Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Moderator
Komt me bekend voor van mijn Golf cabrio. Het schijnt dat een stukje autobahn daartegen helpt. Je zou het kunnen proberen. Ritje op en neer naar Frankfurt ofzo, misschien kun je het ergens mee combineren?Barri zei:Vooraan staat ie inderdaad gek hoog, maar echt alles is origineel...
Dakloos zei:Zeurpuntje: Het vr6 logo achterop lijkt nu wel wat meer te glimmen dan het Golf logo, mijn eerste gedachte zou zijn dat een creatieveling een vr6 logo op een 1.4 heeft geplakt.![]()
Moderator
Hahaha!HaaJeeBee zei:Ik zou de Punto even niet nemen... Hypothetisch, mocht je hem ooit kwijt willen, dan wil je toch een zo laag mogelijke kilometerstand?:T
![]()
eerriikk zei:Waarom niet? Frankfurt is de wereld niet uit.
Moderator
Ik rij niet elke dag een krappe 900kmeerriikk zei:Waarom niet? Frankfurt is de wereld niet uit.
eerriikk zei:Denk aan je umweltschutzvignette als je de stad in gaat met de auto.
Barri zei:Ik rij niet elke dag een krappe 900kmeerriikk zei:Waarom niet? Frankfurt is de wereld niet uit.![]()
Moderator
Barri zei:Ik kan nog niet de juiste veren vinden. Afgaande op de kleurcode zijn de huidige veren de juiste... Heel vreemd.
Overweeg dus een setje Apex veren, 30mm verlaging, te kopen. Dan staat ie er in ieder geval een stuk strakker bij dan nu.
Barri zei:Ok dankjewel!
Toch gek als dat zou moeten toch?
Moderator
Moderator
Barri zei:En vandaag op een meeting van GTI Club Holland geweest. Maarja, daar pas ik niet echt een een originele VR6 blijkbaar ook niet echt. Ik vind 'm super bijzonder, op een youngtimer event zou ie mooi op z'n plek zijn, maar niet tussen verlaagde GTI's op Porsche of Bentley wielen.
Barri zei:Dit weekend wel een paar keer gezeur gehad met het knipperlicht linksvoor: die weigert soms dienst. Even draaien en rommelen aan de stekker verhelpt dit. Binnenkort maar 'ns oplossen met contactspray.
Barri zei:en de verlichting van het kachelpaneel.
Moderator
Moderator