Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Henk Gommers zei:Citroen is tegenwoordig helemaal de weg kwijt, geforceerd bijzonder/onderscheidend willen zijn, maar ondertussen hobbelen de verkopen alleen maar achteruit.
Ketting en kraaltjes / kitsch zijn mijn 1e gedachte bij Citroen tegenwoordig, best jammer. Vroeger waren ze nog echt onderscheidend.
Ook zijn dit soort designs totaal houdbaar op lange termijn denk ik.
MCW zei:Dude.. laat het losHele topic volproppen met irrelevante foto's slaat ook nergens op. Je vergelijkingen slaan sowieso nergens op. Zowel bij de trui als de Maybach is hetzelfde materiaal gebruikt maar dan in andere kleur. Bij een stoffen bekleding van Citroën in twee kleuren vind ik het bv al een stuk minder storend. Bij leer/stof vinden sommige mensen gewoon een andere mening dan jij. Deal with it.
We voeren alleen een discussie waarin ik het gelijk aan mijn kant heb
Bij deze wordt forumregel 2 dan maar geschrapt...MCW zei:We voeren alleen een discussie waarin ik het gelijk aan mijn kant heb
Zo zet je jezelf treffend neer en je hebt het niet eens door. Discussiëren of wat iemand anders mooi of lelijk vind is zinloos. En ook erg irritant.
Donner Party zei:iDS, bull-eye
Maar ik vermoed dat de recipient in zijn eigen bubble leeft.
Jep, materiaalgebruik viel mij inderdaad ook erg tegen. Op sommige plekken gaan panelen ook op bijzondere wijze in elkaar over.Henk Gommers zei:Citroen verkoop -28% over heel 2020.
Concern breed voor PSA zelfs -30% over heel 2020.
En om te overleven is er al staatsteun verleend.
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/staatssteun-voor-psa-en-renault/
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Goed omschreven, zo heb ik het onlangs ook ervaren.
Ook een matig afgewerkt interieur en materiaal gebruik.
Hoe denk je dat het eraan toegaat in een ontwerpstudio, architectenbureau of modeatelier?
Hoe denk je dat zo'n facelift tot stand komt?
Als je dat irritant vindt, één goede raad: onthoud je dan van deelname aan zo'n discussie i.p.v. mordicus een discussie in de kiem te willen smoren.
Henk Gommers zei:Citroen verkoop -28% over heel 2020.
Concern breed voor PSA zelfs -30% over heel 2020.
En om te overleven is er al staatsteun verleend.
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/staatssteun-voor-psa-en-renault/
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Goed omschreven, zo heb ik het onlangs ook ervaren.
Ook een matig afgewerkt interieur en materiaal gebruik.
Donner Party zei:Look who's talking
MCW = MCDubbellu = MattCurlew = MattCurlevv = Zapito = Bird Nerd = Pourquoi = Facelift = Buttjob etc
Henk Gommers zei:Citroen is tegenwoordig helemaal de weg kwijt, geforceerd bijzonder/onderscheidend willen zijn, maar ondertussen hobbelen de verkopen alleen maar achteruit.
Ketting en kraaltjes / kitsch zijn mijn 1e gedachte bij Citroen tegenwoordig, best jammer. Vroeger waren ze nog echt onderscheidend.
Ook zijn dit soort designs totaal houdbaar op lange termijn denk ik.
iDS zei:De essentie van een forum is nu eenmaal discussie. Niet mijn fout dat sommigen als door een wesp gestoken reageren wanner ik een onderbouwde mening aanbreng die afwijk van hetgeen zij wensen te lezen.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Jep, materiaalgebruik viel mij inderdaad ook erg tegen. Op sommige plekken gaan panelen ook op bijzondere wijze in elkaar over.
Henk Gommers zei:https://thpellende.wordpress.com/
Hier nog wat ervaringen met die fijne premium PSA producten.
Voor mij in ieder geval nooit weer iets van PSA.
Donner Party zei:Britse pers is doorgaans extra kritisch als het niet-VW betreft.
Mede daarom is de beoordeling van de uitlopende C3 Aircross uitstekend. (test Okt 2020)
Matt zou zeggen "should you ignore, consider, shortlist or buy it? - Shortlist/Buy it'
5 test criteria, allemaal 4+ uit 5.
https://www.autoexpress.co.uk/citroen/c3-aircross
Henk Gommers zei:Donner een auto van 2010 lijkt mij anders nog aardig relevant voor de 2e hands markt, dat men maar gewaarschuwd is!
Voor de rest wil ik het erbij laten, met blinde fanboys zoals u is een discussie zinloos.