MCDubbellU
Net ingestapt
-----
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadelsnuiver zei:Ik denk dat de hedendaagse BMW's niet mooi oud gaan worden helaas.
Pietzoveel zei:Zie de resultaten van JayDoubleYou. Misschien kan hij patent krijgen op een ombouwset
Gullideckel zei:Pietzoveel zei:Zie de resultaten van JayDoubleYou. Misschien kan hij patent krijgen op een ombouwset
![]()
Gullideckel zei:Knap geknutseld (), maar voor een nieuwe 4-Serie met de neus van de 5-Serie had BMW waarschijnlijk ook niet veel handen op elkaar gekregen.
Gullideckel zei:
ViererFahrer zei:Durf het bijna niet te zeggen, maar die neus begint te wennen. Heb hem zelf ook al in het gezien bij BMW en in het echt ziet het er beter uit dan op de foto’s .
ViererFahrer zei:Durf het bijna niet te zeggen, maar die neus begint te wennen. Heb hem zelf ook al in het gezien bij BMW en in het echt ziet het er beter uit dan op de foto’s .
Het is ook niet echt zo dat Audi daar nooit commentaar op heeft gehad, meen ik. Maar zij zijn er al veel langer geleden mee begonnen, men is nu wat meer gewend. Misschien dat het BMW ook zo vergaat.SportLeicht zei:Ik begrijp ook de ophef over de grote grill niet zo, bij Audi zijn de grillen toch nog veel groter?
SportLeicht zei:Prachtige cabrio, met eindelijk een (overigens zeer fraaie) stoffen kap. Hier zou ik mijn E cabrio best op willen inruilen. Doe maar een 440i![]()
ik denk dat het straks IRL helemaal niet meer opvalt. Dan staat er gewoon een hele vette bak die menigeen maar wat graag op z’n oprit wil hebben staan.
Inderdaad wat suf zo met de standaard 3-neus, de 4-Serie mag best wat uitbundiger. Mensen die serieus voor zo’n auto in de markt zijn willen dat ook,
SportLeicht zei:Inderdaad wat suf zo met de standaard 3-neus, de 4-Serie mag best wat uitbundiger. Mensen die serieus voor zo’n auto in de markt zijn willen dat ook, ik denk dat de A5 coupé en cabrio het heel moeilijk krijgt tegen de Bimmer en de Benz E.