Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meeuw zei:Het gaat mij ook te ver om op Wilders te stemmen. Maar met de traditionele politiek kliek heb ik het wel gehad.
hansje36 zei:Iemand machtigen
Boppie zei:Kort door de bocht...als je op wiki kijkt, dan heeft Asscher ook goede dingen gedaan. Aboutaleb zou ook mijn voorkeur hebben. Lijkt mij een sterke persoonlijkheid die niet strak an de partijlijn zit. En achter zijn mensen staat.
Nico GTR zei:Tsja.....ik was ben en blijf een gigantisch Obama fan
Meeuw zei:Ad.nl: Europese leiders hebben geschokt gereageerd op de inauguratierede van de Amerikaanse president Donald Trump. Het Europees Parlementslid Guy Verhofstadt noemde die speech vijandig. ,,We kunnen niet wachten en hopen op Amerikaanse steun en samenwerking. Europa moet zijn eigen lot en veiligheid in eigen handen nemen.''
Hebben jullie het op tv gezien? Ik vond de speech zeer sterk, imposant en een duidelijke boodschap. Alles uit zijn hoofd, niets voorlezen, wel veel herhalingen. En hebben wij de EU niet om dezelfde reden opgericht? Tegengas of zo? Zo'n opmerking van Verhofstadt duidt slechts op het egoïsme en kleinburgerlijkheid waar ik mij nu aan irriteer.
En dan een reactie uit het meest protectionistische land van Europa: Ook de Franse president François Hollande haalde uit naar Trumps protectionisme. Hij noemde het een slecht idee om de grenzen te sluiten, ,,zoals sommigen, die vandaag hun ambtseed afleggen, ons aanraden.'' ,,We maken deel uit van een wereldwijde en open economie.''![]()
De lijst zei:25. Idefiqs - 46 punten
26. Twix - 44 punten
Twix zei:Meeuw zei:Ad.nl: Europese leiders hebben geschokt gereageerd op de inauguratierede van de Amerikaanse president Donald Trump. Het Europees Parlementslid Guy Verhofstadt noemde die speech vijandig. ,,We kunnen niet wachten en hopen op Amerikaanse steun en samenwerking. Europa moet zijn eigen lot en veiligheid in eigen handen nemen.''
Hebben jullie het op tv gezien? Ik vond de speech zeer sterk, imposant en een duidelijke boodschap. Alles uit zijn hoofd, niets voorlezen, wel veel herhalingen. En hebben wij de EU niet om dezelfde reden opgericht? Tegengas of zo? Zo'n opmerking van Verhofstadt duidt slechts op het egoïsme en kleinburgerlijkheid waar ik mij nu aan irriteer.
En dan een reactie uit het meest protectionistische land van Europa: Ook de Franse president François Hollande haalde uit naar Trumps protectionisme. Hij noemde het een slecht idee om de grenzen te sluiten, ,,zoals sommigen, die vandaag hun ambtseed afleggen, ons aanraden.'' ,,We maken deel uit van een wereldwijde en open economie.''![]()
Ik heb de speech nog niet gezien, maar de reactie van Europa vind ik erg dom. Kijk nou eerst eens wat er gaat gebeuren. Bouw bruggen, in plek van ze brand te steken. Men doet nu hetzelfde als waar ze Trump van beschuldigen.
Twix zei:Nico GTR zei:Tsja.....ik was ben en blijf een gigantisch Obama fan
Waarom eigenlijk? Niet persoonlijk bedoeld, maar in welke zin heeft hij jouw leven de laatste 8 jaar positief beïnvloed?
Boppie zei:Twix zei:Meeuw zei:Ad.nl: Europese leiders hebben geschokt gereageerd op de inauguratierede van de Amerikaanse president Donald Trump. Het Europees Parlementslid Guy Verhofstadt noemde die speech vijandig. ,,We kunnen niet wachten en hopen op Amerikaanse steun en samenwerking. Europa moet zijn eigen lot en veiligheid in eigen handen nemen.''
Ik heb de speech nog niet gezien, maar de reactie van Europa vind ik erg dom. Kijk nou eerst eens wat er gaat gebeuren. Bouw bruggen, in plek van ze brand te steken. Men doet nu hetzelfde als waar ze Trump van beschuldigen.
Niet janken voor je gebeten wordt. Je zou toch zeggen dat politici beter moeten weten. Het kan straks allemaal wel meevallen, ik denk dat het allemaal niet zo`n vaart loopt en wat betreft de NAVO heeft hij zeker een goed punt. Europa moet toch in staat zijn om een goede defensie op te zetten.
Twix zei:Meeuw zei:Ad.nl: Europese leiders hebben geschokt gereageerd op de inauguratierede van de Amerikaanse president Donald Trump. Het Europees Parlementslid Guy Verhofstadt noemde die speech vijandig. ,,We kunnen niet wachten en hopen op Amerikaanse steun en samenwerking. Europa moet zijn eigen lot en veiligheid in eigen handen nemen.''
Twix zei:
Idefiqs zei:Twix zei:
Gezondheid,
Ik ben niet zo onder de indruk van wat May denkt, ze heeft m.i. (nog) geen vast omlijnde visie van de Brexit laten zien. Ik denk ook niet dat Trump zich daar veel aan gelegen laat liggen. Maar ik ben de shock nog niet geheel te boven, wellicht kijk ik er over een tijdje anders over.
Beroerder dan ik denk dat het gaat worden kan mijns inziens niet, wellicht dekt mijn brein zich alvast in.
Voer voor psychologen.![]()
Boppie zei:Amy is een van die figuren die ontevreden zijn, gekregen hebben wat ze willen en nu in mijn ogen niet weten wat ze echt willen. Ondertussen hebben ze Schotland een stevig oor aangenaaid. Maar dat is mijn mening over de brexit. Ik moet het nog zien gebeuren.
Nico GTR zei:Was wel lachen hoor al die mensen op het nieuws. Ja....zo erg! Ik twijfel of die op een eerlijke manier aan de macht is gekomen.....nee heel de wereld is ontevreden. Trump is onze minste zorg, ik kijk met angsten en beven naar Turkije. Ik wil het niet te hard zeggen maar 23 maart 1933 komt toch langzaam naar boven in mijn hoofd.
Boppie zei:May is een van die figuren die ontevreden zijn, gekregen hebben wat ze willen en nu in mijn ogen niet weten wat ze echt willen. Ondertussen hebben ze Schotland een stevig oor aangenaaid. Maar dat is mijn mening over de brexit. Ik moet het nog zien gebeuren.
Boppie zei:Nico GTR zei:Was wel lachen hoor al die mensen op het nieuws. Ja....zo erg! Ik twijfel of die op een eerlijke manier aan de macht is gekomen.....nee heel de wereld is ontevreden. Trump is onze minste zorg, ik kijk met angsten en beven naar Turkije. Ik wil het niet te hard zeggen maar 23 maart 1933 komt toch langzaam naar boven in mijn hoofd.
Zo ver komt Erdogan niet in Europa. Ik erger mij wel aan de halfzachte reactie op zijn handelen. De "wij hebben ze nodig" houding. Soms is het goed om vanuit je eigen kracht te denken.