Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Micha D zei:Gefeliciteerd met de verkoop! En prachtige Giulietta, de nieuwe grill staat ook goed!
Barri zei:Grille van de facelift? Staat m beter dan ik had verwacht!
Damianw26 zei:
Brent zei:Updates onderweg aan de Giulietta
De eerste update sinds de winterset is een feit, ik had mezelf voorgenomen dat ik deze upgrade zou gaan doen, maar ik had mezelf opgelegd te moeten wachten tot de Peugeot verkocht was. Toen dat gebeurd was, heb ik direct de bestelling geplaatst, haha.
Zoals die begon:
![]()
Gisteren lag hij er in de tussentijd zo bij:
![]()
En het eindresultaat:
![]()
Ik ben er helemaal tevreden mee, zelfs meer dan dat! Het maakt het aangezicht zoveel anders. Het had een klein beetje voeten in de aarde omdat de bouten achter de grill vastgeroest zaten waardoor hij niet loskwam. Vervolgens waren 2 oude bouten ook veel te lang voor in de huidige grill, apart dat er dan geen nieuwe bijgeleverd zijn maar dat terzijde. Uiteindelijk even bij de Praxis 5 nieuwe boutjes gehaald en toen was het zo gepiept.
De volgende update duurt nog een weekje als het goed is, de verkoper heeft helaas niet eerder tijd.![]()
BartM94 zei:Gave upgrade die grill! Stoere neus zo![]()
Nico GTR zei:Echt heel gaaf! En nu natuurlijk super nieuwsgierig naar de volgende upgrade.
Matthijss zei:Grille staat hem heel goed, oogt wat sportiever.
Peter O zei:Wat een mooie update Brent! Zo bij het wit past de nieuwe grille echt beter!! Veel sportiever zo zeg!![]()
Engineer2 zei:De nieuwe grill is erg kleur en stijl gevoelig. Het maakt de Giulietta net wat minder stijlvol en weer wat meer sportief. Dat is met jouw witte exemplaar zeker passend. Goede keuze! Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn met die facelift (en een donkerrood of donkerblauw) die de oude grille juist graag willen hebben.
BartM94 zei:Mooi die inch groter, kan die goed hebben!
Damianw26 zei:Nog mooier![]()
Idefiqs zei:Blijft een plaatje, zo'n Guilietta.![]()
Nico GTR zei:Prachtige wieltjes!
Nico GTR zei:Sjiek en lekker bezig.
Scheelt dat trouwens een hoop die oude 107? Mijn vriendin heeft een 2016 Aygo, nadat de 2015 Aygo was gestolen een mooie blauwe met opties uit Duitsland gehaald.
Stiekem best geld maar ook wel echt een nieuwe auto. 8800 voor een X-Play met stoelverwarming, lichtmetaal enzo. En slechts 35k gereden.
En niet onbelangrijk echt een stuk volwassener dan de vorige generatie. Nog steeds simpel maar voelt qua rijden en interieur echt beter. Alleen die klank als je de deur dicht slaat.
BartM94 zei:Mooi zo'n nieuw dakje voor de 500!
Een wagenpark om trots op te zijn, zo met die groepsfoto!![]()
winkelier zei:Ziet er weer top uit!
BartM94 zei:Leuke foto's van de trip, ik ben er ook even heerlijk op uit geweest in die periode.
Ik herken de 31.000 stappen, wij hadden 4x +30.000 stappen gezet in 4 dagen haha!
Gelukkig dat je de auto zo kon neerzetten! Beste wensen ook voor jou Brent![]()
Engineer2 zei:Beste wensen ook!
Blijft een grappig ding he zo'n 107. Onze C1 blijft ook geliefd. Die hebben we heel erg goedkoop gekocht toen en heeft ook meer heel weinig onderhoud nodig. Die van ons is wel een stuk ouder; nog van voor de 1e facelift.
De nieuwere generatie is inderdaad wat volwassener al. Maar toch met zijn eigen charme.
Mooi werk aan het dakje van de classic. Zit er strak op. Leuk te zien dat de hele familie mee geniet.
Moderator
Engineer2 zei:Imparts is een prima adres inderdaad. Mooi werk.
Die remmen... het hoort een beetje bij rondom trommelremmen maar met een schoonmaak rondje wordt het al snel wat beter. Het blijft wel altijd raar aanvoelen. Zeker als je net uit een auto stapt die wel gewoon schijfremmen voor heeft.
erce zei:Fijn wagenpark en schitterende plaatjes van je 500!
Barri zei:Bij de Kever moeten de remmen altijd weer een beetje in komen na een tijdje stilstand. Ook een paar honderd meter met de handrem licht aangetrokken rijden helpt dan om de boel een beetje schoon en gangbaar te krijgen. Vooraan werkt het beste door gewoon een paar keer goed te remmen.
Ik zie op m'n werk de foto's niet, maar de C1 lijkt me een net ding!
Engineer2 zei:Netjes hoor. Blijven die wieldoppen een beetje goed vastzitten? En snijden ze niet in het ventiel?
Die van ons (originele nog) zien er ook niet helemaal fris meer uit alhoewel ik die denk ik gewoon nog een keer opschuur en overspuit. Dat zal al een hoop doen.
Barri zei:Die wieldopjes zien er inderdaad goed uit. Het detail wat je niet bevalt, vermoed ik, is dat ie vijf fictieve wielbouten heeft terwijl de C1 er maar vier heeft.
BartM94 zei:Mooi detail die nieuwe logo'(s)![]()
uwbuurman zei:Nice!! Voor de goede orde, die makker was jouw ex-zwager voor hij het vroeg of hij is pas getrouwd, maar nu alweer je ex-zwager??
Headlong zei:Is het jouw 500 die bij de Praxis in Ede staat momenteel?