speedtouch
Wegverkenner
Klopt, en misschien tegen een hogere prijs, want hij vond de verkoopprijs van de Mercedes van TS aan de lage kant, begreep ik.TYN zei:En meneer de aardige directeur verkoopt dit ding zonder twijfel weer aan de volgende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, en misschien tegen een hogere prijs, want hij vond de verkoopprijs van de Mercedes van TS aan de lage kant, begreep ik.TYN zei:En meneer de aardige directeur verkoopt dit ding zonder twijfel weer aan de volgende.
TYN zei:Leon in zn Fiesta zei:Wel weer een fantastisch voorbeeld trouwens waarom je altijd op moet passen met het openbaar beschuldigen / naming & shaming.![]()
Nou niet te lief zijn, zeg. Een ex-schade auto met allerlei vage problemen komt heus niet uit de lucht vallen. Alsof men niet wist wat men probeert te verkopen. En als dat echt zo is, dan zit er toch een serieus probleem aan de inkoop kant van het bedrijf.
En meneer de aardige directeur verkoopt dit ding zonder twijfel weer aan de volgende.
Wijn 8578185 zei:Boppie zei:Dit topic gaat over een auto die niet alle beloofde opties blijkt te hebben.
Zwam dan niet over banken en bouwbranche.
Mitsfan zei:Ook voor de verkopende partij geldt dat zij hebben bijgedragen aan een goede oplossing voor deze casus.
Barri zei:Prima einde zo, lijkt me. En ik ben benieuwd hoe ie nu aangeboden gaat worden. Er zit een luchtje aan die auto, dat lijkt me wel duidelijk.
Ehm ja daar heb je ook weer een punt.TYN zei:Leon in zn Fiesta zei:Wel weer een fantastisch voorbeeld trouwens waarom je altijd op moet passen met het openbaar beschuldigen / naming & shaming.![]()
Nou niet te lief zijn, zeg. Een ex-schade auto met allerlei vage problemen komt heus niet uit de lucht vallen. Alsof men niet wist wat men probeert te verkopen. En als dat echt zo is, dan zit er toch een serieus probleem aan de inkoop kant van het bedrijf.
En meneer de aardige directeur verkoopt dit ding zonder twijfel weer aan de volgende.
Naja in dit geval is TS er in ieder geval zonder verwondingen af gekomen, laten we het positief beschouwenTYN zei:Mitsfan zei:Ook voor de verkopende partij geldt dat zij hebben bijgedragen aan een goede oplossing voor deze casus.
*duwt iemand van de trap*
- "Auw!"
"Ach sorry, zal ik je naar de dokter brengen?"
- "Oh wat aardig, DANKJEWEL zeg."
Barri zei:Prima einde zo, lijkt me. En ik ben benieuwd hoe ie nu aangeboden gaat worden. Er zit een luchtje aan die auto, dat lijkt me wel duidelijk.
British Racing Green zei:Barri zei:Prima einde zo, lijkt me. En ik ben benieuwd hoe ie nu aangeboden gaat worden. Er zit een luchtje aan die auto, dat lijkt me wel duidelijk.
Die wordt afgestoten naar de handel... xxx of xxx of zo![]()
Erg sneu en volledig misplaatst.AsconaGT zei:British Racing Green zei:Barri zei:Prima einde zo, lijkt me. En ik ben benieuwd hoe ie nu aangeboden gaat worden. Er zit een luchtje aan die auto, dat lijkt me wel duidelijk.
Die wordt afgestoten naar de handel... xxx of xxx of zo![]()
Onruststoker![]()
funf zei:Niet zo netjes om een ander bedrijf, dat hier niets mee te maken heeft, hier nu mee te associëren. Ook als grap echt misplaatst.
speedtouch zei:funf zei:Niet zo netjes om een ander bedrijf, dat hier niets mee te maken heeft, hier nu mee te associëren. Ook als grap echt misplaatst.
Klopt!
Auto encyclopedie zei:De video met Tim of Tom colonnel en Harry mens is tenenkrommend over deze garage.
Belgische humor zeker?British Racing Green zei:speedtouch zei:funf zei:Niet zo netjes om een ander bedrijf, dat hier niets mee te maken heeft, hier nu mee te associëren. Ook als grap echt misplaatst.
Klopt!
Wat zijn jullie een bende humorloze droogstoppels geworden, geen wonder dat het forum leegloopt![]()
D Elzinga zei:Auto encyclopedie zei:De video met Tim of Tom colonnel en Harry mens is tenenkrommend over deze garage.
De meeste programma's met de gebroeders Coronel en/of Harry Mens zijn dan ook om te huilen.
Wijn 8578185 zei:Sarcasme toch? Iedereen hier weet dat N.C. een zuiver bedrijf is. In ieder geval met de best intentions.