en liep alleen maar te balen, maar eigenlijk doet het me nu niet zoveel meer... erg he. Ik weet het. Ik schaam me ook diep. Natuurlijk baal ik er flink van. Zeker op het moment dat ik het zag. Maar vergeleken met voorheen is het echt te verwaarlozen...
Word ik oud?
Quote:
PCR
,bij ons word je gewoon gelijk en correct
geholpen........................
Bij ons???? Wie is "ons"? Toevallig niet in de buurt van Zeeuws Vlaanderen zeker???
Moderator zei:Ja ik weet het... die witte binnenspiegel kan echt (nog steeds) niet.