Mosterdvocht
Startmotor
Hallo iedereen,
Mijn BMW uit 2001 heeft groot onderhoud nodig (€3000), en dit is de auto niet meer waard.
Tijd om te kijken naar een andere auto dus .
Nu had ik in de planning het vol te houden met deze auto tot het einde van het jaar, en om dan te kijken voor een tweedehands EV.
Dit omdat de verwachting is dat EV's dan een stuk goedkoper zijn.
Zover ik zie zijn er een aantal opties:
1. Nu een simpele auto kopen (bv Hyundai I10), en vanaf oktober kijken naar een vervangende EV onder de €18.000 (Hyundai Kona of Tesla Model 3)
2. Nu meteen een EV kopen (denk aan dezelfde types, maar dan voor meer geld)
3. Geen EV doen, en een mooie benzine auto kopen voor dat geld.
Wat lijkt jullie de beste optie?
Ook hoor ik graag welke ervaringen jullie hebben met betaalbare EV's, zoals de Kona en Model 3.
Als ik een andere goede optie voor EV over het hoofd zie, dan hoor ik het natuurlijk ook graag!
Mijn BMW uit 2001 heeft groot onderhoud nodig (€3000), en dit is de auto niet meer waard.
Tijd om te kijken naar een andere auto dus .
Nu had ik in de planning het vol te houden met deze auto tot het einde van het jaar, en om dan te kijken voor een tweedehands EV.
Dit omdat de verwachting is dat EV's dan een stuk goedkoper zijn.
Zover ik zie zijn er een aantal opties:
1. Nu een simpele auto kopen (bv Hyundai I10), en vanaf oktober kijken naar een vervangende EV onder de €18.000 (Hyundai Kona of Tesla Model 3)
2. Nu meteen een EV kopen (denk aan dezelfde types, maar dan voor meer geld)
3. Geen EV doen, en een mooie benzine auto kopen voor dat geld.
Wat lijkt jullie de beste optie?
Ook hoor ik graag welke ervaringen jullie hebben met betaalbare EV's, zoals de Kona en Model 3.
Als ik een andere goede optie voor EV over het hoofd zie, dan hoor ik het natuurlijk ook graag!