Correcties op de CarBase

De navigatie is inderdaad anders genoemd: als je naar 'Auto's zoeken en vergelijken' gaat onder 'Auto's' kom je bij CarBase. Of je gaat onder 'Auto's' naar 'Nieuwe auto's zoeken en vergelijken' en je on-selecteert het blokje 'Nieuwe auto's'.

De prijzen van de Skoda Enyaq Business Edition en Sportline kloppen ook niet met de meest recente prijslijst.

Mij is opgevallen dat veel modellen die door de firma Hessing in (destijds) De Bilt officieel in Nederland zijn geïmporteerd in Carbase ontbreken. Daaronder dus modellen van Maserati, Rolls-Royce/Bentley en Ford USA/Mercury/Lincoln.

Ik geef het door, thanks! Edit: Enyaq prijzen zijn bijgewerkt. Hessing was indertijd terughoudend met het geven van informatie.

Laatst bewerkt:
Ik las laatst in het blad de dubbeltest tussen de 5 serie en de A6 die nu ook op de voorpagina staat. Daarin lees ik dat het laadvermogen van de A6 op 345 kilo ligt, die lees ik ook in Carbase maar dit klopt niet, het is ruim 600 kilo.

Ik las laatst in het blad de dubbeltest tussen de 5 serie en de A6 die nu ook op de voorpagina staat. Daarin lees ik dat het laadvermogen van de A6 op 345 kilo ligt, die lees ik ook in Carbase maar dit klopt niet, het is ruim 600 kilo.
We gaan het checken, bedankt! In het algemeen: als je ergens gegevens vindt die niet zouden kloppen, dan is een linkje met jullie referentie gemakkelijk.

Terug
Bovenaan