Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadelsnuiver zei:Ik denk dat iedereen er vooral over struikelt hoe de nieuwe 1-serie van het oude concept afwijkt. Misschien kijken we er daarom niet geheel objectief naar maar eigenlijk is het gelemaal geen lelijke auto.
Zadelsnuiver zei:(...) geef mijn portie maar aan fikkie (en dat zegt de Prius rijder)
GT xxx zei:Vroeger waren BMW en Mercedes topkwaliteit. Tegenwoordig moeten ze het afleggen tegen de budgetmerken. Het enige premium is dan nog: niets. Want elke luxe accessoire kan elk merk inkopen.
GT xxx zei:.... de tijd dat BMW en Mercedes beter waren dan de normale merken is allang verleden tijd.
Vroeger waren BMW en Mercedes topkwaliteit. Tegenwoordig moeten ze het afleggen tegen de budgetmerken. Het enige premium is dan nog: niets. Want elke luxe accessoire kan elk merk inkopen.
Durashift zei:Zadelsnuiver zei:(...) geef mijn portie maar aan fikkie (en dat zegt de Prius rijder)
...én 1 serie rijder..
Tja.. in den beginnen moest ik ook wennen aan jouw generatie 1 serie..
Qua proporties van de nieren: toevallig had ik vanmiddag enige tijd de zwarte gril van een MB SL63 AMG achter mij inde binnenspiegel.. Nou, da's ook een best portie van spijlen in de neus..en dan vind ik de koplampindeling (positionering van de dagrij LED's) vooral op de Peugeot 308 lijken..
![]()
Ik werd geroepen? Nee kan echt nietBENZine zei:Zadelsnuiver zei:s velthuis zei:
Petra's choice.. serieus ik vind dat echt heel erg seksistisch![]()
Inderdaad zeg, kan toch niet!? :T![]()
Tot je dienst. Nu niet meer zeuren dat ik jou op zoek.MattCurlew zei:Nu nog michel1975 en dan hebben we weer alle kinderachtige tokkie's weer gehad
GT xxx zei:Stilstand is achteruitgang. BMW is inmiddels ingehaald door bijna alle andere merken. In de vergelijking vind ik de Kia Ceed er het minst fout uitzien en die is kwalitatief vast veel beter dan de BMW.
dickey zei:Amper verkocht? Volgens carsalesbase.com verkoopt ie grofweg net zoveel als een a-klasse de afgelopen 10 jaar. Het is maar wat je referentie is. Zoveel als een golf zal hij nooit doen en dat zal het doel niet zijn. En dat kopers niet weten van rwd? Zou een verkoper dat niet vertellen?
Moderator
Wouter82 zei:RWD was niet alleen een technisch iets, er volgde ook automatisch een bepaalde vormgeving uit die de 1 uniek maakte.
Foie Gras zei:Wouter82 zei:RWD was niet alleen een technisch iets, er volgde ook automatisch een bepaalde vormgeving uit die de 1 uniek maakte.
Dat ligt meer aan de richting van de motor dan RWD specifiek. De dwarsliggende motor creëert natuurlijk totaal andere verhoudingen.
MattCurlew zei:Snap niet wat mensen hier nou echt lelijk aan vinden.
DeeTwee zei:Maar belangrijker, voldoet dit qua uiterlijk ook aan de meerprijs die met de badge meekomt?
Ik heb het over de nieuwe 1-serie (daar gaat dit topic over, namelijk). Bovendien moet je je dan afvragen of je niet van een M140i xDrive uit moet gaan.Phaeton W12 zei:DeeTwee zei:Maar belangrijker, voldoet dit qua uiterlijk ook aan de meerprijs die met de badge meekomt?
Vergeleken met een Golf is een BMW echt weinig duurder.
BMW M140iA: EUR 61.885,-
Golf R: EUR 61.045
En dan heeft de BMW ook nog een 6-cylinder en 40 pk meer![]()
MattCurlew zei:Foto's an de M135 op straat tijdens een shoot: https://www.autojunk.nl/2019/05/nieuwe-bmw-m135i-gespot
Snap niet wat mensen hier nou echt lelijk aan vinden. Ja hij mist de RWD uitstraling en dat is ontzettend jammer. Maar als brave FWD auto vind ik het er wel prima uitzien.