Guest
Dat mensen droog kunnen beweren dat deze Bentley niets toevoegt. Die staren zich volgens mij alleen blind aan het uiterlijk. Er is geen SUV op de markt met zoveel luxe en power als deze Bentayga..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gullwing zei:Niks mis mee toch? Die geven ten minste wel geld uit. Als je het van de Nederlanders moet hebben, ben je als auto fabrikant toch wel mooi de sjaak.
FH126560 zei:De auto heeft een "achteraf gecreeerde luxe" uitstraling, in mijn ogen volledig over de top. Veel bling bling en een stiknaad hier en daar. Echt een auto voor de Russische en Aziatische nouveau riche en enkele profvoetballers.
MC W zei:Dat mensen droog kunnen beweren dat deze Bentley niets toevoegt. Die staren zich volgens mij alleen blind aan het uiterlijk. Er is geen SUV op de markt met zoveel luxe en power als deze Bentayga..
Dat zal best, maar dit vind ik toch echt 10x stijlvoller:
MC W zei:Dat zal best, maar dit vind ik toch echt 10x stijlvoller:
Ja dus? Heeft toch niets te maken met het feit dat de Bentley WEL wat toevoegt? JIJ vind het niet mooi (ik ook niet overigens) maar dan maakt de auto niet gelijk geen toevoeging...
FH126560 zei:De auto voegt niets toe, het is van een authentieke Q7 verworden tot een gepimpte poseursauto voor proleten.
https://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/bentley/25316288/__Productie_Bentley_Bentayga_moet_omhoog__.htmlProductie Bentley Bentayga moet omhoog
De orderportefeuille voor de Bentley Bentayga loopt sneller vol dan Bentley had gedacht. Het gevolg? De levertijd loopt hard op. Volgens topman Wolfgang Dürheimer moet de productie omhoog, maar is dat niet zo eenvoudig.
De Engelse autobouwer beoogde voor 2016 een productievolume van 3600 stuks, maar nadat de autobouwer in een mum van tijd meer dan 5000 orders binnen had, werd gekozen om de output voor dit jaar te verhogen tot 5500 stuks. Maar dat is blijkbaar nog altijd niet toereikend om de wachttijd op een acceptabel niveau te houden. Wie nu bestelt, ontvangt de sleutels van de SUV pas in 2017. Wereldwijd hebben de Bentley-dealers al meer dan 10.000 orders voor de Bentley ontvangen.
De Bentley-top onderzoekt nu of het de druk op het personeel en de toeleveranciers verder kan verhogen, schrijft het autovakblad Automotive News. Volgens Dürheimer is het een lastig verhaal omdat de leveranciers nu al de zeilen moeten bijzetten om het hogere doel te realiseren.
Moderator
P. Klieder zei:Het slaat dus aan bij de doelgroep. Geslaagde actie dus het uitbrengen van dat slagschip. De beste stuurlui....:T
Wouter82 zei:P. Klieder zei:Het slaat dus aan bij de doelgroep. Geslaagde actie dus het uitbrengen van dat slagschip. De beste stuurlui....:T
Volgens mij is eventueel succes hier niet zo zeer betwijfeld, het ging meer over vormgeving van de auto.
R W D zei:Wedden dat mijn aanname klopt JP?![]()
JP2010 zei:R W D zei:Wedden dat mijn aanname klopt JP?![]()
Tuurlijk klopt je aanname.
Moderator
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/bentley-onthult-bentayga-speed/Ook de Bentayga Speed heeft de bekende 6,0-liter grote W12 in zijn neus, maar in deze nieuwe variant levert die machine 635 pk en 900 Nm koppel. Daarmee schiet de SUV zich in 3,9 seconden naar een snelheid van 100 km/h. De 'reguliere' W12 heeft 4,1 seconden voor diezelfde klus nodig. De topsnelheid van de Speed-uitvoering ligt met 306 km/h 5 km/h boven die van de mildere W12.
Wel komisch trouwens hoe zelfs het sjieke Bentley moet geloven aan het concernbreed gebezigde uitschrijven van de merk/typenaam op het midden van de achterklep.
Geen idee, nog nooit in een Bentley gezeten (en jij ook niet). Maar die LX is zeker zo lelijk met dat rare radiatorrooster en die mislukte raamlijn: ook te mijden door alle mensen met goede smaak.CD9LOP zei:Lexus Lx 600, oneindig veel beter gebouwd dan deze kitsch.
Moet je nou echt in ieder topic je onzin lopen te verkondigenCD9LOP zei:Lexus Lx 600, oneindig veel beter gebouwd dan deze kitsch.