Matt 5069850
Asfaltkampioen
Frits79 zei:Ik weet wel hoe de huidige Octavia er uit ziet en daar lijkt deze 5 totaal niet op. Iets minder dagdromen.DagDromer zei:Huidige Octavia;
![]()
Jij vindt wat anders dan hij. Lastig om te accepteren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Frits79 zei:Ik weet wel hoe de huidige Octavia er uit ziet en daar lijkt deze 5 totaal niet op. Iets minder dagdromen.DagDromer zei:Huidige Octavia;
![]()
Jan 7666490 zei:MCW 84 zei:Gebaseerd op de spy shots, net als wat anderen doen die impressies maken.
Nah. nee, ook dat niet. Is een oude impressie met designtaal van vorige 7-serie en iX3 concept(!). Vier jaar geleden had BMW dit op de markt kunnen brengen, niet anno 2023![]()
Ik probeer het niet te verkopen als feit, maar blijkbaar is dat lastig te accepteren.MCW 84 zei:Frits79 zei:Ik weet wel hoe de huidige Octavia er uit ziet en daar lijkt deze 5 totaal niet op. Iets minder dagdromen.DagDromer zei:Huidige Octavia;
![]()
Jij vindt wat anders dan hij. Lastig om te accepteren?
Een stuk mooier dan die lelijke tablets.Stellantis rules zei:Toch niet weer zo'n opgeplakt breedbeeld scherm? Kan het niet mooi vinden, lelijk zelfs.
Net jou opmerkingen altijd goedkoop en zeer voorspelbaar. Iets origineels verzinnen kan je niet.CD9LOP zei:Wordt een mooie 5, dashboard jmmr, juist altijd een van de sterke punten een Bmw, een prachtig dashboard. Oogt allemaal zo goedkoop en plastic, jmmr. Zal verder ongetwijfeld een topwagen zijn.
Jan 7666490 zei:Tip: CD9LOP's opmerkingen omdraaien, meestal klopt het dan wel
Lijkt er trouwens op dat de surfacing van de zijkant van de 5 net zo onverfijnd is als bij de 7-serie. Jammer.
Nogal tijd beter dan die lelijke Stellantis dashboards.Stellantis rules zei:Jan 7666490 zei:Tip: CD9LOP's opmerkingen omdraaien, meestal klopt het dan wel
Lijkt er trouwens op dat de surfacing van de zijkant van de 5 net zo onverfijnd is als bij de 7-serie. Jammer.
Die onverfijndheid lijkt ook in het dashboard terug te komen met dat lelijke, opgeplakte breedbeeld scherm. Eeuwig zonde.
.Frits79 zei:Nogal tijd beter dan die lelijke Stellantis dashboards.Stellantis rules zei:Jan 7666490 zei:Tip: CD9LOP's opmerkingen omdraaien, meestal klopt het dan wel
Die onverfijndheid lijkt ook in het dashboard terug te komen met dat lelijke, opgeplakte breedbeeld scherm. Eeuwig zonde.
A leer eerst eens Nederlands, het is jouw en B censuur is niet toegestaan.MCW 84 zei:Ach ja, bij "jou opmerkingen" hield ik al op met lezen. Maar laten we vooral niet 'elkaars' merken/concerns gaan bashen, hou dat lekker op de hoofdpagina van AW.
Dit kan ook een PHEV zijn.Reyner zei:
Jan 7666490 zei:Is het ook. Anders stond er wel Electric, ipv Electrified![]()
De auto had ook een glazen dak zoals in de i7.