Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
DeeTwee zei:Dus je volgende project is niet een andere auto maar je vrouw overtuigen om een baan in jullie huidige regio te zoeken.
Nee, dat is wel te doen, maar als mevrouw in Den Haag moet zijn (?) verkeerstechnisch niet megahandig. Maar rondom den haag, plekken als Naaldwijk, Monster, Berkel en Rodenrijs, zou ik zeker aanraden om het nog betaalbaar te houden. Iig van de gebaande paden af gaan, ook zeker al die stomme jaren-30 panden links laten liggen.haarr zei:Ik zou een huis in het noorden van Zeeland zoeken, of is dat ook niet te doen?
DeeTwee zei:Nee, dat is wel te doen, maar als mevrouw in Den Haag moet zijn (?) verkeerstechnisch niet megahandig. Maar rondom den haag, plekken als Naaldwijk, Monster, Berkel en Rodenrijs, zou ik zeker aanraden om het nog betaalbaar te houden. Iig van de gebaande paden af gaan, ook zeker al die stomme jaren-30 panden links laten liggen.haarr zei:Ik zou een huis in het noorden van Zeeland zoeken, of is dat ook niet te doen?
Auto encyclopedie zei:DeeTwee zei:Nee, dat is wel te doen, maar als mevrouw in Den Haag moet zijn (?) verkeerstechnisch niet megahandig. Maar rondom den haag, plekken als Naaldwijk, Monster, Berkel en Rodenrijs, zou ik zeker aanraden om het nog betaalbaar te houden. Iig van de gebaande paden af gaan, ook zeker al die stomme jaren-30 panden links laten liggen.haarr zei:Ik zou een huis in het noorden van Zeeland zoeken, of is dat ook niet te doen?
Wat is er mis met jaren 30 bouw?
haarr zei:Auto encyclopedie zei:DeeTwee zei:Nee, dat is wel te doen, maar als mevrouw in Den Haag moet zijn (?) verkeerstechnisch niet megahandig. Maar rondom den haag, plekken als Naaldwijk, Monster, Berkel en Rodenrijs, zou ik zeker aanraden om het nog betaalbaar te houden. Iig van de gebaande paden af gaan, ook zeker al die stomme jaren-30 panden links laten liggen.haarr zei:Ik zou een huis in het noorden van Zeeland zoeken, of is dat ook niet te doen?
Wat is er mis met jaren 30 bouw?
Veel te duur omdat het populair is.
DeeTwee zei:Ach, het is altijd zo'n cliché zo'n jaren 30 huis. Er gaat haast standaard een premie op de verkoopprijs, ook al is het een gare hut bij wijze van spreken. Ik vind ze vaak ook mooi hoor, ik zie ook wat de charme ervan is maar ik heb er gelukkig geen zwak voor.