Mr Bart
Startmotor
Wanneer het gaat om vervoer en zuinigheid zullen veel mensen zeggen: laat de auto staan, pak de fiets/(e)bike voor kleine afstanden. Maar dit is lang niet altijd praktisch, afhankelijk van het doel of waar je woont. In landelijk gebied zijn het zodanige afstanden dat het een dagtaak zou zijn om alles met de fiets te doen.
Net als bijna alles wordt tanken natuurlijk relatief steeds duurder en vind ik het de laatste maanden zonde om (zoals andere topic) 'doelloos' rond te touren. Natuurlijk zie je dan weer wat er in de omgeving verandert en ben je even buiten, plus dat je je auto even lekker laat lopen, maar het kán handen vol brandstof kosten. Achteraf denk ik vaker, dat geld had je net zo goed meteen in de prullenbak kunnen gooien, maarja ('schuldgevoel').
Wat doe jij om kosten te besparen op je vervoer met (eigen/lease) auto?
Net als bijna alles wordt tanken natuurlijk relatief steeds duurder en vind ik het de laatste maanden zonde om (zoals andere topic) 'doelloos' rond te touren. Natuurlijk zie je dan weer wat er in de omgeving verandert en ben je even buiten, plus dat je je auto even lekker laat lopen, maar het kán handen vol brandstof kosten. Achteraf denk ik vaker, dat geld had je net zo goed meteen in de prullenbak kunnen gooien, maarja ('schuldgevoel').
Wat doe jij om kosten te besparen op je vervoer met (eigen/lease) auto?