Weer eens een update.
Het blijft leuk om naar wat anders te kijken, maar dan wel weer een Focus uiteraard. Nu staat in Woerden ook een
leuke 3.5, maar de huidige bevalt nog zo goed. En het bij te betalen bedrag zou flink zijn, plus dat ik er dan nog een trekhaak op wil. Dus dat laten we maar even rusten.
Vandaag met de monteur even bezig geweest. Interieurfilter en luchtfilter vervangen. Olie was ook de bedoeling, maar we hadden een verkeerd filter meegekregen. Dat gaan we dus volgende week doen, samen met olie verversen uiteraard. Dan gelijk het koelvloeistofreservoir vervangen (zit een klein scheurtje in), en rondom nieuwe remschijven en blokken.
Verder zag ik wat roest op de subframes, dus die ga ik volgende week ook aanpakken. Best wel slordig bij zo'n relatief jonge auto!
En de knipperlicht-lampjes voorin heb ik moeten vervangen, want de coating liet los. Ook wel slordig, die heb ik er nog geen jaar in zitten.
Daarna moet ie ook gelijk even voor de APK. En ik heb de onderdelen voor DAB+ nog liggen, moet ik ook eens mee aan de slag gaan maar daar zie ik wat tegen op...
De Kever staat lekker te staan onder z'n hoesje. Ik gebruik 'm erg weinig, maar kleine weggetjes zijn erg leuk. Snelweg met de Kever is niet m'n hobby.
De Alto doet het ook nog prima. Dit jaar een wiellager vervangen en de teller staat nu op 185dkm. Die gaat nog wel jaren mee.
De Ibiza bevalt ook goed, m'n zusje is er blij mee. Kwam inderdaad terug uit de lease, en gek genoeg werd er op dit exemplaar weinig geboden. Nouja, relatief weinig dan. Na het poetswerk kwam er toch echt een knappe auto tevoorschijn!