A
Anoniem
Guest
Weet ik nog zo niet. word erg zwart.Jay DoubleYou zei:Ik zou gaan voor de carbonlook.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet ik nog zo niet. word erg zwart.Jay DoubleYou zei:Ik zou gaan voor de carbonlook.![]()
boblafrance Ralph zei:Weet ik nog zo niet. word erg zwart.Jay DoubleYou zei:Ik zou gaan voor de carbonlook.![]()
Weetje wat, Go for it! Barry moet het zeggen, maar carbon samen met sportieve velgen is een goede combi. En hout is wel een beetje senior. Nou ben ik senior, maar zou toch ook voor carbon gaan.Jay DoubleYou zei:boblafrance Ralph zei:Weet ik nog zo niet. word erg zwart.Jay DoubleYou zei:Ik zou gaan voor de carbonlook.![]()
Is ook wel weer waar maar het moet ook geen seniorenuitvoering worden. In bepaalde configuraties kan de Focus een erg sportieve uitstraling hebben, zeker met de gekochte velgen. Dan mag dat sportieve tintje ook wel terugkomen in het interieur.
Moderator

Moderator
Moderator
Barri zei:De Kangoo was het eerste idee. Ik heb even zitten zoeken en er staan wel mooie exemplaren. Zelfs met automaat. Kunnen de stoelen er helemaal uit? Dan is dat wel wat.
Moderator
Moderator
Moderator
Barri zei:Toch heb ik ze zojuist weer bij de verkoper achtergelaten. Ze kwamen van een schadeauto en ze vermoeden dat ze bewust zijn gewisseld voordat ie naar hen werd getransporteerd, omdat er ook krijtstreepjes aan de binnenkant staan bij de deuk. Balen voor hen en balen voor mij, want ik moest weer heen en weer (ruim 100km verderop) en daarvoor ook een paar uurtjes verlof opnemen. Het opknappen van deze velgen zou me al met al meer gaan kosten dan andere goede gebruikte kopen en dan is nog maar de vraag of ze nog een beetje recht te krijgen zijn. Dus ja, rustig aan rond kijken naar andere 17 of 18 inch. Maar de 16 inchers doen het opzich ook nog hoor, al zijn de banden niet heel denderend (eentje gecupt, twee wat ouder).
Moderator

Moderator
Moderator
Moderator