PauseBreak
Kilometervreter
Je houdt het goed bij! Dit zijn natuurlijk rotklusjes maar op de langere termijn heb je er zeker plezier van.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet met de parkeervakken zo te zien't Gait goud in Grunn'n
Die parkeervakken worden ook steeds kleiner he...Niet met de parkeervakken zo te zien![]()
Leuke locatie, zo met die schaapjes!
Fijn hè, een haakje onder de auto. Weet die dame achter de kar van deze foto?![]()
Nee joh daar wordt je alleen maar ongelukkig van. Alhoewel met social men dit wel denkt tegenwoordig.Dat streven naar het perfecte is allemaal leuk, maar we worden het toch niet. Op de lange termijn hebben we veel meer aan authentieke foto's. Enne, niet teveel gas geven hè, dan is die aanhanger al leeg voor je goed en wel op de stort staat.
Eigenlijk wel jammer dat het zo kwetsbaar blijkt te zijnBij mijn A2 (ook volledig aluminium) zaten op de A stijl ook wat bubbeltjes onder de lak. Geen roest, maar wel onderliggende oxidatie . beter gelijk aanpakken inderdaad
Thanks ;-) Dat komt denk ik wel goed. Alles bevalt alleen de motor hoor je nog vrij weinig. In Amerika zie je veel meer mensen die er wat mee doen. In nederland is een S8, vooral een plus sowieso een unicum.Knap hoor, respect, ik denk dat het % van S8 eigenaars dat zelf sleutelt echt wel achter de komma moet gezocht worden
Is natuurlijk goed voor de John van de Rijts van deze wereld haha.
Fijne zomer gewenst met je luxueus kanon!
Nee de zuiger heb ik bekeken dat was prima, de achterste blok zat allemaal vuil tussen die plaat en dat moest schoon. Heb dat ook ingevet en nu hangt die niet meer.Is het niet de zuiger in de remklauw die blijft hangen? Dus die klauw die dan uitelkaar moet om even op te frissen?
Mijn god, 8 rooitjes voor een remschijf... ben je al aan het sparen? Dat betekent dat de S8 over een poosje economisch total loss is, als je nog wat andere onderdelen nodig hebt ook?
Interessant, hij heeft wel al origineel blokjes op de achterzijde om op de achterkant te parkeren. Zijwaarts is natuurlijk ook wel handig. Hoe zit het met het spatbord? Foto's van?Top karretje, ik heb dezelfde. Ik heb ook een vlakzeil gekocht. De grote huif heb ik er eigenlijk nooit op.
En ik heb houten kantel steunen gemaakt met 10cm zwenkwieltjes, daarmee kan ik m op zn zij kantelen en dan lekker compact aan de kant zetten.
Nee! Op utilitaire voertuigen staat niets zo goed als onbedekt staal.Nog wel even zwarte dopjes op de wielen.
Eerst even de velgjes zwart plasti-dippen. Dan komen de wieldoppen mooier uit.Ik heb nog 13 inch wieldopjes liggen die klik ik er nog wel op, antraciet. Waarom? Tja vind ik gewoon leuk. En beschermt ook wel beetje tegen de elementen.