RenaultEspace
Net ingestapt
Dochterlief wil een (eerste) auto kopen, waarmee ze periodes door Europa kan trekken - ze heeft regelmatig wat tijd over en de leeftijd om avontuurlijk te zijn (al vinden papa's dat lastig - en ik ben zo'n vader
). De auto dient dan als soort van camper, waarin ze wil slapen.
- budget tot 3.500 euro
- benzine-uitvoering
- voldoende ruimte (lengte) om bed in te leggen
- betrouwbaar, zuinig en niet al te zwaar (gewicht = belasting)
Ik vind een Renault Kangoo en een Citroen Berlingo/Peugeot Partner (alle eerste generatie). van de Kangoo zijn op internet leuke voorbeelden te vinden, dus die lijkt hiervoor geschikt (lees voldoende lengte achterin voor slapen). Een Volkswagen Caddy lijkt net wat duurder (te duur) en van een Opel Combo en een Ford Tourneo Connect is het aanbod laag. Formaat bestelbus is te groot (te duur in aanschaf en gebruik).
Wie heeft er een (leuk, verrassend) alternatief voor een Kangoo/Berlingo/Parnter (waar ik zelf niet aan gedacht heb)?
- budget tot 3.500 euro
- benzine-uitvoering
- voldoende ruimte (lengte) om bed in te leggen
- betrouwbaar, zuinig en niet al te zwaar (gewicht = belasting)
Ik vind een Renault Kangoo en een Citroen Berlingo/Peugeot Partner (alle eerste generatie). van de Kangoo zijn op internet leuke voorbeelden te vinden, dus die lijkt hiervoor geschikt (lees voldoende lengte achterin voor slapen). Een Volkswagen Caddy lijkt net wat duurder (te duur) en van een Opel Combo en een Ford Tourneo Connect is het aanbod laag. Formaat bestelbus is te groot (te duur in aanschaf en gebruik).
Wie heeft er een (leuk, verrassend) alternatief voor een Kangoo/Berlingo/Parnter (waar ik zelf niet aan gedacht heb)?