Auto encyclopedie
Asfaltkampioen
Sinds de update kun je niet meer tot 850kg, 750 kg enz filteren, maar pas vanaf tot 950 kg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Andere van een bedrijfsbus afgeleide personenbusjes zijn dat ook niet.De hundai staria is nog steeds niet opgenomen in de carebase
De staria is er in nl alleen als bedrijfsbus in nlAndere van een bedrijfsbus afgeleide personenbusjes zijn dat ook niet.
Geef ik door!volgens Carbase heeft de Ford Granada de aandrijving op de voorwielen. Dat moeten natuurlijk de achterwielen zijn.
De Urban Cruiser die tot pakweg 10 jaar geleden is geleverd heeft een benzinemotor, de nieuwe (die binnenkort op de markt komt) zal elektrisch zijn. Ook op de pagina van Toyota kan ik geen verwijzing naar een benzinemotor vinden. Mocht je dat wel hebben, dan hebben we graag een linkje!De electrische toyota urbaincruiser is een benzine
We gaan het checken, bedankt! In het algemeen: als je ergens gegevens vindt die niet zouden kloppen, dan is een linkje met jullie referentie gemakkelijk.Ik las laatst in het blad de dubbeltest tussen de 5 serie en de A6 die nu ook op de voorpagina staat. Daarin lees ik dat het laadvermogen van de A6 op 345 kilo ligt, die lees ik ook in Carbase maar dit klopt niet, het is ruim 600 kilo.
https://www.autoweek.nl/carbase/toyota/urban-cruiser/brandstof--benzine/?transmissie=automatisch is volgens de carebase een benzineHoe bedoel je dit?
De Urban Cruiser die tot pakweg 10 jaar geleden is geleverd heeft een benzinemotor, de nieuwe (die binnenkort op de markt komt) zal elektrisch zijn. Ook op de pagina van Toyota kan ik geen verwijzing naar een benzinemotor vinden. Mocht je dat wel hebben, dan hebben we graag een linkje!
Nog steedsheb ik al eens gedaan, maar de chevrolet Trax 1.7 is nog steeds een benzine volgens de carbase.
Ik zie het! Doorgegeven.https://www.autoweek.nl/carbase/toyota/urban-cruiser/brandstof--benzine/?transmissie=automatisch is volgens de carebase een benzine
En de hyundai staria ook doorgevenIk zie het! Doorgegeven.
En ook deze heb ik doorgegeven.Nog steeds
Done. In basis krijgen we deze gegevens van importeurs via lijsten. Het kan zijn dat Hyundai deze niet heeft meegenomen zodat we 'm ook niet erbij hebben maar ik heb het voor je gemeld.En de hyundai staria ook doorgeven
Fijn want normale mensen dromen over een sportwagen, maar ik droom van een staria met daktentDone. In basis krijgen we deze gegevens van importeurs via lijsten. Het kan zijn dat Hyundai deze niet heeft meegenomen zodat we 'm ook niet erbij hebben maar ik heb het voor je gemeld.
En een laddertje aan de achterkant?maar ik droom van een staria met daktent
Zijkant zit de ladder volgens mij dan, maar in zuid korea is die er ook als camper, dat lijkt me helemaal gaaf. Maar buiten nl is die er ook als vip bus ( 7 zitter ipv 9) dus das denk ik over 5 jaar of zo wel haalbaarEn een laddertje aan de achterkant?
Thanks, scheelt soms wat zoekwerk (vroeger kon je de technische gegevens bij veel merken gemakkelijk vinden maar met de online configuratoren is dat blijkbaar naar de achtergrond geschoven).Audi A6
Hier een link, zal hem er volgende keer meteen bij doen.