Corolla TS hybride of alle andere opties voor een gezin

Imago van een Sales woman: Volvo V40/V60 of Toyota Auris ?

• Totaal aantal stemmers
    30
  • Opiniepeiling gesloten .
- Automaat: misschien wij waarderen hem nog niet genoeg aangezien ons huidige handgeschakel Seat. Maar misschien als iemand (een simpele persoon, niet een sport enthousiaste) automaat ooit heeft gebruiken wil hij niet terug naar handgeschakel ???

Ook hierbij is, het is net wat je graag wil.

ik rij nu een paar maanden automaat. Ik had al vaker automaat gereden in huur auto's maar wilde dat heel graag ook in mijn prive auto. Dat heb ik nu, als als dagelijkse familie auto zou ik niet terug willen naar handbak. Vind automaat iets fijner rijden en gevoel van rust/luxe. Daarnaast hebben wij nog een andere auto bij huis die wel handgeschakeld is, maar dat is ook absoluut geen straf hoor. Maar als ik moet kiezen in dit segment; automaat. Als het jou niet ut maakt, dan gewoon kijken waar je een goede deal mee kunt maken. Als het een automaat is is dat prima, als het een handbak is, is dat ook prima :)

Ik weet dat wij niet voorzichtig zijn met de stoelen. Wij eten in de auto, wij laten de half-gebeten appel op de stoel soms, wij laten (per ongeluk) de vloeibaar middelen (appelsap, melk) op de stoel vallen. Daarom op onze vorige/huidige auto's moeten wij een hoes gebruiken, en zelf de originele bekleding van de stoelen moeten wij ook soms wassen.

Hier word er ook wel eens iets gegeven in de auto, en de kinderen drinken ook wel eens wat op de achterbank. maar appels op stoelen en vloeistoffen kan ik echt niet begrijpen. Maar dan is leer absoluut een aanrader.

Parkeer sensor: wij zijn eens dat het helpt

zeker aan de achterzijde is dat wel heel fijn. Maar denk dat de meeste V60 modellen hier wel mee uitgerust zijn

2) Het kiezen van garage

Is het belangrijk om dicht bij de garage waar wij de auto hebben gekocht te zijn, voor de after-service ?

Nu wonen wij in Noord NL, maar straks in Randstad, en de garage waar ik een auto goed vind is nog misschien in Arnhem / Eindhoven.

Ik zelf kijk altijd door heel nederland. zeker als je naar iets specifieks op zoek bent. Het kan wel zijn als je daar helemaal naar toe gereden bent en het is geen mooie auto, dat je dan weer helemaal terug kan gaan. Ik zou zoiets dan proberen te combineren met een aantal auto's op de route. En het risco is wel aanwezig dat wanneer je de auto koopt, en als je terug moet wanneer er iets iets stuk (in de garantie) dat je dan wel helemaal terug moet naar die garage. Soms kun je overleggen om reparaties uit te laten voeren bij je locale garage zodat je niet ver moet rijden als er iets stuk is. Dichtbij is natuurlijk altijd wel prettiger.

Automaat: misschien wij waarderen hem nog niet genoeg aangezien ons huidige handgeschakel Seat. Maar misschien als iemand (een simpele persoon, niet een sport enthousiaste) automaat ooit heeft gebruiken wil hij niet terug naar handgeschakel ???

Ik rij intussen 9 jaar met bedrijfswagens met automaat.
Het gaat intussen zover dat ik bereid was om tal van opties te laten vallen (vb open dak of panoramadak), een heleboel concessies wou doen (vb nu sedan ipv break) maar in geen geval terug wou naar een handbak.

Mijn vrouw was eerder sceptisch, maar sinds een jaar heeft zij een Volvo S60 (sic) met automaat, en die wil ze niet meer afgeven.
Intussen werd onze handgeschakelde MX-5 vervangen door een A5 cabrio met automaat.
Met een automaat rij je zoveel comfortabeler; eens je verhuisd bent en je vrouw staat wel eens vaker in de file, zal ze je dankbaar zijn voor het gebruiksgemak van de automaat.

Voor woon-werk en als gewone auto is een automaat veel fijner. Zeker de modernere versies met 8 versnellingen zijn zo soepel geworden.

Ik weet dat mijn volgende auto een handbak wordt gewoon omdat het een van de laatste kansen is om dit specifieke soort auto wat ik in gedachten heb te bezitten.
Maar die daarna...ja als het al niet elektrisch is dan gok ik dat het een automaat (EDC) wordt. En wellicht gaat mijn vriendin ook gewoon vanaf haar Aygo over naar een automaat. Geen redenen eigenlijk meer om een handbak te kiezen. Zeker niet met de grote opkomst van adaptieve cruise control en een auto die zelf tussen de lijntjes weet te sturen.

En ik ben 25. ;)

AsconaGT zei:
Ik weet dat wij niet voorzichtig zijn met de stoelen. Wij eten in de auto, wij laten de half-gebeten appel op de stoel soms, wij laten (per ongeluk) de vloeibaar middelen (appelsap, melk) op de stoel vallen. Daarom op onze vorige/huidige auto's moeten wij een hoes gebruiken, en zelf de originele bekleding van de stoelen moeten wij ook soms wassen.

Hier word er ook wel eens iets gegeven in de auto, en de kinderen drinken ook wel eens wat op de achterbank. maar appels op stoelen en vloeistoffen kan ik echt niet begrijpen. Maar dan is leer absoluut een aanrader.

- Ik eet / drink vaak in de auto om tijd te optimaliseren. Mijn vrouw doet dat ook, zeker nu omdat zij moet 250 km per trip rijdt.
- Leer helpt ook wel zelf als er nog hoes boven is, dat denk ik ook. Maar om extra geld te betalen voor leer hoewel wij dat niet zien, is niet optimaal, denk je dat niet ?

Na aanleiding dat
- parkeer sensor &
- automaat &
- bouwjaar ten minste 2013 &
- vermogen minder dan 136 pk (zuinige verbruik)

belangrijk voor ons zijn, hier heb ik op mijn ogen 3 eerste auto's minder dan 19'000 Euro.

https://www.gaspedaal.nl/volvo/v60/benzine?bmin=2013&srt=pr-a&trns=14&vmax=100

Ik ga straks verduiken in hun historie's.

Fraai gevonden BRG!

Broekhuis trouwens ook een aanrader. Die levert ook altijd de auto's van mijn vader en doet het onderhoud. (y) Keurig op orde altijd, nemen netjes de tijd voor je en leveren elke auto gewoon ook af zoals het hoort.
(Volvo Broekhuis Groningen dan wel te verstaan)

SeatIbizaLover zei:
Na aanleiding dat
- parkeer sensor &
- automaat &
- bouwjaar ten minste 2013 &
- vermogen minder dan 136 pk (zuinige verbruik)

belangrijk voor ons zijn, hier heb ik op mijn ogen 3 eerste auto's minder dan 19'000 Euro.

https://www.gaspedaal.nl/volvo/v60/benzine?bmin=2013&srt=pr-a&trns=14&vmax=100

Ik ga straks verduiken in hun historie's.

Wat vind je zelf zuinig? Want de combinatie van automaat en een 136 PK levert al geen verbruik op van 1 op 15. Betaalt de werkgever de brandstof niet?

speedtouch zei:
Wat vind je zelf zuinig? Want de combinatie van automaat en een 136 PK levert al geen verbruik op van 1 op 15. Betaalt de werkgever de brandstof niet?

Bedoel jij dat een automaat heeft een hogere pk dan 136 pk nodig om zuinig te zijn, zelf als ik heel rustig is met mijn gaspedaal ?

Werkgever betaaly de brandstof wel, maar veel van ons km zijn prive.

1 op 15 ga je gemiddeld niet halen denk ik. 1 op 12 als je niet te gek doet moet goed haalbaar zijn gemiddeld. Voor de zuinigheid of betrouwbaarheid kun je beter de corolla rijden. Daar haal je 1 op 15 of nog veel zuiniger met gemak mee, gemiddeld.

Volvo rijden kost nu eenmaal iets meer geld ;)

- Leer helpt ook wel zelf als er nog hoes boven is, dat denk ik ook. Maar om extra geld te betalen voor leer hoewel wij dat niet zien, is niet optimaal, denk je dat niet ?

ik zou zelf nooit zo'n hoes willen omdat het plakt, niet lekker zit, en er niet mooi uit ziet. Dat terwijl volvo juist zulke super fijne en mooie stoelen heeft. Ik zou gewoon leer doen zonder zo'n lelijke hoes en gewoon opletten met morsen van eten en drinken. Goede drinkbeker of desnoods een bakje voor afval en niet alles op de stoelen gooien ;) Bovendien hebben veel volvo's stoelverwarming, met zo'n hoes is het effect ook al een stuk minder of misschien wel helemaal niet meer merkbaar. Als er incidenteel iets op de bekleding komt kun je het snel schoon maken.

ik zou zelf nooit zo'n hoes willen omdat het plakt, niet lekker zit, en er niet mooi uit ziet. Dat terwijl volvo juist zulke super fijne en mooie stoelen heeft. Ik zou gewoon leer doen zonder zo'n lelijke hoes en gewoon opletten met morsen van eten en drinken. Goede drinkbeker of desnoods een bakje voor afval en niet alles op de stoelen gooien ;) Bovendien hebben veel volvo's stoelverwarming, met zo'n hoes is het effect ook al een stuk minder of misschien wel helemaal niet meer merkbaar. Als er incidenteel iets op de bekleding komt kun je het snel schoon maken.

Oke, ik heb nooit leer gehad, moet wel aanpassen :)

Ik vind persoonlijk ook wel dat je goed moet kijken dat je niet het verkeerde beeld geeft, kom je met een BMW of Merc aanrijden wordt je al snel als de grootverdiener gezien. Een VAG product moet ook niet mee aankomen rijden omdat je morele kompas dan niet klopt. Te klein is ook niet goed (hangt er vanaf wat je verkoopt).

SeatIbizaLover zei:
- Ik eet / drink vaak in de auto om tijd te optimaliseren. Mijn vrouw doet dat ook, zeker nu omdat zij moet 250 km per trip rijdt.
Ik heb de stoelen ingespoten met 'vuil en waterafstotend' impregneer.
HG heeft onder andere dit soort sprays. Tientje voor een bus, hele bus leegspuiten.
In de meubelzaak noemen ze dat Protexx en verdienen daar goud mee (busje kost geen fluit).

Weten jullie waarom deze twee zijn veel goedkoper aangeboden dan de ANWB koerlijst ?

1) T2, 122pk, Geartronic Nordic, bj 2017, 98'000 km, 18'400 Euro

Kenteken NV-039-F

ANWB Koerlijst prijzen:
Verkoopprijs, door Bovag autobedrijf met garantie € 23.200
Verkoop door merkdealer met garantie € 24.350
Inkoop- of inruilprijs (aankoop door het autobedrijf) € 20.750
Aan / verkoop tussen particulieren € 21.250
Overige situaties € 22.600
Veilingprijs € 19.050

https://www.hitachicapitalmobilityoccasions.nl/volvo-v60-t2-122pk-geartronic-nordic/3

Dit is direct aangeboden door een lease maatschapij Noor Lease, nu onder de nieuwe naam Hitachi Mobility Occasions

Onderhouden niet door dealer, maar door een andere garage. Ze zeggen: "Het hangt net van af van de dichts bij zijnde goedgekeurde garage van de klant die de auto leased"

2) T2, 122pk, 1498cc, bj 2017, 168'000 km, 18'250 Euro

Kenteken NV-053-F

ANWB Koerlijst prijzen:
Verkoopprijs, door Bovag autobedrijf met garantie € 20.000
Verkoop door merkdealer met garantie € 21.000
Inkoop- of inruilprijs (aankoop door het autobedrijf) € 17.350
Aan / verkoop tussen particulieren € 17.950
Meeneemprijs € 19.250
https://www.huro-autos.nl/occasion/2028/volvo-v60-15-t2-automaat-nordic#.X5HC65xR2Ul

Dit is ex-lease, duidelijke onderhoudshistorie door Broek Huis Dealer

spoiler alert zei:
HG heeft onder andere dit soort sprays. Tientje voor een bus, hele bus leegspuiten.
In de meubelzaak noemen ze dat Protexx en verdienen daar goud mee (busje kost geen fluit).

Heel goed tip om te durven leer te gaan gebruiken. Bedankt

Leren bekleding is in mijn ervaring aanzienlijk makkelijker schoon te houden dan textielbekleding. Stoelhoezen alleen doen als je een extreme smeerpijp bent.

SeatIbizaLover zei:
- Automaat: misschien wij waarderen hem nog niet genoeg aangezien ons huidige handgeschakel Seat. Maar misschien als iemand (een simpele persoon, niet een sport enthousiaste) automaat ooit heeft gebruiken wil hij niet terug naar handgeschakel ???
Ik heb een hybride automaat gereden en ben daarna weer terug gegaan naar handgeschakelde auto's. Tot aan corona altijd zo'n 45.000 km/jaar gereden. De automaat beviel uitstekend (het was een traploze) maar de handbakken idem. Er wordt vaak gesteld dat een automaat echt een must is als je veel rijdt, ik vind dat nogal overdreven. Als je handgeschakeld gewend bent (zoals jullie), dan is zelf koppelen en schakelen is wat je automatisch ;) doet. Bovendien zijn niet alle automaten prettig om te rijden. Ik vind ze vaak nerveus, beetje gas bij en gelijk een versnelling terug, of dat de toeren even blijven 'hangen' bij opschakelen, dat soort dingen irriteren me. Verder wordt gezegd dat een automaat een must is icm adaptive cruise control (ACC), ook dat is wat mij betreft niet waar. Rij nu zelf handgeschakeld icm ACC, die ACC gebruik je typisch op de buitenwegen, dan hoeft je toch weinig te schakelen. Bovendien houdt de ACC de ingestelde snelheid dan toch vast. Bovendien, adaptive cruise control moet je ding zijn. Ik schakel het de laatste tijd in mijn auto steeds vaker om naar een normale CC (dat kan niet bij alle auto's overigens).

Maar goed, ik vind het prettig om autorijden zèlf te doen, er bewust mee bezig te zijn. Als je meer gewoon bezig bent met van A naar B reizen, gewoon in de rij aansluiten op de rechterrijstrook, ja dan zul je die automaat waarschijnlijk wel prima vinden.

ANWB koerslijsten zijn ook niet heilig. Soms zitten ze er goed bij en soms niet. Is sterk afhankelijk van de opties, staat van de auto, courantheid.

Als ik bij finnik kijk dan zeggen ze bij beide volvo's volgende waarde bij aankoop: tussen € 17.500,- en € 22.000,- .

De eerste is weer die 'kale' witte.
Vrij basic, je moet van de witte kleur houden, weinig vermogen maar wel weinig kilometers

Die tweede heeft ook weinig vermogen maar is wel veel luxer --> standkachel, mooi leer, stoelverwarming, automaat, digitaal dashboard en nog wat andere luxe. Maar wel meer kilometers

Het is net wat je zelf wil.

SeatIbizaLover zei:
2) T2, 122pk, 1498cc, bj 2017, 168'000 km, 18'250 Euro

Kenteken NV-053-F

ANWB Koerlijst prijzen:
Verkoopprijs, door Bovag autobedrijf met garantie € 20.000
Verkoop door merkdealer met garantie € 21.000
Inkoop- of inruilprijs (aankoop door het autobedrijf) € 17.350
Aan / verkoop tussen particulieren € 17.950
Meeneemprijs € 19.250
https://www.huro-autos.nl/occasion/2028/volvo-v60-15-t2-automaat-nordic#.X5HC65xR2Ul

Dit is ex-lease, duidelijke onderhoudshistorie door Broek Huis Dealer

Ik vind dit best een mooie! Simpele doch zakelijke kleur met een mooi aftekenend interieur. Op het oog 4 wielen zonder schade. Redelijk in de opties en goede historie (y)

AsconaGT zei:
De eerste is weer die 'kale' witte.
Vrij basic, je moet van de witte kleur houden, weinig vermogen maar wel weinig kilometers

Witte kleur houden betekent moet meer voorzichtig zijn tegen krasjes, en moet vakker schoonmaken, anders zijn de krasjes en stof heel duidelij zichtbaar ?

Die tweede heeft ook weinig vermogen maar is wel veel luxer --> standkachel, mooi leer, stoelverwarming, automaat, digitaal dashboard en nog wat andere luxe. Maar wel meer kilometers

Het is net wat je zelf wil.

Hoe helpt standkachel als er al climatcontrol is ?

spoiler alert zei:

Denk jij dat witte leer moeilijker om schoon te houden dan zwarte leer ?

Witte kleur houden betekent moet meer voorzichtig zijn tegen krasjes, en moet vakker schoonmaken, anders zijn de krasjes en stof heel duidelij zichtbaar ?

Nee, wit betekend gewoon dat je van die kleur moet houden op een V60
Hoe helpt standkachel als er al climatcontrol is ?

google maar eens. Je kunt het interieur (en vaak ook motor) voor vertrek al voorverwarmen. In de winter erg prettig. Je hoeft de auto ook nooit meer te krabben en je stapt altijd in een voorverwarmde auto.

Denk jij dat witte leer moeilijker om schoon te houden dan zwarte leer ?

net zo makkelijk/moelijk als zwart leer. Maar op wit leer zie je natuurlijk wel alles op. Dus absoluut geen halve appels op gooien en andere rotzooi. Dan gaat het snel smerig uit zien. Bij zwart zie je dat minder.

Ik heb de grage ook gebeld, inderdaad is een standkachel gaaf in winter.

Kwa kleur valt mijn vrouw niet tegen of het silver is.

Alleen de witte leer twijfel ik nog. Mijn vrouw is daar enthousiaste maar ik weet dat snel zijn er zichtbar vlekken.

Maar deze 2 V60 vind mijn vrouw Ok, ook kwa korte afstand han huis.

Straks gaan wij een proefritje doen in een Corolla 2020, als zij van mening veranderd (10% de kans) dan zal in misschie 23k besteden om een Corolla 2019 te kopen.

Dat witte leer is prima te onderhouden. Ik had het in mijn V50 (2008-2010) en in mijn V60 (2016-2019) Er zijn hele goed onderhoudssetjes te koop bij de Volvo dealer of poetsbedrijven. (Zelfs bij IKEA kun je leeronderhoudsproducten kopen)

Viv av zei:
Dat witte leer is prima te onderhouden. Ik had het in mijn V50 (2008-2010) en in mijn V60 (2016-2019) Er zijn hele goed onderhoudssetjes te koop bij de Volvo dealer of poetsbedrijven. (Zelfs bij IKEA kun je leeronderhoudsproducten kopen)

Is heel goed om te weten. Zij is blij mee

Ik poets het leer ook eens in de 3 / 4 maanden. ziet er nog steeds als nieuw uit.

Voor reinigen gebruik ik DIT, voor beschermen tegen vuil en smeer en om het leer mooi soepel te houden gebruik ik deze. Met name die eerste vind ik echt super spul om het schoon te maken / reinigen. Die laatste is ook goed maar daarvan zijn er ook genoeg andere vergelijkbare setjes te koop is mijn ervaring.

Maar hoe goede middelen er ook zijn om het leer mooi te maken, je moet vooral niet zo smeren in de auto en gewoon in de auto doen waar het voor bedoeld is; namelijk auto rijden. Als ik lees dat je nu stoelhoezen hebt in de Seat en moet uitwassen vanwege vlekken ens meer en zelfs de stoel er onder smerig is en moet reinigen. En halve appels op de bijrijders stoel gooit en soms drinken morst, dan kun je je afvragen of je wel dat witte leer wil hebben. Het staat heel erg mooi vind ik persoonlijk, maar als je het niet netjes houd staat het juist heel erg lelijk. Dus je moet wel een beetje je best doen om het ook mooi te houden.

Met een standkachel zal je vrouw zeker scoren bij haar mannelijke collega's.
Na een lange avondvergadering mogen zij ruiten krabben, terwijl je vrouw - als ze vooruitziend de standkachel geprogrammeerd heeft - lachend instapt en vertrekt ;)

Na een lange avondvergadering mogen zij ruiten krabben, terwijl je vrouw - als ze vooruitziend de standkachel geprogrammeerd heeft - lachend instapt en vertrekt

:)

of ze stappen bij haar in de auto

AsconaGT zei:
Maar hoe goede middelen er ook zijn om het leer mooi te maken, je moet vooral niet zo smeren in de auto en gewoon in de auto doen waar het voor bedoeld is; namelijk auto rijden. Als ik lees dat je nu stoelhoezen hebt in de Seat en moet uitwassen vanwege vlekken ens meer en zelfs de stoel er onder smerig is en moet reinigen. En halve appels op de bijrijders stoel gooit en soms drinken morst, dan kun je je afvragen of je wel dat witte leer wil hebben. Het staat heel erg mooi vind ik persoonlijk, maar als je het niet netjes houd staat het juist heel erg lelijk. Dus je moet wel een beetje je best doen om het ook mooi te houden.

Inderdaad, ik weet ons rommeligheid, is niet makkelijk met witte leer

AsconaGT zei:
Na een lange avondvergadering mogen zij ruiten krabben, terwijl je vrouw - als ze vooruitziend de standkachel geprogrammeerd heeft - lachend instapt en vertrekt

Ik hoop niet dat dat al die vlekken op de stoelhoes verklaart... ;) ;)

Barri zei:
AsconaGT zei:

Ik hoop niet dat dat al die vlekken op de stoelhoes verklaart... ;) ;)

Klopt helemaal. Om een show te doen moet zij lang voorbereiden ;-)

Net een Corolla 2020 gereden. Veel minder lawaai dan een Auris 2017, maar toch minder goed rijgevoel dan Volvo, zegt ze. Ik zit in de bijrijder stoel en hoor wel de geluid van de moteur (vandaag is het droog dus hoor ik de banden niet).

Ik denk dat het objectief is dat haar rijgevoel is anders dan in een V60. Dat is ook een design bedoeling tussen V60 en Corolla.

Dus er zijn maar nog 2 V60 te bekijken.

Beide Volvo zijn van 3 jaar oud, beide zijn ex lease, beide zijn 1.6 T2 Automaat

De een met 168k km heeft niet zo veel meer kans om problemen te hebben, in de komende 100k km, dan de andere met 98k km, denk ik ???

Want de een met 168k km was mestaal op lang reizen, en was ondegehouden door Broekhuis dealer.

Plezier van mijn vrouw gaat naar de luxeuse uitvoering, plezier van mij gaat naar de feit dat ik minder hoofdpijn zal krijgen :)

Ik zou toch liever eentje kopen met 98.000 dan met 168.000 km, zeker als je er nog relatief goedkoop 120.000 Km (4 jaar aan 30.000 km) wil bijzetten.

Toevalig kijken wij naar Audi A4 Avant (Station), en WOW, het is niet te veel duurder dan V60.

En voor de eerste keer is mijn vrouw eens met mij: de moooooie look buiten en binnen, de imago/naam, de beter zuinigheid (dan V60), de kwaliteit (met veel reviews)

Maar, meer en meer zie ik dat bijna alle examplaren van
- Ten minsten 2016
- Minder dan 20'000 Euro
- Diesel
- Automaat
- Leder bekleding
- Parkeer sensor

zijn of auto zonder kenteken, demo-auto's, of ingevoerd auto's die net naar NL zijn.

1) Demo auto's ???

Geen datum tenaamstelling, geen aantal eigenaren, geen datum eerste afgifte NL

https://www.autobedrijfcentrum.nl/auto/Audi-A4-Avant-20-TDI-Design-Pro-Line-Automaat-Leder-Elek-Trekhaak-Navigatie-Stoelverwarming.html
https://www.jvhautos.nl/occasions/?url=https%3A%2F%2Fvoorraad.jvhautos.nl%2Foccasion%2Faudi%2Fa4%2Favant-20-tdi-auts-tronic%2Focc14564071-a1f73643
https://www.financiallease.nl/audi-a4-738106874?utm_source=gaspedaal&utm_medium=autoportal_paid&utm_campaign=product+feed&utm_content=algemeen+aanbod+feed

2) Net ingevoerd naar NL
Kenteken H-798-LT Datum eerste afgifte Nederland 21-04-2020
https://www.autotrack.nl/a/audi-a4-diesel-2016-50139874

3) Geen kenteken ??
https://www.autobedrijfcentrum.nl/auto/Audi-A4-Avant-20-TDI-Design-Pro-Line-Automaat-Leder-Elek-Trekhaak-Navigatie-Stoelverwarming.html

En hier zijn
- Diesel
- Minder dan 120'000 km
- Tussen 20.000 en 22.500 euro
- Automaat
- Bj tussen 2016-2018

Alle deze 3 klinken normaal op RDW kenteken.

https://www.autotrack.nl/a/audi-a4-diesel-2017-49879088
https://www.a-point.nl/audi/occasions/audi-a4-avant-2-0-tdi-150pk-ultra-sport-pro-line-automaat-trekhaak-achteruitrijcamera-sportonderstel-24808473/
https://www.carnext.com/nl-nl/autos/audi/a4/wauh-a089-38u8/

Je vrouw wil een V60.
Het budget is er.
In de regel is een V60 een degelijke en betrouwbare wagen.
Dus ga nu eens gezwind een V60 kopen!!!

BRG zei:
Je vrouw wil een V60.

Zij zegt net dat als A4 Avant niet te duur is, is Audi ook goed.
"Mischien de reden waarom ik dacht dat Audi te "opvallend" is, is omdat in het Noorden rijden mensen niet zo veel Audi"

Het budget is er.
In de regel is een V60 een degelijke en betrouwbare wagen.
Dus ga nu eens gezwind een V60 kopen!!!

Audi is mijn droom auto, ik heb altijd gedacht dat van similaire specificatie, als een V60 18'000 koste dan een A4 Avant moet ten minsten 27'000 kosten.
Maar van mijn recente search is A4 misschien goedkoper.

Terug
Bovenaan