Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb er nog nooit meer dan 4 gehad ...Af en toe heb ik maar 4 pagina's "Nieuwe berichten"!![]()
Daarnaast viel het me op dat op Alle pagina's (van autoweek) Behalve het forum, er een rood kruisje of groen poppetje te zien is als je bent ingelogd. Bij het forum is dat NIET het geval. Daar lijkt dus ook iets te ontbreken. Ook (als je goed oplet) verspringt die knop bij het forum.
Ik weet niet of dit al genoemd was.
Ze laten het gewoon dood bloeden. Net als de rest.
Ik heb de vacature gelezen, er wordt een hoop gevraagd van een community manager.
Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.
Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen. Probeer het later opnieuw. Meer foutdetails kunnen zich in de browserconsole bevinden.
Dat zou toch redelijk simpel moeten zijn? De software die ik gebruik heeft daar gewoon een menutje voor als je moderator of admin bent. Topicnummer invullen (die staat hier ook in de adresregel) en samenvoegen... Zolang er geen overlap in zit kan dat makkelijk.Goed punt Rutger. Samenvoegen kan zeker maar is best wat gepuzzel. Daar moet ik of een andere moderator even tijd voor maken...
Staat er helemaal geen balkje bovenin het reactievenster dan? Ik kan op mobiel de balk zien maar een aantal items zijn gegroepeerd in losse menutjes (3 puntjes boven elkaar)Ik zou al blij worden als ik eindelijk eens links, foto's, smileys of welke andere functies er ook zijn kan gebruiken op mijn mobiel. Kan nu alleen maar deze tekst tikken.
Meermaals aangegeven maar zie geen oplossing komen of dat ze er iets mee doen helaas.
Die balk werkt bij mij vaker niet dan wel, bij het gebruik van de mobiele site.Staat er helemaal geen balkje bovenin het reactievenster dan? Ik kan op mobiel de balk zien maar een aantal items zijn gegroepeerd in losse menutjes (3 puntjes boven elkaar)
Ik moet wel zeggen: op desktop werken die knoppen ook lang niet altijd.
Ik denk dat hier ook t grote probleem ligt: je DPG account is een ander account dan je AW account. (dat was al bekend)Hier word je toch gewoon moe van.. heeft het even weer goed gedaan en nu opeens weer niet. Nergens op DPG ingelogd, wel gewoon op AW, kan ook gewoon profiel bekijken. Ga ik naar het forum en dan krijg ik dit:
![]()
Zit nu maar weer op een andere browser. Sinds DPG alles bij elkaar heeft gegooid en dat google alles koppelt is het echt niet leuk meer. En waarom doet @Jan Renting er eigenlijk niets meer aan? Hij werkt toch nog steeds voor AW? Ondertussen zitten wel al 8 maanden met een onprettig forum.
Moderator
Zit nu maar weer op een andere browser. Sinds DPG alles bij elkaar heeft gegooid en dat google alles koppelt is het echt niet leuk meer. En waarom doet @Jan Renting er eigenlijk niets meer aan? Hij werkt toch nog steeds voor AW? Ondertussen zitten wel al 8 maanden met een onprettig forum.
Balkje is er wel, maar alles is grijs en niet aanklikbaar helaasStaat er helemaal geen balkje bovenin het reactievenster dan? Ik kan op mobiel de balk zien maar een aantal items zijn gegroepeerd in losse menutjes (3 puntjes boven elkaar)
Ik moet wel zeggen: op desktop werken die knoppen ook lang niet altijd.
Precies dat heb ik ook, maar niet altijd. Bij dit bericht wel;Balkje is er wel, maar alles is grijs en niet aanklikbaar helaas
Niet meer druk om gaan maken, het forum is inmiddels al op sterven na dood en het blijven trekken aan een dood paard heeft nog nooit een fatsoenlijk resultaat opgeleverd.
Hebben jullie er ook last van dat bij artikels op de FP in de rechterhelft van het scherm zaken als 'gerelateeerd' / 'gerelateerde' reviews meebewegen met het scrollen en gewoon over de tekst en de foto's gaan, waardoor die deels niet zichtbaar of leesbaar zijn.
Dat is gewoon MEGA-irritant! (zowel getest op iOS als op een MS laptop).
Dat ligt niet aan die rechtse balk. De pagina zelf is gewoon onjuist gecodeerd waardoor die niet binnen zijn kolommen blijft. Ze hebben bij de foto's een breedtemaat ingebakken die veel groter is dan de pagina zelf... Dan krijg je dit soort rariteiten...
Alleen nog steeds niet zichtbaar als je geen overvolle koekjestrommel wilt.Ze hebben het alweer aangepast, alleen nu zijn de foto's juist iets kleiner dan normaal![]()
Moderator
Volgende week meer nieuwsIk zie ineens dat de hele rubriek autoweek verschoven is op het forum. En een nieuw subforum met "mededelingen" is aangemaakt
Betekend dat dat er een nieuwe community manager aan de slag is en er weer wat werk wordt verzet?![]()
Je hoeft het niet te lezen of er op te reageren. Ik vind het juist leuk, beetje meer leven in de brouwerij.Heb het idee dat het forum meer en meer een soort panel aan het worden is. Tig topics openen met allerlei vragen, stellingen etc. Die topics zijn nooit een lang leven beschoren... Als onwelgevallige postings voor vervuiling zorgen, doen al die korte lopende topics dat ook wel. EN ja, I know, er zit een knop op het forum.
Heb het idee dat het forum meer en meer een soort panel aan het worden is. Tig topics openen met allerlei vragen, stellingen etc. Die topics zijn nooit een lang leven beschoren... Als onwelgevallige postings voor vervuiling zorgen, doen al die korte lopende topics dat ook wel. EN ja, I know, er zit een knop op het forum.
Ja ik vind het ook niet zo erg hoor.. Een forum is niet gauw te druk. Bij Tweakers en reddit kunnen ze aardig aan de bak met modereren (Tweakers mods vind ik soms wat nauwgezet), maar hier gebeurt anders toch niet veel meer dan "we krijgen een kleine erbij, ik zie door bos bomen niet.."Je hoeft het niet te lezen of er op te reageren. Ik vind het juist leuk, beetje meer leven in de brouwerij.