A
Anoniem
Guest
Goedemiddag,
Na heel veel speurwerk op internet en allerlei fora, heb ik besloten toch de vraag bij jullie neer te leggen:
Ik ben op zoek naar een auto met ruimte in de kofferbak voor 2 grote trolleys (elk 60cm breed, 40 cm diep en 80cm hoog). Hierin zit gereedschap en verf. Ik ben namelijk deeltijd zzp’er als schilder. Momenteel sleep ik de trolleys in en uit de auto wanneer er ruimte gemaakt moet worden voor de kinderen. Ik gebruik momenteel een Honda Jazz en klap de stoelen neer als ik ga schilderen. Ik heb een beetje gespaard (-Het budget is met inruil €4.000,-)
Een busje zou het mooiste zijn, maar is door het beperkte budget momenteel onbetaalbaar.
Ik zoek dus een auto met ruime en het liefst hoge achterbak zodat de trolleys rechtop vervoerd kunnen worden.
Verdere eisen:
Betrouwbaar!
Benzine i.v.m. Korte stukjes
Evt trekhaak (kan er ook later opgezet worden)
Enigszins toonbaar omdat ik ermee bij klanten kom.
Wat mij interesse heeft:
-Honda Civic tourer. Lekker ruim maar niet hoog)
-Honda FR-V
ik heb veel Honda’s gereden en liefhebber. Twee van de 6 stoelen kunnen pertinent plat blijven. Er blijven dan genoeg stoelen over voor mijn gezin (vrouw en 2 kleine kinderen).
-Skoda octavia. Ruim maar niet hoog
-Renault Laguna 3. Ruim maar niet hoog
-Ford Focus station. Ruim maar niet hoog
-Peugeot partner/Citroën Berlingo/etc.
Deze wagens voldoen wel aan veel eisen maar vind ik niet echt representatief voor bij klanten. Let op: dit is mijn persoonlijke mening.
-VW caddy: Zou dit wat kunnen zijn? Wel boven budget..
Toyota Corolla verso/Toyota verso.
Ik heb het gevoel dat ik heel veel mogelijke kandidaten over het hoofd zie.
Wie kan me verder helpen een knoop door te hakken?
Na heel veel speurwerk op internet en allerlei fora, heb ik besloten toch de vraag bij jullie neer te leggen:
Ik ben op zoek naar een auto met ruimte in de kofferbak voor 2 grote trolleys (elk 60cm breed, 40 cm diep en 80cm hoog). Hierin zit gereedschap en verf. Ik ben namelijk deeltijd zzp’er als schilder. Momenteel sleep ik de trolleys in en uit de auto wanneer er ruimte gemaakt moet worden voor de kinderen. Ik gebruik momenteel een Honda Jazz en klap de stoelen neer als ik ga schilderen. Ik heb een beetje gespaard (-Het budget is met inruil €4.000,-)
Een busje zou het mooiste zijn, maar is door het beperkte budget momenteel onbetaalbaar.
Ik zoek dus een auto met ruime en het liefst hoge achterbak zodat de trolleys rechtop vervoerd kunnen worden.
Verdere eisen:
Betrouwbaar!
Benzine i.v.m. Korte stukjes
Evt trekhaak (kan er ook later opgezet worden)
Enigszins toonbaar omdat ik ermee bij klanten kom.
Wat mij interesse heeft:
-Honda Civic tourer. Lekker ruim maar niet hoog)
-Honda FR-V
-Skoda octavia. Ruim maar niet hoog
-Renault Laguna 3. Ruim maar niet hoog
-Ford Focus station. Ruim maar niet hoog
-Peugeot partner/Citroën Berlingo/etc.
Deze wagens voldoen wel aan veel eisen maar vind ik niet echt representatief voor bij klanten. Let op: dit is mijn persoonlijke mening.
-VW caddy: Zou dit wat kunnen zijn? Wel boven budget..
Toyota Corolla verso/Toyota verso.
Ik heb het gevoel dat ik heel veel mogelijke kandidaten over het hoofd zie.
Wie kan me verder helpen een knoop door te hakken?