A
Anoniem
Guest
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bert 2753742 zei:Na wat speurwerk, dan zal dit 'm zijn:
In de openingspost staat C200, dat is een C250 (althans volgens de advertentie).
nickossz zei:Voorlopig laten ze niets meer horen. Wat een k*t bedrijf zeg. Als ik bel zijn ze constant bezig, onderweg of wat dan ook. Maar geen enkele vrije minuut om het met mij even af te handelen of te woord te staan.
Houd nog even vol.
Als ik het zo lees ben je nog vrij rustig gebleven. Dat zou ik nu ook nog even blijven, want het helpt je denk ik niet om hier nu online allerlei zaken neer te plempen.
Blijf het proberen, en reageer vanuit je zelf gewoon netjes, met bijvoorbeeld (nog een) aangetekende brief. Daar heb je echt het meest aan moet het toch tot een juridische confrontatie komen.
Daar zou ik ook even mee wachten. Los van het feit dat je het niet zeker weet help je TS hier sowieso niet mee.D Elzinga zei:Overigens, met het strooien van namen zou ik even wachten tot auto en geld weer van eigenaar zijn gewisseld...
Verwijder 'm even, naam van de handelaar/garage staat er groot op.Bert 2753742 zei:Bewust geen naam genoemd, alleen een plaatje ivm vindbaarheid.
Laat maar weten als ik de plaatjes weg moet halen.
Leon in zn Fiesta zei:Verwijder 'm even, naam van de handelaar/garage staat er groot op.Bert 2753742 zei:Bewust geen naam genoemd, alleen een plaatje ivm vindbaarheid.
Bert 2753742 zei:Leon in zn Fiesta zei:Verwijder 'm even, naam van de handelaar/garage staat er groot op.Bert 2753742 zei:Bewust geen naam genoemd, alleen een plaatje ivm vindbaarheid.
Mijn post is weg. Die gequote kan ik niet weghalen
nickossz zei:Nog niet, want hij werkt niet op maandag. Vandaag weer bellen.
speedtouch zei:nickossz zei:Nog niet, want hij werkt niet op maandag. Vandaag weer bellen.
Een grote dealer (jouw eigen woorden) en die werkt niet op maandag?
Bobslee zei:speedtouch zei:nickossz zei:Nog niet, want hij werkt niet op maandag. Vandaag weer bellen.
Een grote dealer (jouw eigen woorden) en die werkt niet op maandag?
Kan toch zijn dat de betreffende verkoper/manager op maandag niet werkt?
Wil niet zeggen dat de zaak niet open is.
D Elzinga zei:1249 euro bpm maar op een twee jaar oude C? Lekkere schade geweest
Moderator
Ik had het al even opgezocht. Obv de CO2 uitstoot is in de €8000 inderdaad het geldende BPM bedrag.Aras zei:D Elzinga zei:1249 euro bpm maar op een twee jaar oude C? Lekkere schade geweest
De eerste random C200d uit 2017 geeft €8250 BPM.![]()
speedtouch zei:(..)
Er moet toch wel een woordvoerder zijn op die dag?
nickossz zei:Eindelijk gesproken. De auto kan terug maar hij betaald pas terug zodra de auto is gevrijwaard. Moet ik ergens een contract opstellen voor de zekerheid of? Niet dat als de auto is overgeschreven hij ineens zegt nou je krijgt 5000,- minder.
Ik vroeg overigens of ze mij niet tegemoet konden komen in verband met mijn werk en ik mijn derde vrije dag moet nemen(kan anders pas zaterdag de auto pas terugbrengen) maar hiervoor rekende hij 150.-.
Waarom ga je daar niet in persoon daar naar toe om het mondeling te bespreken? We hebben het hier over een behoorlijk bedrag! Je zult toch voor jezelf moeten opkomen!nickossz zei:Heb ze nu inderdaad gevraagd om hem toch maar op te halen. Hij wilt echter niet bevestigen dat hij het volledige aankoopbedrag terugstort, op die vraag krijg ik geen antwoord nog.
nickossz zei:Heb ze nu inderdaad gevraagd om hem toch maar op te halen. Hij wilt echter niet bevestigen dat hij het volledige aankoopbedrag terugstort, op die vraag krijg ik geen antwoord nog.
Wijn 8578185 zei:
Boppie zei:Wijn 8578185 zei:
Dus een geval is gelijk aan de hele branch? In de bouw of bij banken gebeurt het nooit natuurlijk.....
vertmaori zei:Zelf heen gaan! Bij dit bedrijf is de klant geen koning, k*****rs of admiraal.
Valt mee Boppie. Komt alleen voor in branches waar men met geld betaaltBoppie zei:Wijn 8578185 zei:
Dus een geval is gelijk aan de hele branch? In de bouw of bij banken gebeurt het nooit natuurlijk.....
Wijn 8578185 zei:Boppie zei:Wijn 8578185 zei:
Nee zeg ik dat dan?![]()
Boppie zei:nickossz zei:Heb ze nu inderdaad gevraagd om hem toch maar op te halen. Hij wilt echter niet bevestigen dat hij het volledige aankoopbedrag terugstort, op die vraag krijg ik geen antwoord nog.
Vanuit zijn kant snap ik dat wel. Straks rij je schade of wat dan ook en dan heeft hij al toezeggingen gedaan. Of er is een flink eind in gereden. Autobedrijven kunnen er wat van maar onderschat de klant ook niet. Ik zeg niet dat het bij TS het geval is, maar ik kan mij voorstellen dat de garagehouder ook voorzichtig is.
Helemaal mee eens!D Elzinga zei:De eerlijke en voor beide kanten veilige oplossing zou zijn om de auto daar weer mee naar toe te nemen, samen ter plekke de auto te inspecteren, afgesproken prijs wordt teruggegeven ja/nee, op papier zetten, en dan oversteken qua overschrijven en geld terug.
Boppie zei:Wijn 8578185 zei:Boppie zei:Wijn 8578185 zei:
Nee zeg ik dat dan?![]()
Wat bedoel je dan? Je kan ook zeggen dat de betreffende handelaar financieel creatief is geweest.
vertmaori zei:Zelf heen gaan! Bij dit bedrijf is de klant geen koning, k*****rs of admiraal.
speedtouch zei:Helemaal mee eens!D Elzinga zei:De eerlijke en voor beide kanten veilige oplossing zou zijn om de auto daar weer mee naar toe te nemen, samen ter plekke de auto te inspecteren, afgesproken prijs wordt teruggegeven ja/nee, op papier zetten, en dan oversteken qua overschrijven en geld terug.![]()
Wijn 8578185 zei:Boppie zei:Wijn 8578185 zei:Boppie zei:Wijn 8578185 zei:
Nee zeg ik dat dan?![]()
Wat bedoel je dan? Je kan ook zeggen dat de betreffende handelaar financieel creatief is geweest.
Ik meld alleen dat er meer handelaren zijn die creatief zijn qua import/finance van auto's. Daar gaat dit topic over. Oh is het dezelfde handelaar?
Boppie zei:Dit topic gaat over een auto die niet alle beloofde opties blijkt te hebben.
Boppie zei:Wat betreft het eerste, is dat je onderbuik of heb je bewijs.
nickossz zei:We zijn er goed uitgekomen. Ik ben gister zelf naar het bedrijf gereden om daar de auto in te leveren.
Goed gesprek gehad met de eigenaar, toonde zich erg behulpzaam aldaar en heeft mij geholpen met het zoeken naar een nieuwe auto en wil als service daarin ook nog bemiddelen en adviseren. Heeft de auto teruggenomen, geld is direct teruggestort en verder geen problemen. Duidelijk werd dat zij echt niet wisten van het scherm en de Burmester. Ook gemerkt dat zijn telefoon in het uurtje dat ik daar was meer dan 30 keer is afgegaan dus begrijp dat hij niet constant kan antwoorden.
Al met al blij dat het is opgelost en verrast met hoe het alsnog is opgelost. Nu opzoek naar een nieuwe auto.
Lijkt er vooral op dat er langs elkaar heen gepraat is. Wanneer garage er oprecht van overtuigd is dat er een originele navi is zit dan worden de klachten van TS natuurlijk al snel gezien als gezeur. Aan de andere kant gaan wij hier al allerlei aannames doen en voor je het weet heb je een welles-nietes-spelletje over iets vrij kleins. Mooi dat het zo opgelost is inderdaad. En dat zelfs op een nettere manier (en meer begrip over en weer) dan we hier op voorhand hadden durven dromen. Wel weer een fantastisch voorbeeld trouwens waarom je altijd op moet passen met het openbaar beschuldigen / naming & shaming.Arjee zei:nickossz zei:We zijn er goed uitgekomen. Ik ben gister zelf naar het bedrijf gereden om daar de auto in te leveren.
Goed gesprek gehad met de eigenaar, toonde zich erg behulpzaam aldaar en heeft mij geholpen met het zoeken naar een nieuwe auto en wil als service daarin ook nog bemiddelen en adviseren. Heeft de auto teruggenomen, geld is direct teruggestort en verder geen problemen. Duidelijk werd dat zij echt niet wisten van het scherm en de Burmester. Ook gemerkt dat zijn telefoon in het uurtje dat ik daar was meer dan 30 keer is afgegaan dus begrijp dat hij niet constant kan antwoorden.
Al met al blij dat het is opgelost en verrast met hoe het alsnog is opgelost. Nu opzoek naar een nieuwe auto.
Gefeliciteerd! Moet een hele opluchting zijn. Bijzonder dat de man nu zoveel meewerkender is dan eerder. Hoop voor je dat je snel weer wat moois vind, maar nu betrouwbaar. Met jou budget moet het lukken,
Leon in zn Fiesta zei:Wel weer een fantastisch voorbeeld trouwens waarom je altijd op moet passen met het openbaar beschuldigen / naming & shaming.![]()