AsconaGT
Asfaltkampioen
- Automaat: misschien wij waarderen hem nog niet genoeg aangezien ons huidige handgeschakel Seat. Maar misschien als iemand (een simpele persoon, niet een sport enthousiaste) automaat ooit heeft gebruiken wil hij niet terug naar handgeschakel ???
Ook hierbij is, het is net wat je graag wil.
ik rij nu een paar maanden automaat. Ik had al vaker automaat gereden in huur auto's maar wilde dat heel graag ook in mijn prive auto. Dat heb ik nu, als als dagelijkse familie auto zou ik niet terug willen naar handbak. Vind automaat iets fijner rijden en gevoel van rust/luxe. Daarnaast hebben wij nog een andere auto bij huis die wel handgeschakeld is, maar dat is ook absoluut geen straf hoor. Maar als ik moet kiezen in dit segment; automaat. Als het jou niet ut maakt, dan gewoon kijken waar je een goede deal mee kunt maken. Als het een automaat is is dat prima, als het een handbak is, is dat ook prima
Ik weet dat wij niet voorzichtig zijn met de stoelen. Wij eten in de auto, wij laten de half-gebeten appel op de stoel soms, wij laten (per ongeluk) de vloeibaar middelen (appelsap, melk) op de stoel vallen. Daarom op onze vorige/huidige auto's moeten wij een hoes gebruiken, en zelf de originele bekleding van de stoelen moeten wij ook soms wassen.
Hier word er ook wel eens iets gegeven in de auto, en de kinderen drinken ook wel eens wat op de achterbank. maar appels op stoelen en vloeistoffen kan ik echt niet begrijpen. Maar dan is leer absoluut een aanrader.
Parkeer sensor: wij zijn eens dat het helpt
zeker aan de achterzijde is dat wel heel fijn. Maar denk dat de meeste V60 modellen hier wel mee uitgerust zijn
2) Het kiezen van garage
Is het belangrijk om dicht bij de garage waar wij de auto hebben gekocht te zijn, voor de after-service ?
Nu wonen wij in Noord NL, maar straks in Randstad, en de garage waar ik een auto goed vind is nog misschien in Arnhem / Eindhoven.
Ik zelf kijk altijd door heel nederland. zeker als je naar iets specifieks op zoek bent. Het kan wel zijn als je daar helemaal naar toe gereden bent en het is geen mooie auto, dat je dan weer helemaal terug kan gaan. Ik zou zoiets dan proberen te combineren met een aantal auto's op de route. En het risco is wel aanwezig dat wanneer je de auto koopt, en als je terug moet wanneer er iets iets stuk (in de garantie) dat je dan wel helemaal terug moet naar die garage. Soms kun je overleggen om reparaties uit te laten voeren bij je locale garage zodat je niet ver moet rijden als er iets stuk is. Dichtbij is natuurlijk altijd wel prettiger.