Nico GTR
Asfaltkampioen
Bhuddymahn zei:- Prachtige auto
objectief natuurlijk
- Onverwoestbaar
net zo onverwoestbaar als iedere andere auto uit die tijd, niet ontzettend degelijk oid. Misschien heb je dat idee doordat je opa er één had en die niet stuk gaat, maar lees de myreviews maar, zo enthousiast is iedereen niet.
- KMstanden van 300.000, tja, dat kan wel met meer auto's maar eerlijk gezegd is 'ie dan wel echt afgeschreven hoor. Ook wat dat betreft springt de Laguna er niet uit. Een Japanner/Duitser/Zweed uit die tijd is over het algemeen betrouwbaarder.
Ik vraag me overigens af of er een brug beschikbaar is bij je studie Werktuigbouwkunde. Je universiteit/hogeschool gaat dat echt niet zomaar toelaten dat iedereen maar aan het klussen is met z'n auto.
Als ik jou was zou ik eerder naar een Clio kijken uit dezelfde tijd. Véél goedkoper, rijdt goed, en is relatief betrouwbaar.
nee, je moet inschrijven en dan mag het op zaterdag, mits er geen andere dingen zijn.
en anders ken ik nog wel iemand met een brug.
maar de Laguna is wel degelijk betrouwbaar, we praten (is iets duidelijker) over een1.8 8v, van 1994 t/m 1997, toen werd deze motor vervangen door een 1.8 16v, die is inderdaad minder betrouwbaar.
maar goed, ik ken 3 mensen die deze auto hebben gehad, ze hebben alledrie minimale kosten gehad, en mijn opa had de "laagste km-stand toen hij hem inruilde. namelijk 698.000 km
maar ik heb er wel vertrouwen in, en ik wil wel iets leuks, al behoort een clio ook tot de mogelijkheden