A
Anoniem
Guest
Jaja, na 12 jaar (op 2 weken na) heeft de Leon me voor het eerst laten staan gisteren. Terug naar huis stond er onderweg weer een auto van Franse makelij langs de kant van de weg en we zeiden nog tegen elkaar "dat heb je met die Franse rommel" (Karma's a b*tch) en nog geen 100 meter verder ineens een 'snok' tijdens het accelereren en daarna begon de motor in te houden en te bokken. Daarnaast knippert het motormanagementlampje bij gasgeven en gaat het uit bij gas los/uitbollen. Een parkeerplekje gezocht en de auto klonk alsof hij op max 3 cilinders liep. Uiteraard geen meter meer gereden en 3km naar huis gesleept door mijn vader (in een Peugeot notabene...).
Maar nu is de vraag: wat zou het kunnen zijn?
Kleine kanttekening: de laatste dagen ruikt de auto wat "warm" in de garage. De lucht hangt er na een uur nog. Mede hierdoor dacht ik zelf aan de katalysator, maar ik kan er uiteraard enorm naast zitten...
Maar nu is de vraag: wat zou het kunnen zijn?
Kleine kanttekening: de laatste dagen ruikt de auto wat "warm" in de garage. De lucht hangt er na een uur nog. Mede hierdoor dacht ik zelf aan de katalysator, maar ik kan er uiteraard enorm naast zitten...