Bhuddymahn - BMW 320e Touring G21 LCI 2022

Krijg je geen BOA's aan je broek als je in de stad op straat je auto wast? Ziet er wel uit als een interessante oplossing, zeker als je geen wasbox in de buurt hebt.

Ik vind het een vormeloze zwarte vlek, en dat is het eigenlijk ook. Hij mist de diepte die een grille hoort te hebben en de hoogglans afwerking draagt niet bij aan het kwaliteitsgevoel. Het doet me denken aan een spuitgiet-disposable.

2081281149.jpg
Nee in Amsterdam mag je op straat wassen! Daarnaast woon ik in een straat met heel veel bomen, soms 3x per week afspoelen in de wasbox. Dit is financieel dus ook handig ;)

Laatst bewerkt:
De vorige 3-serie nooit gestript? Ik ben als provinciaaltje natuurlijk ook maar weinig gewend, maar als ik mijn auto een dag in de grote stad parkeer ben ik al blij dat ik hem onbeschadigd aantref. Toch altijd hopen dat een ander ook zuinig is op andermans spullen.

Nee, de vorige is vrij ongeschonden gebleven, behoudens dat iemand zonder een briefje heeft achtergelaten de bumper had beschadigd.
Ik denk juist dat doordat alle appartementen direct uitkijken op de auto's, en het altijd redelijk druk is, het lastiger is om hier je slag te slaan. Maak me er juist eigenlijk niet zo druk om :)

Ik doe in de stad ook veel met de auto, probeer altijd file te parkeren, vind ik altijd wat veiliger met deukjes van deuren e.d.

Terug
Bovenaan