Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Nico GTR zei:Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Voor 800 euro is het een koopje als je verder geen moeilijkheden krijgt. Prima ding die Space Star. Toch niet bij Jet Cars gekocht he?
Wat is er mis met Jet Cars? Ik twijfel momenteel erg of ik een wagen daar zal kopen. :T
Jet Cars koopt auto's van de Domeinen, incourante auto's van dealers etc. Kan prima spul tussen zitten. What you see is what you get. De prijzen zijn er laag. Ik zou zeker met verstand van zaken gaan kijken, de horrorverhalen zijn meestal 18 jarige meisjes die voor hun laatste 1000 euro hun eerste auto kochten en toch bedrogen uitkwamen.
Soloman zei:Hans, kijk jij ook naar Paleis voor een Prikkie?
Werkelijk hysterisch! om te gillen!
Soloman zei:Hoe krijgt iemand dit nou weer voor mekaar? (Bij Pijnacker in de buurt)
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1627615/audi-knalt-tegen-verkeersbord-ravage-en-gewonde
Joost zei:Bop, kun je geen mooi weblog maken hoe je voor 800 euro een gezinsauto hebt gekocht? Mijn goedkoopste auto's waren een gratis Corolla KE30 1977 (moest aan gelast worden, uitlaat vervangen, remmerij vervangen), een Corolla 1986 voor 500 euro (na 1 jaar niet meer APK waardig) en een Corolla 1993 diesel voor 1750 euro. Aan die laatste hebben we de meeste lol gehad, al was het onderhoud zeker niet goedkoop.
hansje36 zei:Joost zei:Bop, kun je geen mooi weblog maken hoe je voor 800 euro een gezinsauto hebt gekocht? Mijn goedkoopste auto's waren een gratis Corolla KE30 1977 (moest aan gelast worden, uitlaat vervangen, remmerij vervangen), een Corolla 1986 voor 500 euro (na 1 jaar niet meer APK waardig) en een Corolla 1993 diesel voor 1750 euro. Aan die laatste hebben we de meeste lol gehad, al was het onderhoud zeker niet goedkoop.
Inkoppertje : koop nooit een Toyota !
(Sorry Joost, geintje)
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Het blijft werken aan en met mensen. Als er een auto van de brug afvalt is dat jammer, maar dit is anders.
Over auto's gesproken, mijn collega stond gisteren in de kou, niet met zijn 800 euro barrel, maar met zijn Scenic met 3616 km op de teller......electronisch probleem. Na anderhalf uur kwam de pechhulp, die resette de boel en hij kon de laatste 4 km naar de klant vervolgen.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Voor Soloman
https://www.autoweek.nl/nieuws/toyotas-rijden-meeste-emissievrije-kms-in-nl/
In de reacties zie je enkele rake klappen waarom hybride dus wél werkt.
hansje36 zei:Soloman heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan emissieloze Toyota.
Maar hulde aan Toyota !
Soloman zei:Slecht nieuws van deze kant. Ik zit in zak en as.
Mijn vrouw en ik gaan uit elkaar.
hansje36 zei:En nog niet hier gemeld en ook totaal niet belangrijk: ik heb toch mijn abbonnement verlengd van autoweek. Maak ik als abbonnee het mee dat autoweek 30 jaar word en ik vanaf bladnummer 2 abbonnee ben.
Opzeggen en toch lid blijven heeft ook prettige financiële gevolgen, een jaar voor de helft van de prijs !
Oude man... !!!Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Ik weiger te accepteren dat 1990 bijna 30 jaar geleden was!
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Ik weiger te accepteren dat 1990 bijna 30 jaar geleden was!
Soloman zei:Ik heb nog niet in kunnen zenden, maar heb wel een verhaal dat ik aan het uitwerken ben. Iets over sneeuw en een Alfa. Maar het verhaal is niet klaar.
Maar terugkomend op je bericht Hansje, ik vind wel dat iedereen gewoon verhalen of blogs in moet kunnen sturen. Misschien zonder eisen vooraf zoals onderwerp. Gewoon uit de vrije hand. Want die zie ik namelijk wel voorbij komen. En dan zou je elke maand, aan het einde van de maand een stemronde kunnen houden.
Dat iedereen kan schrijven wat hij wil. Voor mijn part een stuk dagboek of een ervaring met de auto, ik noem maar wat.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Prima,
ik heb me bewust een maandje afzijdig gehouden om te kijken of mensen daadwerkelijk worden afgeschrikt door mijn gedrag. Dat lijkt dan toch niet zo te zijn.....
hansje36 zei:Plan van Soloman en RKE sluit ik mij bij aan.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:https://www.youtube.com/watch?v=2mz165_R4fo
Extreem onderhoud (zeer nauwkeurig) en een goede basis. Ik heb mezelf vaak genoeg verbaasd over mijn eigen Camry, vooral nadat ik andere producten gekocht had.Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:https://www.autoweek.nl/video/toyota-camry-24-2002-414993-km-klokje-rond/
Soloman:
volgens de Joep de keurmeester de beste auto die hij ooit op de brug heeft gehad, en dat met ruim vier ton.