Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Boppie zei:Plopperdeplop.
Zelf nog wel Prius gereden, dat gieren valt wel mee in mijn ogen. De MMT van Toyota, dat is pas een pleurisding.
hansje36 zei:En de C en E klasse hebben standaard 9 overbrengingen vooruit. Een handbak kost 2000 € extra.
Soloman zei:hansje36 zei:Kinderen.........de keus was makkelijk:
A ) twee mannen kunnen geen kinderen krijgen
adoptie kost klauwen met geld (ergens rond de 40.000)
C) dat kind heeft vervolgens " twee poten" vaders.
D) en dat kost jaren therapie als het tegenzit. ( voor het kind)
E) adoptie: op een gegeven moment willen ze hun eigen ouders zoeken (logisch)
F) handenbindertjes, zowel op school, de opvang , als in het algemeen.
En toch : ik vind het jammer.
Wij konden dus wel kinderen krijgen, maar ik herinner me nog die avond aan een tafeltje toen we alles heel rationeel op een rijtje zetten.
We schrokken van de kosten
We schrokken van hoe het onze vrijheid benam
Ik had geen zin om als verwekkende man uit de picture te verdwijnen als alle liefde van de moeder naar het kind gaat.
en...
de wereld is al zo vol
en
wat kan de wereld ons nu nog bieden in de toekomst?
Boppie zei:Nu is het een 2002 Space Star. Ik heb het dieptepunt wel gehaald:T.
hansje36 zei:Joost zei:Ik had geen enkele moeite met de hybrideautomaat, ik denk de eigenaar van die prachtige C-HR ook niet, en voor de zoveelste keer: 'de automaat giert niet'. Het zou slecht zijn als een automaat überhaubt ging gieren, dan zaten er vast wat tandwielen los. Je kunt hooguit zeggen dat het toerental van de motor niet lineair omhoog gaat.
Vooral de laatste zin noem ik " gieren"
De eigenaar van de CHR ( mijn collega) ruilde daarvoor zijn Lexus in en zag dat als een stap omlaag .( want geen geld meer voor een Lexus)
Ik nodig je uit in de Merc te komen rijden.
hansje36 zei:Een automaat was vroeger een "slurper" , kostte meer brandstof, was soms maar drie of viertraps.
Tegenwoordig is een automaat zuiniger en in het geval van Mercedes standaard.
Bij elketrisch rijden is het een 1 traps automaat....(vooruit en knallen maar qua acceleratie )
Dat laatste: was het maar zo.Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Soloman zei:hansje36 zei:Kinderen.........de keus was makkelijk:
A ) twee mannen kunnen geen kinderen krijgen
adoptie kost klauwen met geld (ergens rond de 40.000)
C) dat kind heeft vervolgens " twee poten" vaders.
D) en dat kost jaren therapie als het tegenzit. ( voor het kind)
E) adoptie: op een gegeven moment willen ze hun eigen ouders zoeken (logisch)
F) handenbindertjes, zowel op school, de opvang , als in het algemeen.
En toch : ik vind het jammer.
Wij konden dus wel kinderen krijgen, maar ik herinner me nog die avond aan een tafeltje toen we alles heel rationeel op een rijtje zetten.
We schrokken van de kosten
We schrokken van hoe het onze vrijheid benam
Ik had geen zin om als verwekkende man uit de picture te verdwijnen als alle liefde van de moeder naar het kind gaat.
en...
de wereld is al zo vol
en
wat kan de wereld ons nu nog bieden in de toekomst?
Bij ons ging het zeker niet vanzelf. Voor ons is het wel de bekroning op ons leven. Ik ben niet bang voor de toekomst van de wereld, die is veiliger dan ooit. Het is wel druk, Pim, zou 'vol' zeggen. Dat is zeker waar. Daarom is het bij twee gebleven. Er gaat er twee dood en er komen er twee bij.
Boppie zei:Nu is het een 2002 Space Star. Ik heb het dieptepunt wel gehaald:T.
Idefiqs zei:Boppie zei:Nu is het een 2002 Space Star. Ik heb het dieptepunt wel gehaald:T.
Nope, een gezin heeft andere prioriteiten.
We komen pas als het barbecueweer is.hansje36 zei:
Kom maar kijken hoor !
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Idefiqs zei:Boppie zei:Nu is het een 2002 Space Star. Ik heb het dieptepunt wel gehaald:T.
Nope, een gezin heeft andere prioriteiten.
Dat klopt. Maar het kan nog erger: een vouwwagen achter de Space Star.....
hansje36 zei:Jullie zijn allemaal van harte welkom, maar geen barbeque.......
Vind ik met zo onzinnig als een "buitenkeuken", een terrasverwarmer of een party tent.
Boppie zei:In dit geval geen Jet Car. Gewoon een lokale handelaar. We waren eigenlijk op zoek naar een klein maatje, maar dat was bagger. Deze stond er aardig bij, onderhoudsboekje mooi afgestempeld en mocht van de handelaar gewoon rijden en op de brug nalopen. Deed wel wat raar met sturen en de aircopomp is afgekoppeld. Het rare sturen bleek in de Chinese rotzooi te zitten die erop zat, aircopomp moet een ander op (lage prioriteit) en de riem moest gebeuren. Dus er is nog een slordige €350,- achteraan voor twee banden en de riem. Verder lijkt de wagen in een aardige conditie. Hij draait nu braaf zijn rondjes, we zien wel waar het schip strandt.
Boppie zei:Het verbaast mij dat iemand uit jouw regio weet hoe die dat moet spellen en dan nog weet wat het is ook.
Blij dat al die ontwikkelingshulp toch zijn vruchten afwerpt.
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Voor 800 euro is het een koopje als je verder geen moeilijkheden krijgt. Prima ding die Space Star. Toch niet bij Jet Cars gekocht he?
Idefiqs zei:Boppie zei:Het verbaast mij dat iemand uit jouw regio weet hoe die dat moet spellen en dan nog weet wat het is ook.
De wet van de remmende voorsprong Boppie, nu heersen wij heuvelruggers over de barbaren in de vallei.
je zou het stank voor dank kunnen noemen.
Idefiqs zei:Boppie zei:Het verbaast mij dat iemand uit jouw regio weet hoe die dat moet spellen en dan nog weet wat het is ook.
De wet van de remmende voorsprong Boppie, nu heersen wij heuvelruggers over de barbaren in de vallei.
Nico GTR zei:Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Voor 800 euro is het een koopje als je verder geen moeilijkheden krijgt. Prima ding die Space Star. Toch niet bij Jet Cars gekocht he?
Wat is er mis met Jet Cars? Ik twijfel momenteel erg of ik een wagen daar zal kopen. :T
Twix zei:Aan de andere kant: als je er geen problemen mee hebt, kan ook een auto van Jet Cars een goede deal zijn. Het kan niet zo zijn dat alles daar slecht is, je moet wel weten waar je naar kijkt.
Joost zei:De wijzen wonen toch in het Oosten?
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Idefiqs zei:Boppie zei:Het verbaast mij dat iemand uit jouw regio weet hoe die dat moet spellen en dan nog weet wat het is ook.
De wijzen wonen toch in het Oosten?
Boppie zei:Snap ik, als op reis ben probeer ik er ook om te draaien. Helaas lukt het niet altijd.
Idefiqs zei:Jij snapt nog steeds niet dat het universum om de heuvelrug draait hé.
Idefiqs zei:Boppie zei:Snap ik, als op reis ben probeer ik er ook om te draaien. Helaas lukt het niet altijd.
Klopt, niet iedereen komt zomaar binnen. Er zijn minimum beschavingseisen.
Idefiqs zei:Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Idefiqs zei:Boppie zei:Het verbaast mij dat iemand uit jouw regio weet hoe die dat moet spellen en dan nog weet wat het is ook.
De wijzen wonen toch in het Oosten?
Vanuit Alphen gezien.... Inderdaad.![]()
Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Idefiqs zei:Boppie zei:Snap ik, als op reis ben probeer ik er ook om te draaien. Helaas lukt het niet altijd.
Klopt, niet iedereen komt zomaar binnen. Er zijn minimum beschavingseisen.
Het is er prima vakantie-houden zo weet ik uit ervaring.
Dat is een mooi ding.Joost nu een Volvo maar straks weer een Toyota zei:Twix zei:Aan de andere kant: als je er geen problemen mee hebt, kan ook een auto van Jet Cars een goede deal zijn. Het kan niet zo zijn dat alles daar slecht is, je moet wel weten waar je naar kijkt.
Zeker! Die fraaie Benz van 166.000 is gewoon een prima koop.....
![]()
hansje36 zei:Jullie zijn allemaal van harte welkom, maar geen barbeque.......
Vind ik met zo onzinnig als een "buitenkeuken", een terrasverwarmer of een party tent.