A
Anoniem
Guest
,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eigenlijk vallen BMW interieurs mij al jaren tegen. Die van de F01, F10 en F12 zijn nooit meer overtroffen.
[D2] zei:Die vlekken zie je niks van zodra het scherm aanstaat (wat meestal toch het geval is als je in de auto zit), dus dat is wat mij betreft geen argument.
Een nieuwe generatie interieurs, net als met nieuwe technologieen, zal altijd eerst op de duurdere modellen worden geintroduceerd, waarna het zal doordruppelen naar de goedkopere modellen in het segment. Dus zo verrassend vind ik het niet wat betreft de 3 serie.Gullwing zei:Net als bij de nieuwe 8 vind ik dit interieur ook tegenvallen, het lijkt inmiddels al een paar jaar oud.
Niet 'next gen' in ieder geval
KadettRT zei:Bang dat ze anders teveel mensen weghouden van een 5 serie, qua breedte zal de nieuwe 3 serie er niet ver vanaf gaan zitten.
Niseko zei:Het dashboard dat Benzine post lijkt toch echt nergens op? Naalden van de tellers die in tegenovergestelde richting draaien, kom nou? Hopelijk wordt het meer zoals de foto die Bird Nerd eerder postte.
Niseko zei:Het dashboard dat Benzine post lijkt toch echt nergens op? Naalden van de tellers die in tegenovergestelde richting draaien, kom nou? Hopelijk wordt het meer zoals de foto die Bird Nerd eerder postte.
Ik kijk al 140K km tegen het dashboard van de huidige generatie aan en ik vind het prima zo. Sober, vlot leesbaar, oliethermometer ipv waterthermometer. Akkoord dat de materiaalkeuze soms wat neigt naar besparen (@ harde plastics) maar het is functioneel, kraakt niet en werkt zoals het hoort.
Springbok zei:Niseko zei:Het dashboard dat Benzine post lijkt toch echt nergens op? Naalden van de tellers die in tegenovergestelde richting draaien, kom nou? Hopelijk wordt het meer zoals de foto die Bird Nerd eerder postte.
Ik kijk al 140K km tegen het dashboard van de huidige generatie aan en ik vind het prima zo. Sober, vlot leesbaar, oliethermometer ipv waterthermometer. Akkoord dat de materiaalkeuze soms wat neigt naar besparen (@ harde plastics) maar het is functioneel, kraakt niet en werkt zoals het hoort.
Eens! Voel me niet direct aangetrokken tot die teller lay-out, vooral niet de toerenteller in tegenovergestelde richting. Hoe verzin je het..
Zal een dezer dagen/weken wel bekend worden zonder camouflage. Erg benieuwd! Wordt ongetwijfeld weer heerlijke wagen.
KadettRT zei:Springbok zei:Niseko zei:Het dashboard dat Benzine post lijkt toch echt nergens op? Naalden van de tellers die in tegenovergestelde richting draaien, kom nou? Hopelijk wordt het meer zoals de foto die Bird Nerd eerder postte.
Eens! Voel me niet direct aangetrokken tot die teller lay-out, vooral niet de toerenteller in tegenovergestelde richting. Hoe verzin je het..
Zal een dezer dagen/weken wel bekend worden zonder camouflage. Erg benieuwd! Wordt ongetwijfeld weer heerlijke wagen.
Nou Aston Martin bijvoorbeeld, vanaf de eerste Vanquish![]()
Springbok zei:KadettRT zei:Springbok zei:Niseko zei:Het dashboard dat Benzine post lijkt toch echt nergens op? Naalden van de tellers die in tegenovergestelde richting draaien, kom nou? Hopelijk wordt het meer zoals de foto die Bird Nerd eerder postte.
Nou Aston Martin bijvoorbeeld, vanaf de eerste Vanquish![]()
Haha, ja klopt. Van Aston Martin weet ik dus ook dat het super irritant is in de praktijk..
rdam010 zei:Zo onder het doek kun je toch al een aantal details van de nieuwe 3 zien.
- Loopt de grill direct over in de koplampen, net als bij de laatste generatie 5 en de 7 serie.
Kristian zei:Ondanks het gebrek aan bijv. een digital cockpit vind ik persoonlijk het dashboard in de vernieuwde Mazda 6 zelfs fraaier en luxer ogen.
Kristian zei:In vergelijking met met name Audi vind ik de interieurs van BMW altijd net wat te grof. Veel randjes en naadjes en grove details. Had van mij wat subtieler en strakker gemogen wat de kwaliteitsindruk versterkt. Dit dashboard had in principe ook in een Ford kunnen zitten. Ondanks het gebrek aan bijv. een digital cockpit vind ik persoonlijk het dashboard in de vernieuwde Mazda 6 zelfs fraaier en luxer ogen.