Carfanatic
Wegverkenner
dat zou mij niks verbazen, https://nl.wikipedia.org/wiki/Lambdasonde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blogger zei:Nee ik snap dat je dan ook niet lekker meer zit! Zelf ook al ervaring met een reparatie in Italië aan mijn oude Astra, in een klein dorpje waar ze bij de garage amper Engels spraken. Achteraf heeft het zijn charme maar op dat moment....
Nu gaat de reis via een tussenstop in Heidelberg (Duitsland) naar Flachau in Oostenrijk, net onder Salzburg. Dat wordt wat met 59pk door de Alpen, bij de Ardennen had ie vorig jaar al moeite![]()
Blogger zei:Dat wordt wat met 59pk door de Alpen, bij de Ardennen had ie vorig jaar al moeite![]()
Mechanix zei:Blogger zei:Dat wordt wat met 59pk door de Alpen, bij de Ardennen had ie vorig jaar al moeite![]()
Voor mij ook een bekende ervaring. Gelukkig lukt het prima, je moet alleen geen grote haast hebben. Maar je bent op vakantie, dus dat zal wel goed komen!![]()
Dank je voor je advies Nico GTR. Echter, ik ben nogal een beetje eigenwijs... Heb zowel de 60pk als de 85 pk Twinair gereden (meerdere malen) en ik moet zeggen dat ze me wel bevallen. Het is wél een motortje met twee gezichten. Je kunt er als een "geheelonthouder" mee rijden maar ook als een "tempelier"! Afgelopen zondag had ik de beschikking over een gechipte Punto Twinair Racing (124 pk) en dat ging als de spreekwoordelijke brandweer. Ik denk dat een Panda Twinair goed te tunen is en dan heb je een geweldig leuk autootje.Nico GTR zei:@Frederiksen, een advies, neem geen twin-air. Dat is echt niet de meest prettige combinatie.
Frederiksen zei:Dank je voor je advies Nico GTR. Echter, ik ben nogal een beetje eigenwijs... Heb zowel de 60pk als de 85 pk Twinair gereden (meerdere malen) en ik moet zeggen dat ze me wel bevallen. Het is wél een motortje met twee gezichten. Je kunt er als een "geheelonthouder" mee rijden maar ook als een "tempelier"! Afgelopen zondag had ik de beschikking over een gechipte Punto Twinair Racing (124 pk) en dat ging als de spreekwoordelijke brandweer. Ik denk dat een Panda Twinair goed te tunen is en dan heb je een geweldig leuk autootje.Nico GTR zei:@Frederiksen, een advies, neem geen twin-air. Dat is echt niet de meest prettige combinatie.
Ik ben het helemaal met je eensNico GTR zei:Ja dat zeker, maar goed. Eigenwijs zijn kan ik ook waarderen. En zolang iemand blij is met zijn auto. Wie ben ik dan om te oordelen over hoe hij die vind. Toch?![]()
Barri zei:Mooi dat ie al goed bevalt! De aflevering klinkt ook wel goed. Mooi dat ze daar zoveel aandacht aan besteden.